Inderdaad, deze zijn 14 dagen geldig van 1e gebruik en onbeperkt voor alle parken, zwemparken, Disneyquest, Disney WWofSports,etc. Kosten 164 pond voor volwassene.
Afdrukvoorbeeld
Inderdaad, deze zijn 14 dagen geldig van 1e gebruik en onbeperkt voor alle parken, zwemparken, Disneyquest, Disney WWofSports,etc. Kosten 164 pond voor volwassene.
Hoi allemaal,
Even een vraagje over de 10x Hoppertickets. Stel dat ik na Magic Kingdom later op de dag nog naar Epcot ga, dan lijkt het mij logisch dat er dus 2 entrees van de 10 afgaan. Maar is het dan niet zonde om zo'n Hopperticket te kopen? Je kan dan toch beter voor elk park gewoon een hele dag uittrekken, zodat je het maximale uit je entree haalt?
Dan zijn deze Ultimate Tickets toch 'voordeliger' dan een 10x/14 dagen Hopper ticket? Daar betaal je rond de 200 euro voor, en voor de Ultimate rond de 210. Voor die 10 euro meer heb je dan dus 14 dagen onbeperkt toegang als ik het goed begrijp. Of mag je met het Ultimate Ticket niet 'hoppen', dus 2 parken op 1 dag bezoeken?
Met de Hopper lever je per dag 1 ticket in. Je kunt hiervoor, als je dat wil, alle vier de parken bezoeken.
Oh oké, dat had ik dan verkeerd begrepen. Dan is dit toch wel handiger dan zonder de Hopper optie. Alhoewel ik in een ander topic de Ultimate Tickets zag staan, die me dan weer nog beter lijken dan een Hopper. :) Wat een gezoek allemaal haha.
Bedankt in ieder geval voor je antwoord!
Het Ultimate ticket is 14 (of 21) dagen het ultieme Disney-ticket. Je kunt alle dagen de grote parken in, hoppen dat het een lieve lust is en bovendien heb je alle dagen ook nog toegang tot de zwemparken van Disney, DisneyQuest, Pleasure Island en Disney's Wide World of Sports.
Terwijl je met een "gewoon" Disney Your Way ticket met hopper-optie "maar" maximaal 10 dagen binnen 14 dagen de grote vier parken in kunt. Da's 4 dagen minder Disney-pret en geen toegang tot de "extra's" zoals hierboven genoemd.
't Is een keuze ....8-[
Bedankt Michael. Aangezien wij er 21 dagen verblijven, denk ik dat ik zelfs voor het Ultimate ticket voor 21 dagen ga. Scheelt niet eens zo heel veel, en dan kan ik gewoon mijn hele verblijf in Orlando naar Disney wanneer ik maar wil. Ik word al blij bij het idee haha.
Tevens speel ik nog met de gedachte om 1 jaarpas aan te schaffen en 1 Ultimate ticket. Zo'n jaarkaart is wel wat duurder, maar dan kun je wel minstens 14 keer gratis parkeren (toch zo'n 140 dollar) en krijg je ook nog korting in de restaurants.
Twijfels, twijfels.....
Ga je dan 14 dagen iedere dag in WDW zitten...
En de andere parken dan of shoppen?? vaak is buiten het park voordeliger om te eten...
En die twijfels... je zal toch eens moeten beslissen...
Je hebt toch wel, neem ik aan, toch wél al geboekt hoop ik...
Nou, misschien niet iedere dag, maar we zijn er drie weken, dus toch zeker wel vaak. En qua andere parken willen wij alleen Seaworld en de Universal parken bezoeken, dus dat zijn maar 3 dagen. 21-3 is 18 dagen Disney.... ;)
En nee.... ik heb nog niet geboekt, is dat erg dan?
Inderdaad gezoek en gepuzzel. Ik zelf twijfel of ik de tickets bestel bij UCT of gewoon ter plaatse koop bij Disney. Ok het scheelt in mijn geval (twee pp) iets van 20 € maar zie op tegen het wachten via de post. Stel dat er iets mis gaat etc.
hoi michael,
heb jij misschien ervaring met http://www.greatorlandodiscounts.com...g-specials.htm
ik zag hier de onderstaande aanbieding, maar zou je nu werkelijk 2 tickets voor die prijs krijgen, dus voor maar $ 80,- per persoon en verder stond er ieder volgend ticket 115. omdat we niet zo lang in orlando zijn, zou dit voor mij ideaal zijn. Ben benieuwd naar je reactie. alvast bedankt. groet, esther
Get 2 Adult Tickets
2 Day Disney Ticket +
1 Day at a Disney Waterpark
for just $160
Excl. sales tax. :mrgreen:
Ja die zal er inderdaad bijkomen. 6% = $ 9,60. Of zit ik er nu helemaal naast.
