Re: Huwelijksaanzoek: Waar in WDW?
Ik ben benieuwd!
Vorig jaar mochten wij onze roomkey houden (daar stond onze toegang tot de parken ook op) alleen hij werkt dan niet meer voor je kamer na 11.00 uur.
Bovendien kun je je kaartjes die je bij AE gekocht hebt, op de roomkey laten zetten in het disneyhotel als je dat zou willen. Wij hebben voor februari ook al tickets in huis, via AE. We gaan later in de vakantie nog 8 dagen naar de beach club en we hebben Disney gemaild of we de toegang van de kaartjes die we bij AE hebben gekocht op onze roomkey konden laten zetten. EN dat kon gewoon. Dus het moet geen probleem zijn denk ik zo!
Veeeel plezier!
Hoy allen!
We zijn dus terug.
Alles is super goed gegaan :).
En ze heeft dus ja gezegd hehe ;).
Lang verhaal kort maken:
Het hotel zelf was dus wilderness lodge geworden hier zijn we vroeger gegaan al ingecheckt omstreeks 2uur in de namiddag dit was een verrassing zei ik tegen haar vond ze natuurlijk fantastisch die all inclusieve lekker eten toffe sfeer en we lagen al gauw aan het zwembad.
Ik was in de tussentijd wel al met een concierge gaan praten of ze nog iets extra konden doen s'avonds als we terug kwamen van de california grill.
En ja hoor dat kon we konden in een honeymoon suite gaan.
Maar dat wou ik pas doen nadat we terug waren van het restaurent dus verzweeg ik dit nog even.
Bij california grill zijn ze 5min voor het vuurwerk langsgeweest met een mooi versierd bord met in chocolade saus geschreven 'will you mary me' en al gauw zei ze ja en was het dik inordere he :).
Dus hierbij allen bedankt ;)
Verder hebben we ook een fotoshoot laten houden van ons in Epcot voor de openingsuren in de World showcase deze fotos zijn KNAP! ;)
Hiervan zullen er nog een paar volgen ;)
groetjes!
Sven
Gefeliciteerd! Veel geluk en heel veel plezier bij het plannen van de huwelijksdag en -reis! Gaat die ook weer naar Florida of trouwen jullie hier zelfs ;)
Groetjes,
Denise
yes dus alles is goed gegaan ? En hebben jullie geen fotos die jehier kan zetten van de kamer bv
Zoals er staat in men tekst: "deze volgen" hehe ;)
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!!
Ben ook wel benieuwd naar de pictures, dat heb je mooi gedaan zeg..
Veel plezier met alle voorbereidingen!
Romantisch hoor! Kan me voorstellen dat ze geen nee meer durfde te zeggen :)
Leuk dat het helemaal goed gegaan is! Van harte en de foto's zien er hartstikke goed uit!
Groetjes,
Sonja