^^^ik dacht dat ze je misschien kwamen halen met een busje van alamo
Afdrukvoorbeeld
^^^ik dacht dat ze je misschien kwamen halen met een busje van alamo
Amaai, dat zou inderdaad best wel eens kunnen :-k
eens kijken of er iemand met het verlossende antwoord komt ..
ik heb juist op disboards gekeken en inderdaad ze komen je ophalen in je resort en ze brengen je terug nadat jeje auto hebt binnengebracht perfect voor ons dus .
Nu alleen nog weten of de magical express zijn werk goed doet
er is momenteel een aanbieding bij alamo.de op huurauto`s in usa
ik neem aan dat de voorwaarden ed gewoon gelijk zijn aan nederland
op die site heb ik afgelopen jaar geboekt, ik neem aan dat het via alamo.de het zelfde werkt, en ik niet voor vreemde verrassingen kom te staan .... toch ?
Gewoon even een telefoontje naar Disney Car Care om een afspraak te maken voor een tijdstip en ze komen je dan ophalen bij het Disney hotel waar je logeert.
Waarom Care Care en geen Disney Dolphin?
Ze hebben bij Disney Car Care een véél grotere keuze dan bij Dolphin...
En om het compleet te maken:
Citaat:
Alamo® Rent A Car, the Official Rental Car of Walt Disney World Resort, has locations at the Orlando International Airport and at the Car Care Center near the parking exit of Magic Kingdom theme park. For Emerald Club customers, National Car Rental® also has a location at the Car Care Center. Shuttle service to and from your resort location is provided 7 days a week, Monday through Friday from 6:00 a.m. — 8:00 p.m. and Saturday and Sunday from 8:00 a.m. — 6:00 p.m. (holiday hours may vary). Shuttle service should be scheduled at least one hour in advance.
From the U.S. and Canada call:
Alamo and National shuttle service: (407) 824-3470
heeft er iemand al ervaring met volgende website :
http://www.cheap-car-rental.com/
opmerkelijk goedkoper dat de concurrentie voor een ford mustang...en voor zover ik kan lezen ...ook incl. verzekering enz.
Ik heb er even naar gekeken en ben er niet kapot van. Want:
Nee, het is geen Mustang die je huurt, maar de categorie Convertible (waarbij ze je lekker maken met een Mustang als voorbeeld).
Toch maar even verder gekeken: de kosten.
Voor een week (bijv. 1-7 t/m 8-7) met platinum-pakket betaal je er € 328.
Ter vergelijking: USAreisen.de biedt via Hertz cabrio's in de categorie U (convertible) en W (Mustang) aan voor resp. € 288 en € 308. In dezelfde periode en met meest uitgebreide pakket.
Je geeft aan dat deze verhuurder / broker aanmerkelijk goedkoper is dan de concurrentie. Met welke concurrenten heb je e.e.a. vergeleken?
Michael66,
bedankt voor de tip...en die USAreizen.de ...is die eigenlijk betrouwbaar want als ik uittel via HERZ zelf betaal ik voor 2 weken 1444,27€ ...geef ik diezelfe periode in op USAreizen.de ...kost mij dat 793€ !! Dit is de gewoon de helft en dat bij eigenlijk dezelde firma !! (ter info op Cheap car rental betaal je voor deze periode 824€...)
...
hebben jullie goede ervaringen met USAreizen.de ?
Als je even in de auto-huur topics terugleest, dan zul je zien dat de ervaringen met USA Reisen uitstekend zijn.
niemand heeft mijn vraag over alamo.de nog beantwoord:sad:
is die over het hoofd gezien of klinkt hij echt te blond;)
@Moonlight91:
Ja, je hebt gelijk.
Het beste vergelijk je de voorwaarden op die site met bijv. die op een site als usareisen.de (ook Duits dus waarschijnlijk grotendeels dezelfde termen). Als je dan een vergelijkbaar pakket aantreft bij Alamo.de als het Super SPAR of Super Inklusiv pakket van usareisen, dan ben je er toch?
en de voorwaarden tussen alamo.nl en alamo.de zijn neem ik aan het zelfde ....das toch wel 1 pot nat ...ik ook met mijn allerbeste duits:-\"
Heeft er iemand van jullie ervaring met deze website?
http://www.carhire3000.com/
Da's onderdeel van traveljigsaw = eautohuur.nl = emietwagen.de = ecarhire.co.uk = .....
Zie http://www.traveljigsawgroup.com/brand.html
gewoon als extra opmerking erbij zetten is een veld voor extra informatie, dat ervoor gebruiken en dan word het voor je geregeld. Is bij mij nog altijd goed gegaan.
Toch een toevoeging:
Uiteindelijk huur je een auto van Aloma USA en krijg je een Amerikaans contract met de daar van toepassing zijnde voorwaarden.
Voor je huur maakt het dus niet uit via welke site je reserveert, hooguit bijv. voor evt. bezinningstijd na reservering.
Knaapje
@ Calypso
Bedankt ik ga er voor kijken
Hoi
We willen graag naar mijn cruise vanuit Miami een auto huren. Nu ben ik aan kijken welke autoverhuurder auto's verhuurd in de haven van Miami.