6,5%.
Als ik die prijs zie is mijn verdenking erg groot dat er een presentatie voor timeshare aan vast zit. Als je daar tijd voor hebt of wilt vrijmaken ...
*Package Rate and Super Saver Rate are all subject to terms and conditions. Offers are not available to residents of states in which registration requirements exist but have not been met. The complete offering terms are in an offering plan available from sponsor. Fla. Seller of Travel
THIS ADVERTISING MATERIAL IS BEING USED FOR THE PURPOSE OF SOLICITING SALES OF A VACATION OWNERSHIP (TIMESHARE) PLAN.
Ja ja de twijfel blijft. Wat vinden jullie. Mijn ervaring is dat er van hoppen weinig terecht komt. Eerst weer naar auto dan weer naar ander parkeerplaats etc. Die hopper functie is duur.
Nu dacht ik zelf aan het volgende. Ik gewoon een base ticket met een aantal dagen meer en gebruik die extra dagen om extra naar een park te kunnen gaan. Ik wil één dag per park dus ik neem dan zes dagen om twee extra dagen of dagdelen te kunnen gaan…
Neem je eigen beslissing. 't Is en blijft lastig.
Wij hoppen wel regelmatig, de auto heb je hiervoor nml. niet nodig.
Het geeft je nml. vrijheid om bepaalde shows op vaste tijdstippen te bezoeken terwijl je niet de hele dag in dat park bent geweest.
Ook kan je bepaalde attracties dan nog een keertje overdoen.
Wij hebben ook alle bussen een keer geprobeerd, dan kon je bij verschillende hotels kijken.
Van park naar park kan ook deels met de monorail en anders met de bus, is gratis dus wat wil je nog meer.
Ik parkeer de auto bij een park en maak dan gebruik van disney vervoer, Monorail, bus, werkt perfect en is een stuk makelijker dan weer de auto te nemen, En dan maak je optimaal gebruik van de hopperfuncktie, want dan hoef je dus niet helemaal terug naar die parkeerplaats en de monorail komt meestal direct bij de ingang van een park aan.!
't Was niet vervelend bedoeld. Sorry als het wel zo over is gekomen.
Wat ik bedoelde is dat je het beste je eigen plan kunt trekken, je eigen keuze maken op basis van de dingen die je kunt en wilt doen. En uit jouw stukje maak ik op dat je dat voor jezelf redelijk in beeld hebt.
Het is vaak sowieso handig om een ticket met meer dagen te nemen dan je oorspronkelijk van plan bent te gaan. Dat geeft je wat meer vrijheid, en wie weet wil je op een shop-dag 's avonds toch nog even naar bijv. Epcot om het vuurwerk te gaan zien. Of toch nog een dagje extra naar Magic Kingdom om die ene leuke attractie nog een keertje te doen. Voor die enkele euro's of dollars extra ....
Excuses in dank aanvaard en zeer bedankt voor je antwoord. Ik lees over bussen en de monorail. Het betekent dat je toch wel wat tijd kwijt bent met reizen tussen de parken. Alles overziend denk ik toch aan meerdere dagen zonder hopper (hoppen is duur) en een combi zoals Michael suggereert, met halve dagen X en dan de rest een extra bezoek aan Y.
Heb je wel eens een kaartje gezien van het totale park? Dan snap je ook dat je reistijd kwijt bent. Zie hier:
http://img397.imageshack.us/img397/1880/disneymj4.jpg
Koop dan geen magic Base ticket want hiermee kan je volgens mij echt maar een park per dag bezoeken.
Magic Your Way Base Ticket (3 t/m 10 dagen Tickets)
Voor het aantal dagen van de ticket toegang tot één van de volgende parken:
Magic Kingdom® Park
Epcot®
Disney's Hollywood Studios
Disney's Animal Kingdom® Theme Park
Geldigheid : 14 dagen na eerste dag gebruik van het ticket voor het aantal aangegeven dagen of met de No Expiration optie: Onbeperkte geldigheid.
