Internet aansluiting in villas van American Vacation Homes?
We hebben een villa gehuurd via globe/oad. Nou weten wij niet of wij in Davenport (waarschijnlijk wel davenport) of in Kissimmee komen dat krijgen we van de agent in Davenport waar we de sleutel moeten ophalen. Maar nu wil ik graag weten of er ook internet aansluiting in de villa zal wezen aangezien ik dan een weblog zal bijhouden.
we vliegen de 17e.
En weet iemand of het dezelfde stad Davenport is als in het liedje Big River van Johnny Cash. Gewoon nieuwsgierig.
Re: Internet aansluiting in villas van American Vacation Homes?
Er is niet standaard in elke villa een internetaansluiting.
Je zult dit toch bij je reisagent moeten vragen.
Laptop/Internet ervaringen met 'usa' dongle
Heb al veel ervaringen gelezen met draadloos internet in Florida, los van de gratis wifi voorzieningen in Hotels en Restaurants, ben ik eigenlijk benieuwd of er mensen zijn die ervaringen hebben met een prepaid abo in Florida.
Ik wil onafhankelijk zijn in Florida vwb internet, zijn er mensen die m.b.v. b.v. een prepaid dongle (zoals in NL) prima gebruik hebben kunnen maken van internet toegang ?
gr Dick
Re: Laptop/Internet ervaringen met 'usa' dongle
Moi!
Ik heb het 3 dagen gedaan... toen was het tegoed al op...
Kostte een belachelijk hoog bedrag met verbruik...
(misschien is het nu lager hoor, maar ik wil het in ieder geval niet meer)
Re: Laptop/Internet ervaringen met 'usa' dongle
In Florida was ik verbaast op hoeveel plaatsen je gewoon gratis kan internetten. Bij de Starbucks op Key Largo kan je uiteraard gebruik maken van de Starbucks Wifi. Maar even zoeken leverde een gratis Wifi punt op. Gelukkig bieden de meeste goedkopere hotels gratis Wifi. De Hiltons van deze wereld vragen er rond de $10 per dag voor.