-
Re: Vliegen met Delta Airlines
Wij het er graag voor over. Die extra ruimte maakt allemaal net iets comfortabeler. 2 keer bij de KLM en 2 keer bij Delta dit genomen. Op 7 juni vliegen we economy comfort met de KLM naar Atlanta
Iedereen moet zelf die afweging maken of ze het geld eraan willen spenderen. Ben je iel en tenger dan zijn de normale econmy plaatsen ook voldoende.
-
Tja upgrade naar economy comfort/plus/extra of hoe ze het ooh noemen blijft toch een persoonlijke afweging. De prijzen zijn per persoon enkele reis. Heb je echt het idee dat de normale economy ruimte te krap is en laat je budget het toe dan is het het natuurlijk eenvoudig.
Wij zijn met z’n vieren, vorig jaar met KLM naar Atlanta kwam economy comfort op 90 euro p.p enkele reis. M.a.w. 720 euro extra voor ons allen heen en terug. Wij vonden dat te veel, maar voor een ander is het het meer dan waard.
-
Toch nog een vraag, alvast bedankt voor de reacties.
#-o Met het risico voor het spreekwoordelijke blond uitgemaakt te worden: vroeger moest je je vlucht een paar dagen vooraf bevestigen. Ik zie dat nu nergens meer terug, is dat niet meer?
Groetjes, SasM
-
-
-
Een vraagje als je een tussenstop hebt van 22 uur kan je dan gewoon new york in en hoe zit het met je koffers ? Kan je die ophalen en terug inchecken ?
-
Neen, deze dien je bij je te houden.
Tenzij je vrijwel direct alweer kunt inchecken.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
cindy74
Een vraagje als je een tussenstop hebt van 22 uur kan je dan gewoon new york in en hoe zit het met je koffers ? Kan je die ophalen en terug inchecken ?
Als alle vluchten op hetzelfde ticket zijn geboekt dan worden de koffers gelijk doorgelabeld naar de eindbestemming. Ook wanneer er een lay over van 22 uur is. Je mag dan ook gewoon New York in.
-
Dus de koffers moet je gewoon terug op de band zetten en niet meenemen new york in .
-
Heb je op de heenweg een wachttijd van 22 uur? Kom je vanuit Europa?
-
Ja we komen van brussel en gaan naar orlando met tussenstop in new york ...jfk
-
Dan zou ik toch maar eens gaan informeren of er niet een eerdere vlucht van JFK naar Orlando is. 22 uur wachten is niet normaal of heb je hiervoor gekozen? Heb je dan een overnachting in gedachte in New York? Ik ben bang dat je nu de koffers niet kan laten doorlabellen. Dat kan je bij Delta op Zavetem navragen.
Wellicht toch ook kijken of je ticket nog kan veranderen dat je via Atlanta naar Orlando vliegt.
-
Moderator Michael66:
Alle berichten met tips voor de stopover in New York van Cindy74 zijn verplaatst naar het onderwerp Stopover in New York.
-
is er iemand die recent Bru-Atl heeft gevlogen met Delta
op moment van boeking stond er een 767-300 aangegeven
het type zou volgens de site eigen schermpjes hebben
nu staat er inmiddels in mijn boekingen dat er gevlogen word met boeing all pax models
tis dus nu maar de vraag of het type 767 waar we mee vliegen dus schermpjes heeft,
hoe zijn de ervaringen momenteel...op deze vlucht
-
Ik kan je dat binnenkort vertellen, maar we zitten waarschijnlijk in hetzelfde vliegtuig, dus daar schiet je niks mee op ;)
-
Volgens de Delta site is 14% van de 767-300 vloot verzien van een nieuw entertainment systeem met eigen schermpjes. Vorig jaar was dat percentage 12% dus het gaat niet erg hard met het ombouwen. De kans dat je een vernieuwde 767 treft is klein.
-
Citaat:
Ta2 Gerrit
Ik kan je dat binnenkort vertellen, maar we zitten waarschijnlijk in hetzelfde vliegtuig, dus daar schiet je niks mee op ;)
als je op zaterdag 13 oktober om 11.25 vliegt...dan denk ik dat ik weinig aan je bevindingen ga hebben hihi;)
-
Delta heeft enkel in zijn 757 toestellen vrijwel altijd ptv, zoals hierboven al vermeld zijn er heel weinig 767 al omgebouwd.
-
heb net een tweet naar delta gestuurd
met de vraag of er op vlucht DL81 een PE in het vliegtuig aanwezig is
dit is het antwoord terug
(had echt direct een tweet terug, super service dus!)
@.......Great question & chances are those planes will have personal entertainment systems, but it is too soon to find out. ^AK
@........Please tweet back a few days before your outbound flight in October & we will know the plane that will be used. Thanks. ^AK
-
Citaat:
moonlight91
als je op zaterdag 13 oktober om 11.25 vliegt...dan denk ik dat ik weinig aan je bevindingen ga hebben hihi;)
Helemaal goed, je hebt niks aan mij :cool: Ik wacht je tweet wel af op het forum, en dan weet ik het ook, zelfde vlucht.
Niet dat ik er wat mee doe, dat PE, hooguit de vliegroute bekijken, en dan nog slaap ik meestal binnen 30 seconden ;)
-
ik mag dan toch hopen dat je niet snurkt:rolleyes:......
