-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
ttubbie
Wij hebben besloten om onze tickets gewoon te kopen bij één van de vele discountzaken langs de 192 in Kissimmee.
Het wordt ten zeerste aanbevolen om de tickets bij een geautoriseerde verkoper te kopen. Dus niet mauwen als je bij de de poort staat en je tickets worden geweigerd......Je kunt dan altijd alsnog je tickets bij een vertrouwd adres gaan kopen, maar je bent wel je centjes kwijt. Ennne...... er zijn niet zoveel discountzaken die geautoriseerd zijn.
-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012
Ik heb volgende dealers gevonden en die hebben een goede reputatie volgens mij; bij Elite zijn we zelf al twee keer geweest en nooit een probleem; indien jij of iemand anders dat niet vindt, dan hoor ik het graag :
http://www.mapleleaftickets.com/
http://www.greatorlandodiscounts.com/
http://www.elitevacationhomes.com/
-
wij gaan in oktober maar 1 dag naar disneyworld ,de keuze is het magic kingdom ,en willen dit doen met de -not so scary halloween partij-
wat is wijsheid, op de dag zelf aan de poort kopen ( ..met het risico dat het al uitverkocht is ??)of vooraf online bij disney zelf (will call )
prijs verschil is minimaal in de voor verkoop
-
Waarom zou je het niet van te voren kopen? Wat je zegt: het kan uitverkocht zijn.
-
Omdat we maar 3 dagen in orlando zijn en 1 disney dag hebben, en dan ben ik echt aan die dag gebonden
Ik heb dan nergens geen speling meer, heb ook discovery cove geboekt
Makkelijkst zou aan de poort kopen zijn, maar heb geen idee, hoe populair dat haloween is
De verkoop begint om 12.00 smiddags, sta ik strax heel lang in de rij voor niets,dus mischien dan toch maar op voorhand
-
Citaat:
Teleton
Ennne...... er zijn niet zoveel discountzaken die geautoriseerd zijn.
Hi Ton,
Helemaal eens met je dat je het beste - en met de minste risico's - tickets kunt kopen bij de juiste geautoriseerde verkopers.
Voor mijn gevoel zijn er juist voldoende aanbieders in de omgeving daar die wél geautoriseerd zijn. Jouw reactie dat er weinig zijn komt daarom vreemd op mij over.
Heb jij - of weet jij van - een lijst van de geautoriseerde verkopers? Dat zou ontzettend helpen om hier duidelijkheid in te krijgen!
-
Re: 1 dag Disney en 1 dag waterpark
Je Disney ticket verloopt binnen 14 dagen na het eerste gebruik. En als je een 1-dags ticket voorziet van de Fun-And-More optie dan krijg je er niet één maar twéé Fun-bezoeken bij :) Kun je beide waterparken bezoeken of een andere Fun optie.
Zie http://disneyworld.disney.go.com/tic...ses/waterpark/ . De volgende opties kun je bezoeken:
-
De Ultimate ticket besteld en inmiddels ontvangen. De laatste keer dat we Disney bezochten deze kaartjes ook gebruikt, echter waren het toen vouchers en moesten we deze eerst registreren om vervolgens een echt kaartje te krijgen.
Bij het halen van een fastpass was ik vergeten om mijn kaartje uit de machine te halen,vervolgens aan het parkhoppen en daar sta je dan voor het poortje zonder kaartje bij een ander park. De castmember verwees ons door naar de ticketbalie vervolgens daar ons verhaal gedaan. De castmenber vroeg of wij samen de kaartjes hadden geregistreerd en dit konden wij bevestigend beantwoorden. Na het scannen van het kaartje van mijn reisgenoot kreeg ik een nieuw (toegangs) kaartje van hem.
GEWELDIGE SERVICE.
Wat ik me nu afvraag wat er nu zal gebeuren mocht mij dit weer overkomen, er zijn kopieën en foto van de kaartjes gemaakt, deze zullen we meenemen op de phone's. Het liefst zou ik de kaartjes aldaar laten registreren met paspoort of rijbewijs, weet iemand of dit mogelijk is?
Greez
Johan
-
Als jij het nummer van het kaartje hebt op foto of papier dan heb je voldoende info. Registreren lijkt me overbodig..
-
Citaat:
mrjojo13
De Ultimate ticket besteld en inmiddels ontvangen.
Waar kan je voor een leuke prijs de Ultimate tickets kopen?? Wij gaan met kerst en nieuwjaar en ik denk dat deze tickets goedkoper zijn dan een 3 of 4 dagen pas, of niet??
Bedankt alvast voor de moeite.
-
Citaat:
Nicole
ik denk dat deze tickets goedkoper zijn dan een 3 of 4 dagen pas, of niet?