Zoek eens op "14 days ultimate tickets" , misschien is dat iets voor jou.
Als je voor het eerst gaat zou ik niet de hopperfunctie gebruiken. Wij zijn deze meivakantie voor het eerst in Orlando geweest, ik had wel de hopperfunctie gekozen, want we waren 3 jaar ervoor in Anaheim geweest.
Dacht dat we wel aan een halve dag genoeg hadden. In ieder park hebben we zeker een dag doorgebracht. We hebben alle attracties gedaan en hadden niet eens zin om te hoppen van het ene naar het andere park. Dit is waarschijnlijk wel leuk als je al een paar keer bent geweest en je wilt alleen bepaalde attracties doen.
Wat wel een aanrader is, is tourguide Mike. Op het forum staat hier nog meer over vermeld,zoek maar even. Wij hebben hier heel veel aan gehad. Alle dagen waarop hij zei dat het rustig was zijn wij geweest en het klopte precies. Ook geeft hij aan welke attracties je het beste als eerste kan doen, om te zorgen dat je alles kan doen in het park. Wat mij betreft een regelrechte aanrader!!
Succes met bepalen. Ik weet het, ik vond het ook moeilijk wat te doen.
Mariëlle
Reistijd tussen parken kan oplopen ja, maar dat is niet zo heel erg gek.
Disneyworld is ten grote van 2x Manhattan.....
Bereis dat maar eens even van de ene kant naar de andere......
Hopperfunctie kan handig zijn, wijzelf maken er nauwelijks gebruik van maar ik neem het wel iedere keer, waarom... De vrijheid zoals eerder genoemd.
AK sluit altijd vroeg en dan zou je als je dat wilt een vuurwerk kunnen gaan bekijken in een ander park, of in een ander park gaan eten enz enz.
Dat de hopperfunctie duur is vind ik eprsoonlijk reuze meevallen, $45 is op je totale vakantie wrs peanuts, maar als je wilt of moet ebsparen dan is dat iets waar je goed naar kunt kijken.
Verder moet iedereen echt voor zichzelf uitmaken welke tickets hij of zij koopt.
Bedenk je gewoon erg goed (na heel veel ingelezen te hebben) hoeveel dagen je er wilt doorbrengen en kunt doorbrengen.
Zijn het willen en kunnen hetzelfde koop dan passen voor dat aantaal.
Zijn ze niet gelijk aan elkaar willen meer dan kunnen tja dan kun je niet anders dan je aanpassen aan wat kan.....
Is het zo dat kunnen hoger ligt dan willen, bedenk je dan dat je wrs overweldigd wordt dor wat er te zien en te doen is, het is echt niet de Efteling (niks slechts aan de Efteling hoor) wat je vaker hebt gezien, waar je na 1 dag alles gezien en gedaan hebt......
Mocht je nu zeggen het worden 5 dagen en het blijkt dat je als je éénmaal in Disney bent je nog (max) 5 dagen erbij wilt kopen, toch wilt hopperen of wat dan ook dan kan dat.
Ga dan naar Guest Services van een park en ze upgraden daar je ticket naar de dagen die je dan wel wilt (max aantal van 10 dagen in totaal) of zetten er een hopperfunctie op, uiteraard tegen bijbetaling, maar die prijzen zijn en blijven hetzelfde als dat je nu extra zou betalen.
Wat mij nu niet echt duidelijk is geworden na al dat lezen op het forum is het volgende: mag je nu met een base-ticket van 7 dagen meerdere keren per dag naar hetzelfde park? Ofwel, 's morgens erheen wat attracties doen, weer afkoelen in ons eigen zwembad en in de middag weer terug naar het park voor een show of eten o.i.d. Ik zit mij werkelijk suf te lezen wat nu handig is voor ons gezinnetje. Wij zitten dus 14 dagen in Orlando en willen de volgende parken zeker doen; Magic Kingdom, Epcot, MGM Studios, Animal Kingdom, Disney's Pleasure Island, Universal Studio's en Seaworld. Als bonus wellicht nog Typhoon Lagoon Water Park, maar dat alleen als er nog puf voor is. Beide kinderen hebben het probleem met de attracties; de oudste (7 jaar) durft weinig en de jongste durft alles maar is te jong (1 meter 10, 5 jaar oud). De heftige dingen kunnen we dus overslaan. Ook denk ik dat ik veel van ze vraag of van park naar park te hoppen (het is en blijft vakantie), dus die optie hoef ik zeker niet. Wie o wie kan ons helpen? Wat is nu handig?? Een paar tientjes is het probleem niet, het gaat ons om de juiste samenstelling. Wellicht ten overvloede wil ik nog melden dat ik het forum werkelijk elke dag wel lees. Wat een informatie...helemaal super!
