-
Re: Universal Studios & Islands of Adventure
Ik heb enkel tickets nodig voor beide Universal Parken op één dag.
Na wat opzoekwerk lijkt me Undercouver Tourist http://www.undercovertourist.com/ de goedkoopste en rekenen die bovendien geen bijkomende (verzendkosten) kosten.
Je moet enkel 12 (werk?)dagen geduld hebben omdat ze via shipping thuisgeleverd komen.
Heeft er iemand ervaring met deze Undercovertourist ?
En weet er soms iemand of het om officiële tickets of om 'vouchers' gaat ?
mvg
-
Hoi,
Als je even zoekt op het forum zul je veel berichten over undercovertourist tegenkomen. Met een enkele uitzondering allemaal erg positief. Ze hebben een redelijk snelle service, sturen je tickets thuis (in NL en BE!) en .... zie voor de rest de voorwaarden maar eens in, aan de onderkant van deze pagina: http://www.undercovertourist.com/uni...s/tickets.html Daar staat ook precies het antwoord op je laatste vraag over de tickets.
-
kijk eens bij www.attractionenticketsdirect.de daar kosten ze 102 euro voor 2 dagen ik denk dat die goedkoper zijn
-
Bedankt voor de informatie Michael en Cindy.
Spijtiggenoeg hebben slechts één dag om Universal te bezoeken dus aan een 2daags ticket hebben we niks. 's Anderdaags staat Sea World op het programma, een dag later Kennedy Space Center en Daytona Beach.
En daarna gaat de tocht via Clearwater en Napels richting Miami.
Ik merk al dadelijk dat we te weinig tijd hebben uitgetrokken.
Dus later nog maar eens terugkomen zeker ?
-
er zijn ook tickets te koop voor 1 dag maar misschien space center overslaan en toch 2 parken doen ;)
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
kattekop
hebben slechts één dag om Universal te bezoeken dus aan een 2daags ticket hebben we niks.....
Eh, misschien klinkt het een beetje kattig, maar als een tweedaags ticket nu tien dollar voordeliger blijkt te zijn dan een eendaags, dan is het toch een hele bruikbare tip van Cindy? Uiteindelijk gaat het toch om de ticketprijs..........:-k.
Citaat:
Oeps , even niet gezien dat de tip van Cindy in Euro's is en niet in Dollars........excuus, excuus...:oops::oops::oops::oops:. Domkop!
-
Ik zal het allemaal nog eens bekijken en bespreken met mijn reisgenoten.
Is pas midden mei dat we gaan, dus nog even tijd om te bedenken.
Bedankt voor de suggesties
-
Citaat:
kattekop
Heeft er iemand ervaring met deze Undercovertourist ?
En weet er soms iemand of het om officiële tickets of om 'vouchers' gaat?
Als je een klein stukje terug gaat in dit draadje, kan je zien dat ik nogal huiverig was voor het verzenden van tickets.
Ik heb donderdag 27-1 de Flex tickets besteld bij Undercover Tourist en ze zijn zaterdag via de post binnen gekomen. De envelop was trouwens vanuit Schotland ( Edinburgh ) verstuurd. Dus precies op de verwachte 12 werkdagen. Ze zitten netjes gesealed in een zakje en het zijn echte tickets, GEEN vouchers.
-
Hallo iedereen! Heeft er reeds iemand ervaring met de Express pas van Univeral? Deze zou front of the line access geven tot alle atracties. Lijkt me wel interessant...
Thanks!
Kimmeke
-
Citaat:
Kimmeke
tot alle atracties. Lijkt me wel interessant...
Nou alle atrracties: participating attractions
Ook goed om te weten: Express Access is a separate line with a shorter wait time at each valid attraction. Valid for use only one (1) time at each participating attraction.
Of het interessant is, hang af van de periode waarin je gaat. In een rustige periode staan wij gezellig met de mensen die een dure Express Pass hebben gekocht in een korte rij. En ze mogen niet voor ons, maar ze sluiten keurig achter in de rij aan. Hoe drukker de periode, hoe hoger de prijs van de pass. In de blauwe ( = rustige) periode, zou ik er zeker geen adviseren.
