Periode : 1 mei t/m 15 mei
Route: Amsterdam/ Washington/Miami, terug Orlando/Wash./ AMS
Maatschappij: United Airlines
Personen:5
Geboekt: american vacation
Totaalprijs: 2235
Sorry hoor, moet mijn juich gevoel nog effe plaatsen, niet boos worden:-?
Afdrukvoorbeeld
Periode : 1 mei t/m 15 mei
Route: Amsterdam/ Washington/Miami, terug Orlando/Wash./ AMS
Personen:5
Geboekt: american vacation
Totaalprijs: 2235
Sorry hoor, moet mijn juich gevoel nog effe plaatsen, niet boos worden:-?
Periode : 14 augustus-30 augustus 2010
Route: Amsterdam-Orlando
Maatschappij: Martinair
Personen: 5 (waarvan 1 kinder onder de 12 jaar)
Geboekt: Via Martinair Duitsland
Totaalprijs:2630,00
Wij zijn er happy mee \\:D/
Periode : 19 feb - 1mrt
Route: ams-mco
Personen: 5 volwassenen
Geboekt: Exit reizen
Totaalprijs: €1945
wij gaan weer!\\:D/
389 euro is een heel aantrekkelijk prijsje, heb ook maar eens een offerte aangevraagd. Ben benieuwd....
Toegevoegd: keurig een snelle en uitgebreide reactie van Exitreizen ontvangen. De aanbiedingsprijs is geldig voor reizen t/m 31 maart 2010. Aanbiedingen zijn beperkt beschikbaar en gelden zolang de voorraad strekt. Omdat wij zelf medio april willen vertrekken, geldt een ticketprijs van 499 euro. United AMS IAD MCO met de gebruikelijke, keurige overstaptijden. Niet slecht, maar wij zoeken nog even door........
Voor de koopjesjagers die van plan zijn in het vroege voorjaar naar Florida af te reizen voor weinig, en die bij Exit misschien niet meer terecht kunnen voor die mooie prijs, vond ik bij Connections ook nog een retourtje Miami voor 409 euro met British Airways. Vertrek tot 30 april; Brussel, Heathrow, Miami. Helaas vond ik voor de voorjaarsvakantie in de schoolperiode geen tickets (meer?) voor deze prijs.......#-o
€389 is de totaalprijs. Er komt geen centje meer bij.Citaat:
Is dat incl alle tax, reserveringskosten, vliegticketgarantie etc?
Jee, das idd wel 'n erg mooie prijs. Fijn joh, meer geld over om
daar op te maken!!
Wij zijn 20-08-09 t/m 05-09-09 naar MCO gevlogen voor €345 incl, met United via Exit reizen. En nu ook weer heel gunstige tijden, geen 7 uur wachten op Dulles, en ook niet rennen langs de douane voor de aansluiting.
Wij hebben onze vliegtickets geboekt via martinair
Periode : 29 Mei t/m 12 Juni
Route: Amsterdam - Orlando rechtstreeks
Maatschappij:Martinair
Personen: 4 volwassenen
Geboekt: 24 September
Totaalprijs: 2592 euro inc Comfort Class voor heen en terugreis
Vandaag geboekt bij Worldticketcenter :
Periode : 11 juli 2010 tot 7 augustus 2010
Route: AMS-Orlando Orlando-AMS
Personen: 4 (waaronder 2 kinderen tot 10 jaar)
Geboekt: Worldticketcenter
Totaalprijs: 2.292,= (incl. vliegtticketgarantie van EURO 20)
Was een beetje aan het kijken voor betaalbare tickets en kwam op Worldticketcenter site terecht.
Ik vond een vlucht van EURO 2.178 maar nadat ik alle gegevens had ingevuld kwamen er nog extra kosten bij en kwam het bedrag op EURO 2.662,= uit.
De hele handel gecancelled en een uurtje later word ik gebeld door een vriendelijke dame van Worldticketcenter met de mededeling dat zij een goedkopere vlucht voor mij had gevonden voor een totaalbedrag van EURO 2.292,=
Kijk, dat is nog eens service !!!
