Da's geen toetje, da's een TOET!
Afdrukvoorbeeld
Da's geen toetje, da's een TOET!
Zo zei mijn vader dat er een fout stond in ons verslag van de vorige reis.
Hij zei dat er stond dat we een ijs hadden gegeten ipv een ijsje.
Nou, in het Magic Kingdom krijg je echt geen ijsje maar een IJS.
Ziet er overigens heerlijk uit die TOET!!!=P~
heb weeral spijt dat ik die foto boven gehaald heb hahaha
ik zou zo in staat zijn om er `even` om te vliegen :-D
o, en ik hem van alle andere bezoeken aan bahama breeze ook op de foto
(hoe bedoel je verslaafd:roll:)
Heeft er iemand wel eens gegeten bij Miller's Ale house in Orlando?( kon niks op dit forum vinden)
Aan de menukaart te zien lijkt het een beetje op Logan's.
De parkeerplaats stond bomvol,wel weer een goed teken,misschien toch maar proberen?
Op de Engelse fora wordt er regelmatig over gesproken, één van de favorieten van de Britten.
Een echte sportbar, veel lokale bezoekers, Amerikaanse buren van ons 25/30 jaar spreken af met vrienden en verblijven dan daar een hele avond, ook wij gaan er elk jaar als snowbird een paar keer naar toe met name voor de sfeer,doorsnee eten maar zeker niet slecht, zeker een keer bezoeken.
Groetjes Henke.
Seasons 52 heeft ze weer, de Snow Crab Claws, geniet er lekker van.
Groetjes Henke
Onze dochter van 17 wil graag eens kreeft of krab proberen.
Wie weet waar je dat tegen een redelijke prijs kunt eten, hoeft dus geen mega kwaliteit te zijn. Is er alleen de Boston Lobster Feast?
Probeer eens Joe's Crab Shack op de 192, afslag Celebration. Wij hebben er heerlijk gegeten. Drukke tent hoor, kan je maar niet zo binnen lopen. Geen vreetschuur, typisch Amerikaans. Gat in de tafel voor de restjes krab, slabbetje voor. Midprice menukaart.
Helaas toch een beetje te duur voor ons. Dan zijn we meer dan $ 200 kwijt. Dus toch maar niet.
Vinden we dan toch zonde geld.
Krab is nu eenmaal geen kip..
Dat weet ik, maar zo veel geld betalen en in no-time weer buiten staan...
Het is in de VS nu eenmaal niet lekker lang tafelen zoals hier in France en de moules à la crème in onze streek zijn niet te versmaden.
Dan besteden we het geld liever aan leukere dingen.
@ trails.
Er zijn restaurants genoeg waar je lekker lang kan tafelen in Orlando, wij verblijven in Florida 3 tot 4 maanden in de winter en bezoeken deze restaurants dan ook regelmatig, in de zomer verblijven wij 5 tot 6 maanden in de Gers (Fr.) en daar zijn genoeg restaurants waar je s'middags ook zo buiten staat na een heerlijk dagmenu maar je kan ook kiezen voor uren tafelen.
Groetjes Henke.
Nou, we gaan voor de Red Lobster. Ziet er goed uit en de kreeft is er aanwezig :razz:
Niet iedereen van ons gezin wil kreeft eten en dat kan hier ook.
@ Henke: when you're right, you're right, and you ARE right! ;)
Red Lobster is prima. Ze nemen er ook de tijd voor de bediening.
Laat ik het dan zo zeggen: de menukaart van de Red Lobster spreekt me meer aan :razz:
Laatst nog Joe's Crab Shack op International Drive gegeten, maar voor mij was dat één grote teleurstelling. Veel drukke en luidruchtige mensen. Personeel dat meer oog heeft voor hun rol in het entertainment dan voor de bediening. Ik kan me nog herinneren dat toen wij er zijn gaan eten er geen lobster op het menu stond. Wellicht is dat nu wel het geval. Ik heb destijds voor een stoompotje gekozen. Die zou ik niemand willen adviseren. Eén grote smakeloze hap. Wellicht op het verkeerde moment op de verkeerde plaats het verkeerde gerecht gekozen.
Het blijft moeilijk kiezen, ook als je reviews leest. Er staan per restaurant net zoveel goede als slechte reviews op.
Ik vond op de kaart van Joe's Crab Shack ook bitter weinig kreeft staan (het heet natuurlijk niet voor niks zoals het heet :-k). De Red Lobster biedt volgens de kaart ook wat meer variatie zodat onze jongste van 14 ook wat lekkers naar haar smaak kan vinden.
Wij zijn altijd erg enthousiast over de kwaliteit van Crabby Bills. Het is er uitermate informeel, soms wat luidruchtig maar altijd super gezellig en heerlijk eten.:D Het is wel even een stukje rijden.
Edit: ik zie dat St Cloud wel wat chiquer is dan St Pete waar wij graag komen.
Ik had me erg verheugd eens lekkere sushi te eten in Orlando. Ruim de tijd genomen om me goed in te lezen op dit forum, daarna alle getipte (sushi)restaurants in het notitieblokje van de ipad geschreven, helaas vlak voor vertrek na een ipad update.. Alles weg!
