De laatste maal dat wij smartparking op schiphol gebruikten was in dec/jan 2011/12; 15 dagen, 89 euro.
Op P3 heeeelemaal achteraan!! Dat was wel jammer, maar goed, je kan niet alles hebben. Het is dan een drukke tijd, de bussen zaten echt propvol!!
Afdrukvoorbeeld
De laatste maal dat wij smartparking op schiphol gebruikten was in dec/jan 2011/12; 15 dagen, 89 euro.
Op P3 heeeelemaal achteraan!! Dat was wel jammer, maar goed, je kan niet alles hebben. Het is dan een drukke tijd, de bussen zaten echt propvol!!
Wij betalen 90€ voor 17 dagen bij TRAVEL parkingservice volgende zomer.
wij hebben nog gebruik gemaakt van vd valk
en dat enorm goed bevallen
en zeker dus voor herhaling vatbaar
Wij hebben meerdere malen gebruik gemaakt van Smart-parking en het is ons iedere keer prima bevallen. Vooraf reserveren met de creditcard en je kan zo in-en uit rijden.
We hebben eenmaal in het Ibis-hotel schiphol geslapen (Park-sleep-fly-arrangement, was goedkoper dan Smart-parking), dit beviel ook prima. vervoer is goed geregeld naar Schiphol. Houdt wel rekening met de verschillende stops van de shuttle-bus, vervoer van hotel naar Schiphol duurt vrij lang, afhankelijk van welk hotel je verblijft en hoe het op de route ligt.
Beide opties waren goed te doen, we wonen 200 km van Schiphol dus het is zowiezo altijd een gedoe om daar te komen en de vlucht op tijd te halen ivm mogelijke files.
Op vakantieveiling kan je bieden op een overnachting op Schiphol met 3 weken parkeren! Je kan er flink op bezuinigen want net "won" iemand het voor 40 Euro!
Helaas vliegen we via Dusseldorf.
Om de 2 minuten een nieuwe kans.
heb je een linkje?
Is toch een mooie aanbieding, echter in mijn planning kan ik geen gebruik maken van de overnachting.
Sorry voor het ontbreken van de link maar ik weet nog niet goed hoe het kopieeren werkt op mijn telefoon.
Als je geen gebruik maakt van de overnachting is het nog rendabel. Stel dat je hem voor 40 a 50 Euro wint. Dat is veel goedkoper dan 3 weken los parkeren;)