Ze wilde graag ook een aanbieding doen voor de huurauto voor 4 weken en kwam
op een bedrag uit van EURO 848,= (Alamo Gold pakket)
Ik heb tegen de dame in kwestie verteld dat wij onze auto altijd bij onze Duitse vrienden boeken omdat zij qua prijs toch altijd wel de goedkoopste zijn.
Zij was zeer geintresseerd in de Duitse prijs en zou hier graag tegen concureren.
Prijzen komen pas in november dus zal zij nog even moeten wachten........
ik maakte vandaag hetzelfde mee
tickets gevonden voor ons 5en en zag een prijs van 2835 maar nadat ik alle gevens ingevult had kwam de prijs op bijna 3300 euro
ook gecanceld en ook na een uur een telefoontje dat ze het voor 3000 euro incl verzekering rond kon maken
mooie deal al zeg ik het zelf
o ja wij gaan van 29 july tot 23 augustes
Ook wij gaan weer:
Wij hebben onze vliegtickets geboekt via KLM
Periode : 31 januari t/m 9 februari
Route: Brussel - Orlando
Maatschappij: KLM/Delta
Personen: 3 volwassenen
Geboekt: 23 oktober (net!)
Totaalprijs: € 1.090,95 (Dus € 363,65 pp)
Ik kreeg dat aanbod in mijn mailbox (terwijl ik altijd bij de concurrent boek en nooit bij hen). We hadden net de week ervoor geboekt voor (helaas) aanzienlijk meer. Ik kijken. Ik voldeed aan alle voorwaarden (boeken in dat weekeinde, de juiste vertrek- en retourdatum). Komt die reis met us airways er voor 780 euro uit. Wat jij gezien hebt kreeg ik niet op mijn beeldscherm.
Wat een pech, zeker net weg. Daarom zet ik tegenwoordig maar een plaatje bij dat soort aanbiedingen want zo zie je ze en zo zie je ze niet .....:-k
Ik vond een nieuwe nederlandse zoekmachine voor het vergelijken van vliegticketprijzen: Chase.nl . Ben hem, zover ik kon nagaan, hier op 't FLorum nog niet tegengekomen.
De site is een beetje Kayak-ish. Veel vliegticketverkopers op internet maken gebruik van één boekingssysteem (voor de kenners: één CRS) en verkopen de vliegtickets zelf waarbij reserverings- of administratiekosten in rekening worden gebracht. De gevonden vliegtickets worden vergeleken op eindprijs. Dit houdt in dat Chase.nl alle belastingen en reserveringskosten bij de verschillende websites opvraagt en daarmee de eindprijzen uitrekent. Chase.nl verkoopt zelf geen vliegtickets.
Het is een operationele betaversie en ik heb ook nog geen spectaculaire aanbiedingen gevonden, maar wat niet is kan nog komen....
Wel een fijne site volgens mij. En terecht dat ze sommige sites niet doorzoeken. Ik heb aan onderstaande praktijken ook een erge hekel! Gaat bij de favorieten (hoewel we onze tickets al in de virtuele pocket hebben). Het uiterlijk is overigens wel erg geïnspireerd door Kayak :)
Citaat:
Waarom wordt Cheaptickets.nl niet doorzocht? Chase.nl doorzoekt websites eerlijk op eindprijzen. Enkele bekende reisbedrijven blijken onduidelijke extra kosten te rekenen.
Ik zit net te kijken op expedia.com:
Vlucht naar AMS - Miami en Miami - AMS. 5 personen, 2 en half week in maart, incl. 1 overnachting in Miami en een midsize SUV. +/- 869 USD (op dit moment dus iets van 587 euro).
Dit is met overstap in Philadelphia.
Volgens mij is dit toch wel erg goedkoop, mis ik hier iets? (extra tax ofzo?)
YES!!
vandaag geboekt!
Perioden: 19-07 t/m 09-08 2010
Route: dusseldorf - miami miami - dusseldorf
Maatschappij: AirBerlin
Personen: 2
Geboekt: www.airberlin.com
totaal: 1450, euro
Wij hebben geboekt via Supersaver.nl via DUS-AMS-MCO op 25-07-10 tot 14-08-10.
