;) :up: Ha,ha, jij bent echt al goed wakker, uurtje langer gehad zeker? :p
Afdrukvoorbeeld
Ja José de antwoorden zijn altijd doeltreffend !
Goedemorgen (nog net :))
Ik ben nieuw hier op het forum.
Wij gaan in juni 3 weken naar Florida met onze meiden van dan bijna 5 en bijna 3.
Wij willen graag rechtstreeks vliegen naar orlando dus blijft volgens mij, na de nodige info gelezen te hebben ook hier, alleen Arkefly over.
Nu las ik dat er afgelopen januari ticketsale was bij Arke voor boekingen t/m 30 juni.
Heeft iemand enig idee of dit ieder jaar terugkeert?
Groetjes Diana
Hoi Diana,
Zowel mijn man als ik hebben nu twee jaar achter elkaar in juni met Arkefly gevlogen, beide keren voor een redelijk lage prijs. Ik denk dus wel dat dit een terugkerend gebeuren is. Mijn broer heeft vorig jaar december geboekt voor eind mei, toen hadden ze ook ticketsale. Gewoon de site in de gaten houden en je abonneren op de nieuwsbrief zodat je het meteen op de mail krijgt.
Groetjes,
Monique
Hoi Monique,
Bedankt voor je reactie!
Dan zal het inderdaad wel en wacht ik het nog even af :)
De prijs is nu rond de € 600 per ticket, maar ik hoop toch op iets lager!
Ik ben lid van de nieuwsbrief dus ik wacht het even af.
Gr. Diana
Vanaf 1 mei 2015 worden de Florida vluchten van Arke uitgevoerd met een Boeing 787 Dreamliner.
Meer informatie vindt u op deze website.
De woensdagvluchten in het hoogseizoen zijn echter wel vervallen. Passagiers die al geboekt hebben worden kosteloos overgeboekt,
@b767
onze vlucht is toch met een 767 ?
aangezien wij 4 mei 2015 vliegen
ik zie idd op jouw site dat het een dreamliner is.
echter op website ArkeFly staat nog steeds de 767 gepland.
ik hoor je graag
@b767 oké verrassend ! Wel gaaf om met de dreamliner te gaan.
kun je me ook vertellen waar je deze wijziging gevonden hebt ? , arke geeft namelijk nog steeds stug de 767 aan bij het boeken van mei datums naar florida.
niet dat ik twijfel aan je antwoord maar meer omdat wij en meerdere mensen premium geboekt hebben en ook straks een stoelreservering gaan boeken. Als arke dan de 787 ipv de 767 in zet gaat het denk waarschijnlijk mis met stoelreserveringen en klasse's met een ander type toestel
Maak je niet zo druk joh. Komt allemaal goed.
Waar ik mijn gegevens vandaal haar kan je hier al eerder teruglezen. Laten we het er maar op hoiden dat ik het de laatste paar jaar bij het rechte eind had, in tegenstelling tot de Arke medewerkers en de arke website.