Groet, Leonie
Allereerst: Re-entry in een park is altijd toegestaan, bij elk Disney-park en met elk Disney Ticket. Dus om 3 uur vertrekken en 's avonds terugkomen kan altijd. Wel even een stempel halen bij de uitgang.
Voor de eerste keer naar Florida met kids in die leeftijd? Ik zou dan geen Hopper-optie nemen. Je bent al een hele dag kwijt aan een park, en 's avonds is het rusttijd.
Neem liever een aantal dagen extra op je Base-ticket. Het klimaat in Florida is zo slopend dat je beter een dageje extra kunt doen, en de dagen dan wat korter kunt maken. Wij redden het eigenlijk nooit langer dan van 9.00-930u tot een uur of drie half vier (na de parade) en zijn dan gewoon "klaar" voor de dag.De rest van het park vcan die dag ... komt wel weer een andere keer. M.n. voor kids is het m.i. niet handig om lange dagen in de hete parken te doen. Mijn mening is dat, anderen denken daar anders over.
Dank je wel voor je snelle reactie. Ik ben het overigens helemaal met je eens. Buiten het feit dat het allemaal al dodelijk vermoeiend is, werkt het klimaat dus ook niet mee. Volgens mij ben ik dus het best uit met een 7 daagse base, waarbij ik dus (eventueel) 's avonds nog terug kan. Eventuele andere parken koop ik dan nog los bij (als we daar zin in hebben). Er gaat dus niet een extra dag van de 7 af. Met 14 dagen Orlando kan ik dus om de dag een ander park doen. Toch?
Mijn advies: neem dan een 10-daags Base ticket. Kost nauwelijks wat extra (sommige aanbieders hebben zels een 6 dagen betalen 10 dagen krijgen actie) en je kunt gaan als je wilt.
Je kan een stempel vragen als je het park verlaat. Daarmee kun je later op de dag het park weer in. Wel oppassen dat je de stempel er niet afwast.
Het is wel een onzichtbare stempel die enkel onder UV licht zichtbaar is dus je kan moeilijk zelf controlleren of je stempel er nog steeds op zit.
Jammer dat ze die niet meer hebben, je kunt tegenwoordig gewoon in en uitlopen
Ook met een one day MYW
Da's dan weer nieuw. Weer wat geleerd :)
Je kunt ze nog wel krijgen hoor, maar je moet erom vragen.
Ze zullen eerst proberen jeer van te overtuigen dat het beslist niet nodig is...
Wil je 'm persé tóch? Dan halen ze even zo'n ding...
Ik vond het altijd wel een stoer idee om met een onzichtbare stempel op m'n hand te lopen :)
Krijg je van mij er eentje voor je verjaardag...
Kun je daarna de hele dag hier in Nederland er stoer mee rondlopen... :mrgreen:
Hm, 2 dagen voor MK. Ik dacht dat eigenlijk op een goeie halve dag te doen. Dus 's ochtends naar Typhoon Lagoon en tegen een uur of 14 naar MK, dat open is tot 22u.
Reden: ik ben al een keer of 10 in Disney Parijs geweest, en ik heb zo de indruk dat meer dan de helft hetzelfde is. De dansende theekopjes, het spookhuis, Dumbo, it's a small world, Pirates, ...
Ik heb maar 3 dagen Disney gepland, en wil dus vooral de "nieuwe" dingen zien, zoals Animal Kingdom en Epcot, waar ik dan telkens een hele dag voor uittrek. De Studio's sla ik dus ook maar over.
Logisch? Of zie ik iets over het hoofd?
Disney Parijs is niet Disney Orlando. Maar alles kan, ook MK in een halve dag.
Vind het alleen altijd zo zonde - je vliegt de halve wereld over en je gaat het daar dan allemaal half doen..