-
waar kan je dat overzicht vinden met info over de periodes??:-P ik kan het nergenst vinden...
-
Bedankt Teleton! :-)
@Natascha666 : deze vindt je terug op de website van Universal wanneer je de express pas wenst aan te kopen. Dan zie je alle periodes mooi verschijnen:
https://secure.universalstudios.com/...x?CG=UO&C=UUEP
-
Hallo,
Ik ben voor het laatst 2 jaar terug in Island of Adventure geweest. Nu ben ik aan het kijken op de site van Universal voor ticktes voor 1 dag Island of Adventure. (Willen ook niet meer dagen)
Nu zie ik dat een ticket incl tax $89.48 pp kost. Nu weet ik niet wat momenteel de ticket prijs is bij de kassa van het park zelf? Denk niet dat het echt de moeite waard zal zijn om ze van te voren te bestellen?
Groet Carmen
-
Het is in andere (een waarchijnlijk ook in deze)topics al meer gezegd;
Dagtickets kun je het beste aan de kassa van het betreffende park aanschaffen.
-
Het zijn e-tickets. Dus als je zeker weet dat je gaat kun je ze net goed van te voren kopen. Thuis uitprinten en je kunt direct doorlopen bij de ingang.
-
Thanks allebei! Moet eerlijk toegeven dat ik te lui was om de hele topic te gaan doorlezen!
Groeten
-
Re: Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica
Hebben jullie ook ervaring met kaartjes 'aan de deur' kopen. Ik wil namelijk ook kaartjes voor Universal Studios kopen, maar kan ze nergens goedkoper kopen. Is het ook zo dat je veel sneller binnen bent als je de kaartjes via internet al gekocht hebt? Of maakt dat niet zoveel uit?
-
Kaartje van te voren kopen is thuis printen en direct door lopen naar de poort. Daar scannen ze je printje en je mag naar binnen. Veel sneller zal het niet worden denk ik :)
-
Ja ok, dat is mooi! Maar moet je vaak lang in de rij wachten als je daar ter plekke nog een kaartje wilt kopen? Of valt dat doordeweeks ook wel wat mee?
-
Citaat:
Sybrigt
Maar moet je vaak lang in de rij wachten als je daar ter plekke nog een kaartje wilt kopen? Of valt dat doordeweeks ook wel wat mee?
Tsja, moet je door de weeks vaak lang in de rij wachten bij Albert Heijn....Soms zit het mee, soms zit het tegen. Tijdens een bezoek aan een themapark sta je al genoeg in de rij; voor de kaartcontrole, voor de security check, voor de attracties, voor een ijsje of de lunch. Waarom dan nog eens het risico lopen als je je tickets vooraf kunt kopen? En aan de poort zijn ze ook nog eens duurder......
-
Citaat:
Kimmeke
Hallo iedereen! Heeft er reeds iemand ervaring met de Express pas van Univeral?
We hebben deze pas gekocht en gebruikt toen het zeer druk was in het park. Ik ga volgende keer eerst kijken hoe druk het is en anders koop ik ze zeker opnieuw.
-
Wij hebben ook tickets besteld bij undercovertourist.com.
Ik laat jullie weten hoe het afloopt :grin:
-
Hoi Nixo,
Is het nog goed verlopen allemaal bij undercovertourist.com?
Was dat goedkoper dan de link in Mousesavers.com?
greetz.
-
Hallo Keywest,
Ja hoor, uiteindelijk is alles prima verlopen.
Al de tickets zijn mooi 12 dagen na bestelling aangekomen. Ook de originele tickets, dus geen vouchers. Als we aankomen in de parken kunnen we direct binnen.
Hun klantenservice is ook wel goed. Ze antwoorden op de mails en geven duidelijke antwoorden. Ook is het gratis versturen ook een voordeel.
Als ik je een tip mag geven, bestel je tickets bij undercovertourist!
-
Hoi Nixo,
Hartstikke goed dat alles binnen is.
Ik ga ze ook via Undercover tourist bestellen, echt supergaaf kan bijna niet meer wachten. Mja moet wel nog 2 maandjes.
Heel veel plezier in Florida.
