Om dan maar een vraagje terug te stellen, waar staat bij jou verified by visa? Of heb je via Expedia geboekt? Bij mij staat er alleen confirmed namelijk.
Afdrukvoorbeeld
Om dan maar een vraagje terug te stellen, waar staat bij jou verified by visa? Of heb je via Expedia geboekt? Bij mij staat er alleen confirmed namelijk.
http://img404.imageshack.us/img404/87/screenhrr.jpg
Staat bij de Reservation Details bovenaan.
Heb wel even wat PD weggehaald.
Dat "secured by my Visa" wil alleen zeggen, dat je National je boeking en betaling gegarandeerd hebt met je genoemde Visa card.
Voor jezelf geeft het geen zekerheid, bijv. de boeking gehonoreerd wordt,volgens mij.
@knaapje
Helemaal mee eens, ik zie de meerwaarde ook niet zo gauw, maar Axzel vroeg het, en bij hem stond het niet had ik begrepen. Ik heb bij boeking gelijk al mijn gegevens doorgegeven.
Ik heb ook niet geboekt met visa! ;)
Ah, vandaar, we zijn eruit!:)
Nou ze zijn eruit bij NationalCar rental dit staat op alle reacties op facebook:
National Car Rental we apologize for the delay in responding to your post. Please disregard the cancellation notice and know that we will honor the original international rate booked online. You should receive an email with additional information, but please email us at care@nationalcar.com with your contact information and reservation number so we can work out the details. -Carol
Whhaa, gaat het toch nog goed komen????
Alvast een kein voorzichtig ..Joepie? ;)
Ik ben benieuwd, heb nog geen bericht terug gehad van ze...maar we duimen gewoon verder!! :p
Mr. Brouwer,
We sincerely apologize for any confusion this issue has caused. Please disregard any cancellation notice regarding your car rental. We value your business and would like to make this right by honoring the original international rate you booked online. You should receive an email with more information.
I can confirm that both of your reservations have not been cancelled or changed. They are as you have originally reserved them.
Thank you for choosing National Car and safe travels!
PROOST!!!!
Cariene, we sincerely apologize for any confusion this issue has caused. Please disregard any cancellation notice regarding your car rental. We value your business and would like to make this right by honoring the original international rate you booked online. You should receive an email with more information, but please provide your contact information so that we can work out the details. Thank you. -Megan ;)
Naar aanleiding van mijn email gisteravond aan het care@nationalcar.com email adres vanmorgen netjes een antwoord gehad:
Hello ,
Yes, you can disregard any cancellation notice about your reservation. We are honoring the original international rate booked online and your reservation is still active in our system. We sincerely apologize for the confusion this has caused and we look forward to seeing you in September.
Thank you
Megan Mitchell Social Media Coordinator
Corporate Customer Service
Special Services Department
Netjes opgelost dus, en daarmee dus tegenover het tarief van alamo/brits toch even €500.00 verdient.
Dat word lekker rijden in die standaard SUV in september ;-)
Ook mijn feesboek berichtje heeft resultaat gehad:
Citaat:
Searching the Web....Avis, Hertz expensive. National, Alamo: good prices!
I BOOK!
YOU ACCEPT!
YOU CONFIRM!
I CALL!
YOU RE-CONFIRM!
I ENROLL IN SAVETIME!
YOU ACCEPT MY CREDITCARD!
YOU CONFIRM!
And now you cancel.....
NO WAY JOSE!
Dus....alles komt goed schatje!Citaat:
National Car Rental We deeply apologize for this system error and any frustration this has caused,Adrie. We would like to make it right by honoring the international rate you booked online so please disregard any notice of cancellation concerning your car rental. You should receive an email with more information, but if you have any questions, please reach out to us at care@nationalcar.com and provide your reservation number and contact information. -Carol
A3
Heb nu ook inmiddels de officiële bevestiging op naam en nummer van National gekregen.
Eind goed al goed!
Bij het lezen van bovenstaande mail, baalde ik verschrikkelijk. Wij hadden niets geannuleerd. Direct de telefoon gepakt en gebeld. Uiteindelijk heeft het 25 minuten geduurd, maar toen hadden we een nieuwe bevestiging tegen de oude prijs. Op mijn vraag om het emerald cardnumber toe te voegen werd gezegd dat dit bij de pick up kan! Nu maar hopen dat dit lukt zodat we ook de gratis tweede chauffeur krijgen!Citaat:
Dear Charlotte,
Thank you for contacting National Car Rental.
This is confirm that reservation number xxxxxxxxxxxx was cancelled at the request of Lex Xxxxxxx on May 31, 2013. I am sorry if this is not what you intended. However, I am unable to reinstate a cancelled reservation. However, you may make a new reservation by contacting us www.natioanlcar.com or 1-877-222-9058.