Je kunt maar niet zo zeggen welke tickets goedkoper zijn. Er zijn tientallen opties en die kan je afstemmen op je persoonlijke behoefte. De Ultimate tickets (overigens eigenlijk alleen bestemd voor de UK) kosten $ 366 en de Magic Your Way base tickets kosten $ 262. Er is een mooi topic over Disneytickets waar je alle info hierover vindt. Kijk ook eens met de zoekfunctie voor info die in andere topics terecht is gekomen.
-
Re: Dagticket Disneyworld
Wij willen in december Epcot bezoeken, kunnen we vanuit hier (Nederland) ook al tickets kopen? Wij willen ook naar Cape Canaveral? Tickets????
grtjs hoostje
-
Dagtickets kun je het beste gewoon ter plaatse kopen. Voor KSC kun je wel online kaartjes kopen (e-ticket): http://www.kennedyspacecenter.com/buy-tickets.aspx
-
Als je voor 8 dec nog naar KSC gaat, zijn er op http://www.attractionticketsdirect.de/ tickets te koop tegen de kinderticket-prijs.
-
Wij willen via Amercian estates voor onze kinderen tickets kopen voor disney (Magic your way base). Weet iemand of dez tickets op naam staan, onze kinderen gaan eerder weg en mochten ze niet gebruik hebben gemaakt van alle dagen dan dachten wij dat wij daarmee in het park zouden kunnen?
groet peter
-
Je tickets staan niet op naam maar de eerste keer dat je een park binnengaat worden je biometrische gegevens gekoppeld aan het kaartje.
Dus in principe staan ze op naam. Nu is het wel zo dat tickets die als een groep gekocht zijn onderling uit te wisselen zijn. Anders zou je namelijk moeten onthouden van wie een kaartje is in een gezin.
Citaat:
I'm the one who held all the WDW tickets and I didn't keep track of who used what ticket during our trip. We never had a problem with the finger scan not working.
That's because the Disney computer system will tag tickets purchased at the same time whether at WDW or in advance as a group when you first use them. That allows any one of that group of tickets to match the stored finger scan of any one of the other tickets.
-
Bedankt voor je snelle reactie. Is duidelijk, bij restaurants zie je vaak verkopers die bestaande tickets verkopen waar nog enkele dagen openstaan, ik had het idee dat dit ook zo zou zijn bij een magic your way base ticket.
groet peter
-
Het doorverkopen van gebruikte tickets is illegaal. Maar als je de tickets binnen je groep opgebruikt dan zal niemand daar moeilijk over doen denk ik.
-
Snap ik, maar die kaartjes die hun verkopen daar zal toch ook een biometrische gegevens aan gekoppeld zijn? Hoe zouden die mensen die zo,n kaartje kopen dan kunnen binnenkomen?
groet PeterPeter
-
Ik weet alleen dat het doorverkopen van gebruikte kaartjes illegaal is. Verder houd mijn kennis wat dit soort kaartjes op..
-
Uitleg Magic Your Way Tickets
hallo mensen,
Vraagje. Als ik een 3 day magic your way ticket koop, moet ik dan ook 3 dagen achter elkaar naar een park, of mag ik de drie parken in de 14 dagen vanaf eerste gebruik bezoeken?
alvast bedankt voor het antwoord.
-
Re: uitleg Magic Your Way Tickets
Citaat:
pjotrmariska
of mag ik de drie parken in de 14 dagen vanaf eerste gebruik bezoeken?
...en zo is het! Maar is het wel verstandig om een 3 day magic your way ticket te kopen? Dat is vaak verkeerde zuinigheid. Vergelijk de prijs eens met een ticket voor 5, 6 of 7 dagen. Dat verschil is niet zo groot en dan heb je voor veertig dollar meer, ook veel meer tijd om de parken te bezoeken. De kans is namelijk vrij groot dat een vierjarige zoon het na een poosje wel welletjes vind in een park......het zijn lange dagen voor zo'n manneke.
-
Yep investeer aub een beetje meer in disney tickets en als je een kleintje bij hebt misschien de waterparken optie .....het is zo slopend die parken in combinatie met het tijdsverschil .
-
Citaat:
cindy74
misschien de waterparken optie .....het is zo slopend die parken in combinatie met het tijdsverschil .
Ze hebben ook een flexticket, dus daar zit een waterpark bij:rolleyes:........
Toegevoegd: Hoe lang ze precies in Orlando zijn, is mij niet duidelijk. Lijkt er op dat ze er slechts 7 dagen zijn. Persoonlijk zou ik dan echt geen dure Disneytickets meer kopen, als ik ook al Flex tickets had.
-
Re: Uitleg Magic Your Way Tickets
Haha weer eens niet gezien ..... .
Dus 1 goede raad niet teveel willen doen op een korte periode niet als grote kinderen en ook niet met kleinere kinderen .
