Re: Vragen over United Airlines
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Yvet
Nee, waarom. Ik doe alles via het internet met United en ik krijg altijd mijn punten bijgeschreven. Ik zie in dit geval het nut niet van een pasje, ik zie ook niet in wat ik er meer mee kan dan alleen ff ermee zwaaien....
Maar als ik hierin iets mis dan hoor ik dat graag.
Kloppen jullie adresgegevens wel? Wellicht dat daar het probleem zit. Het is namelijk normaal dat je binnen 2 maanden je pasje binnen hebt. In principe heb je inderdaad alleen Mileage Plus nummer nodig, maar als je adresgegevens niet kloppen dan mis je mogelijk bepaalde voordelen zoals b.v. coupons voor gratis alcoholische drankjes etc. Een en ander is wel afhankelijk van je status (Premier, Premier Executive, 1K). Ben je Premier of hoger dan wordt het wel belangrijk om het pasje te hebben, anders kun je geen gebruik maken van de bijbehorende voordelen.
Heb afgelopen dinsdag het pasje ontvangen:grin:.
Ga wederom United AMS bellen want 1.5 maand terug ook al gebeld om te vragen de vlucht aan de milespas te koppelen. Maar wanneer je aanlogged kan je niet je vlucht zien dus daar zit iets nog niet helemaal goed.:(
Ik heb me vandaag ingeschreven bij Mileage Plus, ik zal het pasje dus niet meer krijgen voor ons vertrek. Kan ik mijn nummer toch koppelen aan het e-ticket confirmation number, zodat ik die miles er toch bij verdien?
Ja dat kan. Even met United Amsterdam bellen (020 – 201 3708) en vragen of ze de koppeling willen maken.
Het nummer opschrijven en bij het inchecken even doorgeven... :)
Wij hebben net onze kaart gekregen.
Toen ik ging kijken op de site zag ik dat de vluchttijden waren veranderd.
Ook hadden ze het type vliegtuig veranderd.
Onze stoelen stonden ook niet meer vast.
Toen ik ging bellen werd me verteld dat we nu midden in een rij van 5 zaten.
Gelukkig kon ik dit nog veranderen naar 2 plaatsen naast elkaar bij het raam.
Op mijn vraag wat een eenmalige update kost konden ze me geen antwoord geven.
Ook via de site lukt het me niet, weet iemand wat een losse upgrade kost bij UA? Dus geen jaarabonnement.
Het is 70,-- p/p per vlucht, alleen te boeken bij het inchecken.
Die toestel type wijziging was anders al maanden bekend.
Een losse upgrade naar Economy plus kan uitsluitend bij Check-in en is op basis van beschikbaarheid...
Kosten 71 euro p.p. en per enkele reis.
Nee er wordt niet op de planning gewerkt door 1 van ons (denk ik zo) maar hierover is maanden geleden al een topic geweest en ikzelf had voor vandaag ook een ander toestel en dat was idd al een maand of 4 geleden bekend.
Het is van een 747 een 767 geworden, minder plek dus.
Er zijn vele mensen omgezet van via Washington vliegen naar via Chocago vliegen, ook zijn de stoelen toen opnieuw ingedeeld.
Gewoon regelmatig de site checken of jezelf via je freq flyer aanmelden voor allerts over je vluchtveranderingen.....
Klopt het dat je zonder in te loggen op de site van United niet de vluchten van over een maand of 2 kan bekijken. Ik zie alleen maar een mogelijkheid tot een paar dagen in de toekomst te kijken?
Grz
Ton