I apologize for any inconvenience. Again, thank you for contacting National.
Sincerely,
Laberta - Customer Service
Kortom, het heeft even energie gekost, maar we hebben nu een standard suv voor vier weken voor de mooie prijs van $257. Voor de vliegtickets hebben we geboekt bij BA met hele mooie prijzen dus wij zijn meer dan tevreden! ;)
Ik heb inmiddels de bevestiging dat mijn verzoek in behandeling is genomen en wacht nu in spanning af http://www.orlandofans.nl/phpbb/imag...on_mrgreen.gif
We sincerely apologize for any confusion this issue has caused. Please disregard any cancellation notice regarding your car rental. We value your business and would like to make this right by honoring the original international rate you booked online. Your reservation is still active in our system at the original rate. We look forward to seeing you in Orlando!
Sincerely
Deze mail terug gekregen ,dus de boeking blijft gewoon staan.
never mind :D
:rolleyes: Helemaal happy, net de mail ontvangen dat de boeking gewoon doorgaat tegen het lage tarief!! Daar wordt een mens blij van! Weer een extra zakcentje om daar leuke dingen mee te doen!! Dank je wel National!!
Zojuist de mail ontvangen en ook ik kan gewoon de auto in ontvangst nemen tegen het mooie tarief :p
"..Should you have any trouble with the billing at the rental counter, please reply directly to this email and I will ensure that the rates from your reservation will be honored after your rental has been returned. Again, I am very sorry for the hassle our mistake has caused you, and also regret the undue alarm caused by the message you received.."
Uiteraard is de mail ook weer bevestigd met het Incidentnummer, dus gaat helemaal goedkomen :D
Iedereen die later dan ik een mail heeft verstuurd heeft al antwoord. Behalve ik geloof ik.
Zou ik nou nog wat moeten doen. De boeking staat gewoon op confirmed.
Ik heb antwoord gekregen op mijn mail naar National. (geen reactie gekregen op mijn mail naar Radka)
Ik heb de eerste bevestiging van National gebruikt om te terug te mailen, binnen een paar uur een reactie.
Gisteren de boeking Alamo brits geannuleerd.
TOPDEAL
@Angelique100 Ga jij de boeking van National of die van Expedia gebruiken? Ik twijfel nog.
Ik denk Expedia, ik heb eigenlijk liever dat het bedrag al betaald is bij aankomst en dat ik dan ter plaatse gebruik maak van de Emerald kaart voor de 2de bestuurder. Ik baal alleen dat ik geen reactie meer krijg op mijn Engels talige voucher van Expedia. Maar goed Gudu schreef ook onlangs nog dat alles perfect met bij national met zijn Hollandse bevestiging.
Waarschijnlijk ging het bij Frieda mis door het toevoegen van de extra bestuurder.(zonder Emerald)
ik zou er nog eens over nadenken. Kijk het bedrag van je annuleringsverzekering eens na, je zult zien dat dit gemaximeerd is. Wanneer je je vlucht en je accommodatie bij elkaar optelt, kom je waarschijnlijk al behoorlijk in de buurt van dat bedrag. Als je bij Expedia zou moeten annuleren, kan dat kosteloos met dank aan Gudu. Maar dit geldt niet voor alle reisorganisaties en/of brokers.
Als je via National boekt en ter plekke betaalt, kan je altijd zonder zorgen zelf annuleren. Als je bij National boekt en ter plekke betaalt, heb je wel zelf het koersrisico. Zo heb elk voordeel ze nadeel. Tenzij de dollar keldert natuurlijk......
je kan de expedia boeking nog tot de dag ( week ??? ) voor vertrek gratis annuleren en het geld staat dan 1 werkdag later weer op je cc bijgeboekt. ik heb dit zelf verschillende malen gedaan
@angelique100
Ik heb 2 keer via Expedia bij Dollar geboekt. Het enige waar men in geinteresseerd was, was naam en res.nummer.
Verder keek men niet. Engels of welke taal dan ook.
Ik heb nu ook weer een bevestiging van Expedia voor vlucht, hotel en auto (Dollar) alleen in het Nederlands, verwacht geen problemen ermee.
HA!
Ik was al weer veel te voorbarig geweest om de reservering bij National te annuleren nav de mail van National dat zij de de reservering niet konden bevestigen tegen de lage tarieven.
Maar nadat hier op het forum de bevestigingen binnen druppelden heb ik toch maar even een vriendelijke(echt) mail gestuurd met het verzoek de originele reservering/bevestiging te accepteren.
En vandaag de bevestiging gekregen dat de reservering opnieuw is geboekt tegen het originele tarief :)
Bedankt!
