Bedankt voor jullie snelle reacties!!! Inderdaad een goeie van je Michael die dollarkoers. Ik zal eens bellen of ze de prijzen daar aan aanpassen. Je weet natuurlijk niet hoe vaak, hoeveel en tegen welke koers ze inkopen.
Nicole :lol:
Afdrukvoorbeeld
Bedankt voor jullie snelle reacties!!! Inderdaad een goeie van je Michael die dollarkoers. Ik zal eens bellen of ze de prijzen daar aan aanpassen. Je weet natuurlijk niet hoe vaak, hoeveel en tegen welke koers ze inkopen.
Als je maar kort gaat zou ik geen tijd proberen te verliezen. Heb je de mogelijkheid om via internet te bestellen, zou ik dat zeker doen. Meestal krijg je ook nog een korting ( niet bij disney wel de overige parken).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deh78
Je kunt ook je tickets kopen bij nagenoeg alle hotels. Dit zou je meteen kunnen doen als je aankomt in het hotel.
Dit hebben we wij de eerste 2 keer gedaan toen we naar Orlando gingen. Dat is wel al de nodige jaren geleden.
We zijn pas terug van FL, en heb voor het eerst alles via internet geregeld. Gaat gewoon goed en snel.
Groet,
Pascal
Eindelijk zijn mijn tickets voor de pretparken in Florida aangekomen 10 dagen hadden ze nodig om hier te komen maar alles is perfect gegaan.
Ik heb ze viawww.undercovertourist.com gekocht online.
Seaworld,Universal,Kennedy Space Center.
Wel mooi om het eerste tastbare stukje van de vakantie al in handen te hebben.
Dennis
Eindelijk? Tien dagen is toch niet zo lang voor internationale verzending?
En ze zittren wel mooi gesealed in plastic, he? De mijne heb ik al een tijdje binnen, liggen keurig te wachten tot ze kunnen worden gebruikt. :D
Zojuist hebben wij onze disneytickets besteld bij American Estates!!!!
10 dagen hoppen inclusief 6 extra's voor €230,- kids €204,-
Spannend, ben benieuwd wanneer ze komen!!!!! :D :lol: :wink: :P
Nicole
Da's op dit moment de gebruikelijke prijs bij AE, zie http://www.vliegusa.nl/magicyourway7.asp
Gelukje van de goede dollarkoers!
Is overigens (bijna) dezelfde prijs als bij UCT tegen de huidige dollarkoers van 1,28656): $296=€230 voor volw. en $256=€199 voor kids. En daar komen geen verzendkosten bij (bij AE €5 per zending).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kol
Eventjes de vraag gesteld aan Disney:
Hoelang blijven gekochte kaartjes geldig, mits volledig ongebruikt?
Antwoord:Citaat:
Dear Michael,
Thank you for contacting the Walt Disney World Resort.
Our BASE TICKET admits you to one of the four Disney theme parks for one full day: Magic Kingdom Park, Epcot, Disney-MGM Studios, or Disney's Animal Kingdom Theme Park. You may leave the park during the day, if you wish, but must return to the same park. (Should the theme park reach maximum capacity, readmission is not guaranteed). Each base ticket can be purchased for anywhere from one to ten days, and the ticket expires 14 days from the date of first usage.
As stated, all Magic Your Way tickets expire 14 days from the first use. However, if the tickets you purchased are never used even one time, they never expire. If you buy 6 days worth of tickets and only use 3 of those days, the remaining 3 days will expire unless the no expiration option is purchased.
Have a Magical Day!
Thank you!
Sincerely,
Suzanne Smith
WDW Online Communications
PLEASE NOTE: All information is subject to change without notice and should be confirmed just prior to your visit.
Was dat voor jou onbekend dan?
Had hier maar even die vraag gesteld, had ik je zo kunnen vertellen...
Greetz! :D
Bij American Estates krijg je bij je bestelling (2 tickets) een bon van $25, om te besteden bij Disney. Toch leuk meegenomen!!