Groetjes
-
bij deze website kan je nu een 2 bonus ticket kopen voor 99 euro voor de 2 parken .
http://www.attractionticketsdirect.d...nus-ticket.htm
enkel nog geldig tot vandaag
-
Na al het goede over undercover tourist hebben we onze flexticket besteld.
Ben benieuwd.
-
Hoi, hoi allemaal,
Ik heb de tickets besteld voor disney, universal en kennedy space center, joepieeee.
Bij Mousesavers via een prive link naar undercover tourist.
gratis verzending. en als het goed is moet ik ze dan 6 of 7 juni as ontvangen.
Goetjes Roza
-
weet iemand misschien wat het tegenwoordig kost als ik gewoon bij universal aan de kassa een 1-dags kaart koop?
Op de website is het 82,- dollar pp. als het aan de kassa nu goedkoper is doen we het daar maar ik wil door nu al wat aan te schaffen van tickets en tours de kosten al wat spreiden :smile:
-
Citaat:
natascha666
weet iemand misschien wat het tegenwoordig kost als ik gewoon bij universal aan de kassa een 1-dags kaart koop?
Het staat gewoon netjes op hun site;
Citaat:
Save $10 off the gate price on all multi-day tickets
Op deze manier kosten spreiden is niet alleen zinloos maar ook kostbaar......
-
die save 10 off the gate price gaat over online aankopen dus is het niet zinloos alleen geldt dit voor de multi-day tickets en die hoef ik niet :-)
We doen 2 dagen park ivm beperkte tijd in florida dus wil ik 1 dag epcot en 1 dag universal studio's :-) - als ik nu de tickets al aanschaf heb ik straks daar weer 200,- dollar extra te besteden (omdat het niet uit mn dag-budget is :-P) aan souvenirs en andere leuke vakantie zaken!
-
Als je op de site van een aanbieder als Maple Leaf kijkt dan zie je dat de verschillen minimaal zijn:
1 Day Universal Orlando
Gate Price: $87.33
Our Price: $86.50
Echt besparen doe je pas met Multi-Day passes..
-
Wij zijn afgelopen mei 1 dag naar IoA geweest en hoewel het niet erg druk was bij de kassa's, hebben we toch errug lang in de rij gestaan, dit kostte ons minstens een half uur.
Als ik een advies mag geven, zou ik van tevoren vast tickets kopen, zodat je gelijk door kan lopen naar de turnstiles. Dit zou ik de volgende keer zeker doen.
Groetjes,
Audrey
-
thanx voor je tip! zullen dat dan maar doen...via de website kun je e-tickets bestellen, ideaal!
-
hebben wij ook gedaan, ideaal
je stapt dan zo het park binnen,want aan de turnstilles(ofhoeheten die dingen:-() gaat het heel vlot
-
Vandaag bij undercovertourist 4x Universal 3-Day Base Ticket Plus Wet 'n Wild besteld. 144 pp. Met daarbij touwens nog een 4x ticket voor Kennedy Space. Tickets komen binnen op 15 juni. Ben benieuwd:)
-
Ik heb wel een vraag. Nu kan je zo'n mooie flex ticket kopen voor 14 dagen. Is er ook zo iets voor het parkeren te koop? Dat je in 1 keer ook voor die 14 dagen het parkeren betaalt?
-
Citaat:
Daan
Dat je in 1 keer ook voor die 14 dagen het parkeren betaalt?
Neen, dat is er niet. Met een jaarkaart heb je geen parkeerkosten. 't Is dus een kwestie van rekenen......
-
Skip the regular lines staat er op de site van Universal. Dat klinkt goed, alleen bieden ze dat niet aan in Juli. Zijn er florummers die via de ticket bureaus wel express tickets hebben gekocht?
-
Citaat:
baluga
Skip the regular lines staat er op de site van Universal. Dat klinkt goed, alleen bieden ze dat niet aan in Juli.
De Express Tickets zijn gewoon te bestellen hoor, juist in juli. Voo $ 55,99 pp weet je alles voor een dag en twee p[arken.
http://img269.imageshack.us/img269/4...suniversal.png
Uploaded with ImageShack.us