Ook hier net onderstaande mail ontvangen:
Wesincerely apologize for any confusion this issue has caused. Please disregardany cancellation notice regarding your car rental. We value your business andwould like to make this right by honoring the original international rate youbooked online. You should receive an email with more information.
I canconfirm that your reservation has not been cancelled or changed. It isthe same as originally reserved.
Thankyou for choosing National Car and safe travels!
Dat scheelt toch maar even mooi €300!!
wooow dat vind ik toch echt netjes van national en wat fijn A. Hofman
Inmiddels heb ik begrepen van National (had aanvullend mailverkeer met ze) dat het essentieel is dat je een bevestigingsmail met het oude tarief hebt ontvangen, met name het bedrag moet erin worden benoemd.
Oh dan klim ik nog ff in de pen!
Nou ik heb wel mail gehad dat ze een nieuwe boeking hebben gemaakt met oude tarief. Worden wel bedragen in genoemd. Tot zover oke, maar bij de counter moet er gratis de LDW en SLI worden toegevoegd, dit is als notitie bijgevoegd bij mijn boeking. Oke maar ik kan dus niet inloggen op de site met nummer en naam, en ik heb geen print. Tja dus alleen reserveringsnummer. Heb gebeld met 1-800 nummer en daar wordt wel reservering bevestigd ook noemen ze het bedrag. Omdat het tarief dus manually modified ( handmatig aangepast) is kun je niet inloggen.
Zijn er meerdere die een nieuw boekingsnummer hebben gekregen en waarbij dit ook zo is?
@ahofman bijvoorbeeld, zie dat jij ook nieuw nummer hebt gekregen.
Pumi mijn boeking is 100% gelijk gebleven ook hetzelfde nummer.
Ik heb met mijn oude bevestiging en nieuwe bevestiging gevraagd en kreeg als antwoord.
Response Via Email (Brenda) 06/02/2013 11:40 AM Dear Angelique
Reservation xxxxxxxxx is confirmed the rate will be honored. I have emailed a copy to xxxxxxxx@gmail.com for your record.
Thank you,
Brenda
National Car Rental
Lijkt mij een vervelende situatie dit, ik zou er niet helemaal gerust op zijn. Misschien toch nog even bellen of mailen?
Heb ik even een andere vraag, gisteren Alamo geannuleerd en vandaag al terug geboekt, heel netjes!
Nu vraag ik me alleen af waarom ik vorige keer zoveel aan visa heb moeten betalen ziet iemand hier een logica in, de koers jan en feb was volgens vrij stabiel zeker niet zoveel als dit verschil ?
25-02-2013 Alamo Rent A Car UK GB 7402 Debet GBP493,02 €578,32
02-06-2013 *Alamo Rent A Car UK GB 7402 Credit GBP493,02 €562,80
Verschil -15,52 euro
04-01-2013 Alamo Rent A Car UK GB 7402 Debet GBP619,40 €779,52
25-02-2013 Alamo Rent A Car UK GB 7402 Credit GBP619,40 €689,83
Verschil -89,69 euro
Als je de komende tijd een een Ford meekrijgt, vraag dan even of het foutje al hersteld is ...
http://bit.ly/13gSCBD
Citaat:
Ford recalling 465K cars for fuel leak
Company not aware of any incidents of fire due to fuel leak
Ford Motor is recalling 465,000 of its current model year cars due to a fuel leak that poses a fire risk.
The company said the models include 2013 Ford Explorer, Taurus, Flex, Fusion, Interceptor Utility and Interceptor Sedan, as well as the Lincoln MKS, MKT and MKZ.
Ford said it is not aware of any incidents of fire due to the fuel leak, or of any injuries caused by the defect. Ford said it had received 600 complaints about the fuel leak from customers as of March 31.
Last July, Ford recalled 11,500 of its 2013 Escape SUVs because a defect in the fuel line that could cause a fire. At the time Ford took the unusual step of advising drivers not to even drive the vehicles until they were repaired. There was no such warning with the most recent recall.
Ford also announced two small recalls. It has recalled 500 2013 Lincoln MKZ vehicles because the insulation on the engine block heater can crack at extremely low temperatures. Additionally, Ford said that 25 2013 Fusions are at risk of impaired steering or the loss of steering control due the lack of an internal retaining clip.
Read more: http://www.wesh.com/news/money/Ford-...#ixzz2VBPhmuZx
Correctie; Tien minuten na deze post was ook hier de bekende mail binnen.
Dit hoor ik voor het eerst, dat van die bedragen, en in mijn mail stonden ze dan ook niet. Op de Nationalwebsite staan ze wel, en ook nog gewoon onder de originele boekingsnummers, en daar heb ik prints van, dus die gaan mee. Nu nog ff laten koppelen aan mijn EC account, mits de prijs dan ook gelijk blijft :cool: