Dat is wat ik nu heb gedaan tijdens mijn reis en dat werkt hier perfecto. Gekocht met 30$ belwaarde voor 6,57$ (inclusief verzending naar mijn vakantie-adres in Florida) op eBay :)
Afdrukvoorbeeld
Dat is wat ik nu heb gedaan tijdens mijn reis en dat werkt hier perfecto. Gekocht met 30$ belwaarde voor 6,57$ (inclusief verzending naar mijn vakantie-adres in Florida) op eBay :)
Ja, mijn moeder heeft meteen toen we terugkwamen een klacht naar Tele2 gestuurd. Die antwoordden dus dat ze een 1 voor haar pincode moest zetten. Bleek later dat het ook gewoon in het boekje van haar telefoon stond, maar ja daar denk je niet zo snel aan.
Ook dat probleem gehad. Blijkt achteraf dat je het toestel in het menu op de juiste bandbreedte moet zetten.
Alweer wat geleerd dus en dit gebeurt ons niet meer.
Met mijn nokia 3220 met t-mobile abonnement geen problemen. Prepaid kan wel eens problemen opleveren.
Als je je toestel instelt op "automatisch netwerk zoeken" i.p.v. vast op een netwerk/provider dan moet dat geen enkel probleem geven en hoef je verder niets te doen.
Knaapje
hoe laad ik mijn mobieltje op ? moet ik een aparte oplader aanschaffen of hoe doen jullie dat.
Heb je een autolader? Die werkt ook gewoon in de amerikaanse auto's.
Heb je een thuis-lader? Dan even kijken of er "100-240V" op staat. Als dat zo is, dan kun je met een simpel verloopstekkertje (reisstekker) je adapter in het stopcontact steken. Zo'n USA-stekkertje zit in een universele reisstekker(-set) of is los te krijgen.
http://img159.imageshack.us/img159/7...stekker3cn.jpg
Staat er alleen 230V of 220-240V op, dan heb je een omvormer nodig. Die kun je voor een paar tientjes kopen op Schiphol of bij Conrad, maar ook voor €14 bij www.omvormer.net (link)
Misschien kan je net zo goed en goedkoper even bij een telefoonzaakje, EBay of bijv. Mediamarkt kijken voor andere netlader voor je telefoon die wel geschikt is voor 110V. Ik heb ze vanaf EUR 5 op de markt gezien.
Groeten
Knaapje
Hallo floridagangers,
Via E-Kit (www.ekit.com) kun je goedkoop bellen vanuit amerika. Wie heeft hier ervaring mee en hoe werkt het ?
Groetjes
Joho
ringfield
Hallo
Wij hebben Ekit gebruikt en het was super, gewoon het nummer bellen dan je code en je kunt overal heen bellen. Ik gebruikte gewoon mijn eigen mobiel (Sony Ericsson K700I) en het ging perfect, ik neem die kaart voortaan overal mee naartoe want je kan hem overal gebruiken. Even uploaden qua tarief en bellen maar.
Gwen