-
hallo allemaal,
bedankt voor jullie adviezen. ik zal wel even kijken naar die meerdaagse tickets. Wij dachten aan een drie daagse ticket omdat we inderdaad maar 7 dagen in orlando zijn en we zijn inderdaad bang dat we de kleine man teveel indrukken geven in zo'n korte tijd. Na Orlando gaan we een week cruisen en dan wil je geen compleet overprikkeld kind bij je hebben. Dat is de achterliggende gedachte. Het klopt dat ik had nog oude flextickets liggen van een voorgenomen vakantie van bijna 8 jaar geleden. Van deze kaarten zal ik behalve seaworld weinig gebruik maken. Zonde van het geld inderdaad, maar destijds wilde wij op vakantie en toen hadden we nog geen kind. Ik vind de meeste parken op het flexticket niet heel erg geschikt voor een kind.
groeten
pjotr
-
Zijn die Flex tickets nog steeds geldig?
-
Citaat:
pjotrmariska
Ik vind de meeste parken op het flexticket niet heel erg geschikt voor een kind.
Is dat nu wel zo? Universal heeft in beide parken een heel leuk gedeelte voor de kleintjes. Ook al kent hij de figuren misschien niet, er is zo veel te zien en te doen dat hij zich zeker zal vermaken. En Busch Gardens is toch ook niet verkeerd? Ik ben bang dat Aquatica niet onder jullie ticket valt maar waarom geen bezoekje aan wet & Wild gebracht als de temperatuur zo'n 25 graden is?
http://img703.imageshack.us/img703/6...usslanding.jpg
Uploaded with ImageShack.us
@ Njit: Both the Orlando FlexTicket™ and Orlando FlexTicket™ Plus are valid for 14
consecutive days from the date of first use. Ze zijn zakelijk maar ook verschrikkelijk klantvriendelijk:rolleyes:. Bovendien las ik ergens dat ze het nagevraagd hebben.
-
ja die dingen zijn gewoon nog geldig. Niemand kon mij daar antwoord op geven dus heb ik maar naar Universal gebeld. En wat blijkt? kon ze gewoon nog gebruiken :) maar uiteraard zien we aan de kassa pas ECHT of het lukt :)
Nog maar even and we are off...... Orlando, Miami en de Carnival valor......
-
Tickets
Hallo,
Ik heb een vraagje m.b.t. Het kopen van Disney tickets. Wij zijn al diverse keren in Orlando geweest en ook naar diverse parken. Wij kochten dan de tickets aan het loket van het desbetreffende park.
Nu gaan we aankomende zomer weer en willen we de 4 Disney parken bezoeken.
Ik was van plan om dit via het reisbureau te laten regelen. Een kennis van ons kwam met een folder van Orlando Funtickets. Deze liggen wat prijs betreft een stuk voordeliger dan als ik ze hier zou aanschaffen.
Wij zouden dan de tickets ter plaatse moeten ophalen aan de Palm Parkway te Orlando.
Mijn vraag is dan ook of iemand ervaring heeft met Orlando Funtickets. Is dit een betrouwbaar bedrijf? Of is het verstandiger om ze in Nederland te bestellen
Gaarne jullie mening of ervaring..
-
kijk eens op http://www.attractionticketsdirect.ie/ daar heb ik mijn tickets besteld en je krijgt de originele tickets gewoon opgestuurd
dus geen vouchers waardoor je eerst nog in de rij moet gaan staan om ze in te wisselen.
vergeet alleen niet dat er nog bezorgkosten a EUR 25 bij zal komen en de evt verzekering voor diefstal of verlies ,
ik heb dat wel genomen gezien EUR 37 op een bedrag van EUR 1000 niets is
-
Er is ook een duitse site die voor niks verzenden
-
Re: Tickets
Citaat:
Noa
Of is het verstandiger om ze in Nederland te bestellen
Gaarne jullie mening of ervaring..
Het is verstandig om de tickets bij een erkende verkoper en tegen de beste prijs te bestellen. Het vergelijken van de prijzen kost even tijd. Als ik even snel de prijs voor een 5 daags ticket met hopper en waterparks en more vergelijk bij drie aanbieders, krijg je het volgende beeld: Bij attractionsdirect betaal je 296 euro en zij brengen daarnaast kosten voor bezorging en verzekering in rekening. American Estates rekent 282 euro en brengt geen verdere kosten in rekening. Verzekeren is absoluut niet nodig, mochten de tickets zoeraken dan kan je ze laten blokkeren ne krijg je nieuwe tickets. Aan de poort bij Disney betaal je (afhankelijk van de koers) 285 euro. De tickets bij Orlandofuntickets komen op 272 euro en ze zijn erkend ticketverkoper. De keuze is aan jou....
Ticketprijzen fluctueren, al was het maar vanwege koersschommelingen.
