Bij de Rabobank is dat ook tegenwoordig.
Afdrukvoorbeeld
Bij de Rabobank is dat ook tegenwoordig.
Ik weet niet of mijn vraag hier thuis hoort, maar als jullie naar een outlet gaan, betalen jullie dan meestal contant of met creditcard? Werkt het met creditcard daar gewoon net als hier met je bankpas? Gewoon "pinnen" zeg maar?
Alvast bedankt!
Credit card. In Amerika moet je nog "ouderwets" je handtekening op het bonnetje of op het scherm plaatsen. Cash gebruiken wij bijna alleen voor kleine uitgaves en voor tips.
Dus je geeft gewoon je creditcard en tekent het bonnetje? Geen pincode ofzo?
Nee, gewoon tekenen op het scherm waar je cc door trekt, wijst zichzelf overigens.
En, je hebt de beste wisselkoers wanneer je betaalt met je cc normaal gezien of je zou moeten de wisselkoers in de gaten houden en kopen op de meest gunstige tijdstip, maar dan is je kosten fee hier nog meestal wel hoger.
Ik heb vorig jaar 130 usd mee genomen en nog 1x 100 usd gepind.... rest alleen maar creditcard.. zelfs een refill applejuice van $1.06 in Seaworld betaalde ik per cc.. Via de visa app op mijn I-pad kon ik dagelijks bij houden wat er vanaf was..
Moest enorm wennen dat dat hier niet zo werkt...
Ik heb wel degelijk een keer ergens de pincode in moeten voeren. Weet niet meer waar, maar voor de zekerheid zou ik die pincode wel even onthouden ;-)
Heb het ook een keer meegemaakt. Maar het is wel zeldzaam :)
Met je CC in een ATM mag je de pincode invullen. :)
Verder ook nog nooit meegemaakt, wel in Nederland!
Maarrrr... dat zou ik niemand aanraden om te doen... Pinnen met je CC :)
(kost een beetje boel geld - ofja... in verhouding met de normale pinpas)