-
Wij vlogen op 20 aug de route BRU-ATL vlucht DL81 in een 767-300 met personal video system.
-
Citaat:
Ta2 Gerrit
Helemaal goed, je hebt niks aan mij :cool: Ik wacht je tweet wel af op het forum, en dan weet ik het ook, zelfde vlucht.
Niet dat ik er wat mee doe, dat PE, hooguit de vliegroute bekijken, en dan nog slaap ik meestal binnen 30 seconden ;)
Kijk daar word ik nou echt jaloers van, mensen die zo makkelijk inslapen tijdens een vlucht. Al stuur je me non-stop naar de andere kant van de wereld, mij lukt het niet.
-
Nou... ze slapen niet in hoor... :o
-
Citaat:
corrus
Nou... ze slapen niet in hoor... :o
Ach ja, wat een blunder van me ! ;)
-
heb de vraag nog maals getweet brussel/atlanta DL81
ook deze keer direct een antwoord van delta
maar of ik er blij mee ben....ach in ieder geval beter dan geen films ..
dus Gerrit we moeten delen
@......Hi, I'm currently showing shared TV's available on both your departing & returning flights. Please keep in mind that this may change (cont)
-
Heeft iemand onlangs nog gevlogen met Delta? Is hun personal entertainment system gratis? Ik zag nl. op hun site "prijs per film $ 6". Dat loopt aardig op als je met 5 bent en ieder 2-3 films kijkt :(
-
Dit is nieuw voor mij ,in Oktober nog met hun gevlogen toen was alles gratis.
Misschien dat het alleen is op de binnenlandse vluchten.
-
On-Demand films zijn gratis voor Intercontinentale vluchten:
Citaat:
Movies on demandcomplimentary in the First Class and BusinessElite cabins
complimentary in all cabins on international flights and on flights to/from the Hawaiian Islands , Alaska, Puerto Rico and St. Thomas
available in additional language tracks which vary by aircraft and route
available on all A330, B747, B767-400ER, B777 and select B737, B757 and B767 aircraft
Bron: http://www.delta.com/content/www/en_...on-demand.html (daar staat ook die $6 per film. Zie de kleine lettertjes onderaan)
-
Dank je Njit, heb ik overheen gelezen :o
-
Vorig jaar van/naar ATL in een Delta Boeing 767-300ER en Airbus 330-300 gezeten met beiden hetzelfde (gratis) entertainment systeem als bij de KLM. Wel veel minder en voornamelijk oudere films.
-
In april vliegen wij ook met Delta. Nu heb ik een vraag over Schiphol/Delta. Op de website staat dat ik het beste 3 uur van te voren aanwezig kan zijn (tenminste wordt aangeraden). Is dat met een reden? Moet ik dan ook al door de douane/security? Of kan dat bijv ook een uurtje van te voren? We worden namelijk naar Schiphol gebracht. En anders kunnen we eerst nog een kopje koffie drinken met ons gezelschap, voordat we door de security gaan. En ze hoeven ook niet perse te parkeren als we gelijk door de security moeten. Ik heb namelijk weleens gehoord dat je 3 uur van te voren aanwezig moet zijn ivm de controle.
Alvast bedankt.
-
3 uur is geadviseerd, dit betekend in principe: inchecken (en dus koffers afgeven). Je kunt daarna nog prima een bakkie doen. Ongeveer 90 min voor vertrek kun je door de security check bij de gate, en rond de 45 min voor vertrek begint het daadwerkelijke boarden. Dit varieert in principe wel wat, maar je hoeft dus niet 3 uur tevoren al bij de gate te zitten ;) Hou het wel wat ruim aan. Dat vind ik altijd handig, anders ren je alleen maar gestrest rond, of gooi je dat bakkie in 3 seconden naar binnen. Dat is ook zonde van het parkeergeld voor je brengers ;-)
-
Bedankt voor de snelle reactie! Komt helemaal goed!
-
Vraagje: hebben de toestellen van Delta vanaf Schiphol eigen schermpjes?
En wat heeft jullie voorkeur: Delta of KLM vliegen? Het plan is volgend jaar (zomer) weer te gaan met ons gezinnetje en zijn al een beetje aan het oriënteren op de vliegreis en waar we zullen verblijven. Leuk, voorpret!
-
Alleen bij Delta, bij de inzet van een 767-300, is de kans dat er geen eigen schermpje is. Delta is wel bezig om in dit type vliegtuig ook eigen schermpjes te installeren. Wie weet is dat tegen zomer volgend jaar gereed.
-
Bedankt voor je reactie @Ebelix. Ik heb inmiddels ook een app van Delta op mijn IPad geïnstalleerd en dan kun je kiezen voor vluchten waar persoonlijk entertainmentsysteem op is.
-
Wij zijn met delta gevlogen en hadden eigen schermpjes dat was met vliegtuigtype 330
-
Ik heb nog een vraag over de terugvlucht. Kan ik het beste 24 uur van te voren online inchecken, ook al heb ik dan waarschijnlijk geen printer bij de hand. Of gewoon aan de balie inchecken op Orlando International? Wat is de makkelijkste/meest gebruikelijke manier?
-
Je kan 24 uur van te voren inchecken zonder de boarding passes te printen. Deze print je dan op luchthaven uit bij een van de zuilen. Ook kan je naar een kinko's gaan en daar inchecken en printen. Een andere mogelijkheid is de bibliotheek.