Nu zou dat bij Sunnycars kunnen als ik het goed begrijp. Dit is wat ik dan te zien krijg:
Miami/Port of Miami
Bus Stop from/to airport · FL 33142 Miami/Port of Miami
Bedoelen ze hier mee dat ze een kantoor in de haven hebben of niet?
Normaal huren we altijd een auto rechtstreeks van het vliegveld dus ik heb heb hier geen ervaring mee.
Thanks voor de hulp.
Greetz
Sinds dit jaar kun je "One Ways" (Ophalen in de ene stad en terugbrengen in de andere) uitsluitend nog maar boeken van of naar een luchthaven.
Maar ik breng hem ook weer terug in Miami dan wel op het vliegveld. Of bedoel je dit niet?
Oh so... Dat bedoelde ik inderdaad... :oops: (sorry)
Dan is het geen enkel probleem.. zolang de naam van de stad maar hetzelfde blijft... :D
Oke dat zou heel goed uitkomen.
Maar betekend dit>> Miami/Port of Miami
Bus Stop from/to airport · FL 33142 Miami/Port of Miami
Dat er dan een kantoor in de haven is? Omdat er iets staat van Bus stop. Begrijp dat niet helemaal.
Thanks voor de uitleg :D
Sunny cars is toch een broker, geen verhuurder? Zij hebben helemaal geen kantoor, als je bij hun boekt krijg je een auto van één van de grote verhuurders, meesal Alamo, Dollar of ....
Het beste kun je dus navragen aan Sunny Cars bij welke verhuurder je ze onder willen brengen en of die een kantoor in de haven heeft.
Het gaat helemaal een beetje veemd...(het gaat heel omslachtig) je dient je daar te melden (Cruise Terminal) er zit een piepklein Alamo kantoortje...
Die laden je in een busje en die brengt je (je raadt het al) naar de luchthaven...
Eigenlijk een onzinnig gedoe... Maar het is niet anders...
Klopt Sunnycars in inderdaad een broker . Vorig jaar hadden we via hun National.
Maar dat terzijde vroeg me gewoon af wat ze nou precies bedoelde. Maar is wel een goed idee omdat even bij Sunnycars na te vragen. Dacht alleen dat misschien iemand ervaring had met een huurauto op te halen op de haven.
Greetz
Oke Corrus. Dan ben ik al wat wijzer! Bedankt!
Op de site dollar.com staat voor Miami ook een locatie als "cruise only pick up". Het adres is hetzelfde als op de luchthaven.
Ik weet niet wat het allemaal inhoudt, maar wellicht is het bij dollar na te vragen.
Knaapje
Werkt hetzelfde als bij Alamo... Melden op de cruise terminal en je wordt door hun naar de luchthaven gebracht...
Ik heb even een vraag over autohuur in Orlando.
Wij hebben een auto gehuurd bij Alamo via e autohuur.
Nu heb ik ergens gelezen dat de wachttijden bij Alamo erg lang zijn.
Wij komen 's avonds om 19.35 aan in Orlando.
Kan iemand mij iets vertellen over de wachttijd op dat tijdstip? Ik denk nl dat wij tegen die tijd aardig uitgewoond zijn en graag zo spoedig mogelijk naar ons hotel willen.Is er eventueel een mogelijkheid om het één en ander vast via internet te regelen?
Graag jullie ervaring.
Wilma.
De wachttijden kunnen variëren van 30 minuten tot bijv. 120 minuten...
Het enige wat je kunt doen is heel volgzaam in de rij gaan staan en wachten tot je aan de beurt zijn. :lol: :lol: :lol:
Je kunt niets van te voren regelen, bijv. via internet...
Wat je wél kunt doen is (wat wij altijd doen) koffers ophalen dan weer terug naar boven, richting Food Court.
Wij eten daar altijd iets en doen dit écht op ons gemak... laat is het toch al... :D (bovendien krijg je op de korte vlucht in de regel ook al geen eten, dus een beetje voedsel gaat er dan wel in)
Daarna gaan we pas weer 2 verdiepingen naar beneden naar de car-rental...
Vaak zijn de rijen dan wat minder lang... :D
Één voordeel heb je... Iedereen :D staat te wachten...
Heel erg bedankt voor jullie snelle reactie.
Jammer dat we niks via internet kunnen regelen maar we hopen er maar het beste van. De wachttijden die jullie noemen, vallen ons nog mee. Ik had langere wachttijden gehoord. Eten doen we in Washington waar we een tussenlanding maken. Daar slaan we ook wat in voor de korte vlucht. We hebben daar ruim 2 uur de tijd dus dat moet lukken.
Wilma.
Hoeveel totale tijd hebben jullie is op Washington Dulles???
2 uur en 13 minuten exact.
Hoi Jan en Wilma,
Als de één bij de band blijft om de koffers op een trolly te laden, en de ander loopt vast richting Car-rental, ben je de meute voor.....
En als één van de eerste aan de beurt ;-)
Succes, Remco
Behalve wanneer iedereen ook de auto wil besturen...
Dan moet iedereen op het contract en tekenen...
Of je huurt eens niet bij Alamo:-P Bij de andere verhuurders (althans bij Budget) was ik de vorige keer zo aan de beurt, terwijl er bij Alamo een giga rij stond.