Dat heb ik dus niet goed gedaan, in alle haast nog een aantal apps voor de kids terug te zetten voor in het vliegtuig, maar niet meer gedacht aan de sushi.
Dus kom gister aan in Orlando en vreselijke zin in sushi, maar wist me niks te bedenken.
De eerste sushi bar die we zagen zijn we naar binnen gegaan, Oishi naast ThaiThani (zojuist geweest). En als ik me het goed herriner is Njit daar ook geweest en had toen zo'n fantastische foto van een Dragonrol?
Ik vind Oishi een aanrader! Op Intl Drive, als je van het zuiden komt is het nog voor Seaworld.
Zo, nu nog maar een keer alle getipte sushi restaurants noteren.
Klopt helemaal. Zie #576 voor de foto :)
We hadden vandaag weer zin in sushi, dus hebben we Sushiology (I drive) aangedaan.
Klein tentje voornamelijk gericht op afhaal, al is er wel de mogelijkheid om daar te eten.
Wij vinden m lekkerder dan Oishi, en ook qua prijs goed te doen!
Daarnaast gisteren bij PF Chang gegeten in Mall at Millenia, we waren daar ook de dag voor onze cruise, en toen een vergissing gemaakt door als appetizer een noodlesoep te nemen: deze was echter zo veel dat we na een ander voorgerecht ( chicken lettuce wraps, waarover zo meer) eigenlijk al vol zaten. Daarvan geleerd hebbende, waren we nu goed voorbereid.
Wederom als voorgerecht de chicken lettuce wraps, deze is echt een aanrader! En ook oms ons heen zagen we de lettuce wraps vrij veel rond gaan.
Weten jullie een goed DimSum restaurant in/om Orlando?
Nog lekkerder dan Oishi? Damn, we moeten terug! ;)
Hebben ze bij de Bahama Breeze international drive ook een bar waaraan je kan eten? Of alleen maar tafeltjes.
Ik ben zeer benieuwd of er hier mensen zijn die solo hebben gegeten in het restaurant.
Nou ja, ik dacht dat mensen die alleen eten meestal aan de bar worden gezet. Of heb ik dit fout?
Normaal gesproken word je als je wilt eten standaard aan een tafel gezet, of je moet aangeven dat je graag aan de bar wilt eten. Maar zie voornamelijk mensen aan de bar zitten met drinken of als het heel druk is ook wel eens eten. Dat is dan denk ik voornamelijk omdat je anders lang op een tafeltje moet wachten.
Greetz
Wij hebben voor de komende zomervakantie een villa geboekt in Clermont.
Hebben jullie een aantal tips ivm goede restaurant in die buurt?
Kijk eens op Google Earth. Daar kan je preceis zijn wat er allemaal in de buurt van je villa is.
Handigste is om op Google Maps te kijken (http://maps.google.nl)
Vul de plaatsnaam in en kies daarna voor 'In de buurt zoeken' 'of 'Search Nearby'.
Hier kun je dan zoekwoorden gebruiken als Restaurant, Shop etc etc
http://img846.imageshack.us/img846/7...2012152017.png
http://www.tripadvisor.nl/Restaurant...C+VS&cat=&pid=
nog makkelijker :)
bedankt voor de tips/links!!!
Kan je in Disney Downtown of Universal Citywalk ook voor een kleine prijs eten? Of is het beter om even naar de I drive te rijden en dan terug te keren naar het park?
Ik dacht ergens op het forum gelezen te hebben dat je best niet te laat gaat eten omdat er anders geen eten meer geserveerd wordt. Klopt dit?
Bedankt
Er zijn altijd zaken 24 uur per dag open. Net buiten Downtown Disney zit een Denny's die altijd open is. Op de 2 plekken die je noemt zijn zaken vroeg gesloten en andere gaan later dicht. Het is niet zo dat iedereen in Amerika om 6 uur aan tafel zit.
Greens&Grill
Vandaag voor het eerst gegeten bij Greens&grill in de omgeving van de millenium Mall, alles draait om salade's, verse groenten en gegrild vlees of vis, soep en brood zijn beperkt verkrijgbaar, lijkt qua opzet op Panera en wij hebben genoten van een zelf samengestelde salade met gegrilde kalkoen. Hier gaan wij zeker nog eens naar toe.
Groetjes Henke.
The Knife
Ik las over een nieuw restaurant in Orlando, The Knife http://www.thekniferestaurant.com/ingles/index.html.
Het is net zo iets al Texas de Brazil maar in plaats van dat het eten gebracht wordt naar je tafel, kun je het zelf aan de grill ophalen.
Een soort all you can eat en tijdens de special lunch zijn de drankjes zelfs inclusief.
Het restaurant zit ook in Miami en krijgt zeer goede recensies.
Heeft één van jullie hier al eens gegeten?
heb hier nog nooit gegeten maar het ziet er goed uit. Gaan we zeker eens proberen in de vakantie.
Bedankt voor de tip
Ik hoop dat de PF Changs in Orlando net zo goed is als in las Vegas. Deze was heeeerlijk