Nu kregen we een mail supersaver.nl dat de vlucht van 25 juli is geannuleerd en omgezet is in 24 -07-10
Wij hebben met ons 3en ( 2 volw en 1 kind) E 1671,56 betaald en dat vinden wij toch een mooie prijs.:-\"
Miami vanaf 282€
Wie goedkoop naar Miami wil, kan ook even in de lounge kijken (topic naar New York voor 199€). Er zijn voor maart vanaf Brussel en terug naar Düsseldorf al vluchten vanaf 282€ te vinden!!!
Zojuist betaald
Periode: 24 juni t/m 15 juli
Route: Amsterdam-Washington-Orlando / Tampa-Washington-Amsterdam
Personen: 2 volw, 1 kind (dan 6)
Geboekt: American Vacations
Totaal: 1145,00
:D ... we hebben geboek
1-5-2010 heen : 13.50u amsterdam-atlanta / atlanta-orlando
13-5-2010 terug : 17.30 orlando-atlanta / atlanta - amsterdam
beide vluchten een overstaptijd van 2.40u
we vliegen met Delta 2 volw. + 1 kind € 1754,-
Misschien een tip,..
Bij WTC is nu een mooie aanbieding 21 juli vertrek (heb zelf gekeken tot 11-8) vanaf Ams naar MCO 610 euro volw en kinderen 505 euro met Martinair rechtstreekse vlucht. Wanneer vertrek vanaf Dus geen probleem is kun je nog iets goedkoper boeken bij Martinair.de (tussenlanding op Ams).
Ook Iberia heeft leuke aanbiedingen vanaf Dus naar Mco maar de vliegtijden zijn erg lang en ongunstig, die van Martinair zijn heen 10uur terug 9uur en gunstige vertrek aankomst tijden.
Het is Lucky Friday bij www.connections.be . Miami 408, vertrekken tot 30 april met BA en Orlando/Tampa 429 euro (vertrekken tot 31 maart). Ook leuk: New York 339 euro. Boeken voor deze prijs kan tot 17 november.
Hallo,
Ik heb tickets geboekt bij het World Ticket Center voor 5 volw. en 2 kinderen, was met Martinair 4400 euro kwijt incl alles. Is een goede deal toch? Wel goed kijken, per dag kan heel veel verschil in zitten.:razz:
Groeten Monique
Sorry ben nog nieuw op het forum.:-&
Maar we gaan 21 juli weg en 12 augustus 2010 weer terug. Geboekt bij World Ticket Center. We vertrekken vanaf Amsterdam rechtstreeks naar Orlando met 5 volwassen en 2 kinderen van 7 en 9 jaar.
We hebben 4400 euro incl alles betaald, dus komt niets meer bij.
Goede prijs? Volgens mij wel als ik andere prijzen zie.... Ik dacht het gaat ons nooit lukken onder de 800 euro pp... En we gaan rechtstreeks, dat vind ik ook wel lekker.
Wij gaan van 14 juli tot 11 augustus, ook gekeken bij World Ticket Center en verreweg het goedkoopste met Martinair. Voor 3 volwassenen 2224 euro. Goedkoper kan het nog via Dusseldorf en dan met Martinair vanaf Amsterdam. Raar maar waar ..... (Vliegtickets.nl). Bij WTC rekenen ze wel behoorlijk wat Customer Service Charge en Dossierkosten? Dat zie je niet direct bij de zoekopdracht! Wel ben ik benieuwd met je ervaring met WTC. Heb je al betaald? Is de deal al bevestigd? Wanneer krijg je je tickets/etickets. In de voorwaarden staat nl. dat prijzen pas definitief zijn als je de tickets hebt en de betaling is geaccepteerd? Ik wil wel boeken maar heb toch enige twijfels.... Misschien kun jij die wegnemen...... B.v.d.
Yes! Na lang aarzelen, toch geboekt! \\:D/
Periode: 4-8-2010 t/m 18-8-2010
Route: Amsterdam-Orlando
Personen: 5 volwassenen
Geboekt bij: World Ticket Center
Totaalprijs: € 3595
Opmerkingen:Ze rekenen 635 voor een ticket, € 420 customer service charge en € 25 dossierkosten. Vervolgens krijg je dan wel weer € 50 korting.
O man, ik zit al zo lang te koekeloeren en heb zo'n zin om weer heen te gaan! Dit keer gaat manlief ook mee. De vakantieperioden vallen nu gelijk en ons oude hondje, waarvoor er één persoon thuis moest blijven is afgelopen januari op 18 jarige leeftijd overleden :cry: Triest, maar nu kunnen we wel weer samen weg.
De komende maanden ga ik lekker genieten van alle voorpret en op zoek naar villa of townhouse en huurauto. Natuurlijk komen er ook de nodige Disney Tickets :grin::grin:
Periode: 25 juli 2010 t/m 19 augustus 2010
Route: Brussel - London Heathrow - New York JFK
Maatschappij: American Airlines
Personen: 4
Geboekt bij: AA.com, via Kayak.com
Totaalprijs: E1696 (424 PP)
Opmerkingen: Het lijkt alsof je bij AA.com alleen US billing address kan doen voor Creditcard maar ik heb NL adres gegeven en United States als land ingevuldt... me is happy :D
Periode: 14 juli t/m 11 augustus 2010
Route: Amsterdam - Orlando
Personen: 3 volwassenen
Geboekt bij: World Ticket Center
Totaalprijs: 2038 euro
Opmerkingen: Heb deze week bij de internetaanbieders wat offertes opgevraagd voor bovenstaande data. Bij WTC moet je om alle kosten (Customer Service Charge en Dossierkosten) de offerte tot ,,bijna bevestiging'' doorvoeren om deze kosten te zien. Heb ik dus ook gedaan en toen gecancelled. Tot mijn verbazing beschikt WTC dan toch over je gegevens (tenminste als je die juist invuld). Werd vanmorgen gebeld door vriendelijke dame of ik nog interesse had. Ze had een prachtige aanbieding voor 2038 euro. Scheelt toch weer bijna 200 euro met afgelopen week. Merkwaardig dat ze je gegevens gebruiken.... in dit geval minder erg maar toch ..... Eindelijk eens een voordeeltje.... Kon ik wel gebruiken..... Prijzen bij WTC voor Martinair non-stop zijn op dit moment scherp. Scheelt soms honderden euro's met andere aanbieders.... Reden van WTC, traject loopt via Martinair Duitsland. Geloof ik direct want heb bovenstaande data ingevoerd vanaf Dusseldorf (vliegtickets.nl). Ben je klaar voor zo'n 1850 euro (3 volw.). Heb alleen geen zin om bij terugkomst alleen voor de koffer nog weer naar Dusseldorf te vliegen. Dan wil je ook weer naar huis.... Bagage wordt doorgelabeld naar Dusseldorf, dus je moet he.... Veel succes met boeken. Als ik de geleerden moet geloven worden de vliegtarieven alsmaar scherper. Nu al geboekt om rechtstreeks te vliegen na een aantal keren met 1 tussenstop.
Daarmee heb je flinke mazzel gehad :smile: Ik heb de prijzen een paar dagen in de gaten gehouden en zag ze nergens voor dat bedrag en heb (gelukkig) geboekt. Uiteindelijk heb jij ze zelfs nog 200 euro goedkoper. Als je nu op zoek gaat naar tickets in die periode, zijn de goedkoopste alweer honderden euro's duurder dan degene die wij hebben. Met 5 volwassenen loopt dat bedrag zomaar op naar 1000 euro en daar weet ik wel een leukere bestemming voor ;-)
Ik houd er zelf niet zo van om dit te posten omdat ik zelf in de afgelopen jaren altijd het idee had dat een ander het veeeel goedkoper kon dan wij. Nu eindelijk zelf eens mazzel en op een beetje merkwaardige manier. Als je weet dat ik het volledig ingevulde scherm al had staan voor 2317 euro toen de telefoon ging..... Nou ja, in de komende periode zullen er vanzelf weer aanbiedingen komen die weer heel scherp zijn.
Periode: 7 april t/m 29 april 2010
Personen: 4 volwassenen & 1 kind (3 jaar)
Geboekt bij: Martinair
Totaalprijs: 2683 euro
Periode: 8 mei 2010 t/m 29 mei 2010
Personen: 2 volwassenen & 1 kind (3 jaar)
Geboekt bij: reisbureau Effting
Totaalprijs: 1557 euro (incl. reserveringskosten etcetera)
Periode 7/8/2010 tot 29/8/2010
Route Brussel -Miami via Chicago
Miami-Brussel via Madrid
Maatschappij heen met American Airlines en terug met Iberia
personen 2
Geboekt bij Cheaptickets
Totaalprijs 1562 euro alles inclusief (ook annulatieverzekering)
Dit waren voor ons de goedkoopste tickets op dit moment en wij hadden geen voorkeur voor een vliegtuigmaatschappij of route
Onze zoon en zijn vriendin hebben tickets voor dezelfde route aan dezelfde prijs maar vliegen een week eerder terug naar huis.
Periode: 14 mei 2010 t/m 5 juni 2010
Route: Amsterdam - Miami / Orlando - Amsterdam
Maatschappij: Delta/KLM
Personen: 2 volwassenen
Geboekt bij: American Estates
Totaalprijs: 1100 euro (incl. reserveringskosten etcetera)
Kon het niet laten, en heb toch maar weer geboekt. Voor het eerst bij AE, heb daar ook gelijk alles op de cruise na geboekt. Nu maar weer aftellen!
Periode: 15 mei 2010 t/m 29 mei 2010
Route: Amsterdam- Orlando / Orlando - Amsterdam
Personen: 4 volwassenen
Geboekt bij: American Estates
Totaalprijs: 1897 euro (plus alle verdere kosten)
Vandaag nog gezien op WTC voor 21 juli tm 11 aug
Ams Mco-Mco Ams
Martinair rechtstreeks
660 per persoon (volw)
Ben zelf nog opzoek naar Miami voor bovenstaande periode vanaf Ams Bru of Dus maar heb helaas nog steeds geen mooie prijs kunnen vinden :evil:.
Vanaf vandaag op www.connections.be: The Big Deals. Reizen tot het najaar van 2010. Om eerlijk te zijn, zijn de aanbiedingen niet zo spectaculair als vorig jaar toen je voor 325 euro in het voorjaar naar Miami of Orlando kon boeken. Maar vorig jaar kwamen de allerbeste aanbiedingen ook pas eind december, dus wie weet........[-o<
Periode: 02 juli 2010 t/m 22 juli 2010
Route: Amsterdam-Washington-Orlando /Orlando-Washington-Amsterdam
Personen: 2 volwassenen en 1 kind van 5 jaar
Geboekt bij: American vacations
Totaalprijs: 2050 euro
Offerte vandaag binnengekregen en we gaan boeken. 3 weken Orlando villa met privezwembad en Intermediar Suv bij Alamo en vliegtickets voor 4000 euro's. Voor deze periode een hele mooie prijs vinden wij zelf:p Nog ruim een half jaar en dan komen we er weer aan!:sun::grin:
Periode: 22 juli 2010 t/m 19 aug. 2010
Route: Amsterdam - Zurich - Miami
Maatschappij: Swiss International
Personen: 2 volwassenen
Geboekt bij: Zelf bij Swiss
Totaalprijs: €1458,60 all-in(incl annul. verzekering)
Deze tickets heb ik reeds op 14 sept. jl. geboekt. Vorig jaar hadden we voor ongeveer dezelfde prijs ook bij Swiss geboekt. Overstappen in Zurich is ons bijzonder goed bevallen.
Probeer het hier eens.
http://www.swoodoo.com/de/result/Ams...1/2010-08-18/1
Ik kom daar momenteel op €813,12 uit.
Wij hebben ook een leuk prijsje gevonden:
Airberlin DUS-Miami
17 juni- 8 juli
2 volw, 2 kids en 1 baby
1670 euro \\:D/
Periode: 1 july 2010 - 22 july 2010
Route: amsterdam - londen - miami
orlando - londen - amsterdam
Maatschappij: BA
Personen: 6
Geboekt bij: cheaptickets.com
Totaalprijs: $5191 (pp 580,- euro)
Opmerkingen: zag de laatste dagen de prijzen stijgen voor tickets kon niet meer wachten, wij zijn blij met deze tickets
wij gaan voor de 1e keer naar Florida.
nu nog een auto, hotels en een villa.
we krijgen het druk met zoeken, de voorpret kan beginnen