-
Hoi Noa,
Ik heb zelf geen ervaring met Orlando Funtickets.
Tickets voor Walt Disney World liggen qua prijs nooit echt heel erg ver uit elkaar, waar je ze ook koopt. Bij diverse aanbieders zijn de meerdaagse tickets vanaf drie dagen meestal wel iets goedkoper dan bij Disney zelf.
Wees dus bedachtzaam als je tickets ergens veel goedkoper aangeboden ziet. Meestal zit er dan wel een addetje of twee onder het groene gras.
Let vooral op:
- Zijn de tickets ook voor jou beschikbaar, of betreft het een aanbieding speciaal voor inwoners van Florida? (Ja, daar wordt op gecontroleerd bij de ingang)
- Is de prijs in dollars? Let dan op de dollarkoers (uiteraard!) die je gaat betalen (via Creditcard?) en of de prijs inclusief of exclusief de Florida Salestax is (6.5%, kan een half procent meer of minder zijn afhankelijk van waar de verkoper gevestigd is).
- zijn er verzend-, transactie- of andere kosten van toepassing?
- Is de lage prijs misschien een "beloning" voor een verplicht bezoek aan een verkoopbijeenkomst? De timeshare-verkopers zijn een bekend (en soms berucht) fenomeen rondom Orlando.
Kortom: Let goed op wat de prijs is die je uiteindelijk betaalt.
-
Wij kochten ze vorig jaar bij american estates daar waren ze het goedkoopst . De prijs scheelde niet veel maar als je met vijg gaat is het toch meegenomen .
-
Hallo!
Ik heb even een vraagje over disney tickets. Ik ga zelf volgend jaar september naar florida en natuurlijk willen we ook disney bezoeken. Nou hebben we bij het reisbureau geinformeerd of het handig is om vooraf al tickets te kopen. Ze zeggen daar dat het een voordeel is dat je niet in de rij hoeft te gaan staan maar dat de tickets wel op datum zijn. Met andere woorden: een 3 dagen ticket (bijvoorbeeld) MOET op 20 september geregistreerd worden en dan kan je 20, 21 en 22 september naar binnen.
Totaal niet handig want we hebben nog geen idee wanneer we precies willen. Ook zeggen ze dat je dan aaneengesloten de bezoeken moet plannen, dus niet 20, 22 en 28 september...
Tot zover het verhaal van het reisbureau. Op het forum hier lees ik totaal iets anders (bijv: http://www.floridaforum.nl/showthrea...jsvergelijking)
Zoals ik het begrijp staat hier:
Je koopt een ticket
Wanneer je de 1e zin hebt ga je naar Disney, je ticket wordt nu geactiveerd
Binnen 14 dagen moet je de resterende dagen gebruiken maar het maakt niet uit wanneer binnen die dagen.
Kan iemand bevestigen wat nou precies klopt? Zijn er misschien meerdere soorten in omloop? Zo ja: waar kan ik dan de variant kopen dat het niet uit maakt wanneer?
alvast bedankt!
-
Nog nooit van tickets gehoord die je op een bepaalde datum moet gebruiken. Behalve dan tickets voor een special event zoals het kerstfeest. Alle meerdaagse Disney tickets zijn 14 dagen vanaf het eerste gebruikt geldig voor het aantal dagen dat je aangeschaft hebt. Je kan ook de optie bijkopen voor no expiration, dan vervallen je gekochte dagen nooit. Wat vooral het grote voordeel van vooraf tickets kopen is de prijs. Met een beetje zoekwerk ben je goedkoper uit dan aan de Disney kassa's. Hier op het forum vind je veel namen van betrouwbare ticket verkopers. Bedenkt eerst wat je voor tickets wilt (bezoek de Walt Disney World website voor een goede indruk van wat er allemaal te doen is) en kijk dan waar je de best geprijsde tickets kan vinden. Lees altijd de voorwaarden goed! Succes.
-
Ok bedankt!
Ik vond het ook al vreemd maar het reisbureau verzekerde me ervan dat het toch echt zo werkte. Gelukkig is er nog genoeg tijd om het allemaal te regelen!
Dat brengt me trouwens op nog een vraag: Zit er "vooraf" een verval datum op de tickets? Als ik ze nu koop kan ik ze dan volgend jaar wel gebruiken?
-
Nee, als je ze nu koopt en je gaat pas over 50 jaar dan kun je ze gewoon gebruiken. De eerste dag van gebruik bepaalt alles.
Vreemd trouwens dat een reisburo zo weinig weet. Toevallig heb ik nu dezelfde ervaring met een vriendin van me die een reis heeft gewonnen bij Fox en naar Orlando gaat.
-
Ja het is wel vreemd. Ik geloof dat ze het had opgezocht in een foldertje. Ik zal zo even in die gids kijken wat er precies staat, misschien staat het daar verkeerd.