Iedereen nog bedankt voor zijn hulp!
Ben inmiddels sinds gister trotse eigenaar van een Canon 450D! Hij was zo erg afgesprijsd dat het nog maar 50 euro duurder was dan Amerika!
Daar doen we het voor!
Afdrukvoorbeeld
Iedereen nog bedankt voor zijn hulp!
Ben inmiddels sinds gister trotse eigenaar van een Canon 450D! Hij was zo erg afgesprijsd dat het nog maar 50 euro duurder was dan Amerika!
Daar doen we het voor!
Ik heb ook lang lopen twijfelen of dat ik de camera in Nederland zou kopen of in Amerika. Ik heb hem tenslotte vlak voor we gingen hier gekocht. De lens heb ik in Fort Lauderdale gekocht. Dat is inderdaad wel aantrekkelijk. Helaas heb ik van de camera en lens maar een kleine week plezier gehad door waterschade. Nu ben ik blij dat ik de camera hier heb gekocht ivm het laten repareren ervan. Verder werden wij bij de douane aangehouden omdat we een fototas bijhadden. Ze vroegen wat we daar gekocht hadden en of we nog elektronische apparatuur hadden gekocht. Dit was dus niet het geval en we mochten doorlopen zonder dat ze nog rekeningen of iets dergelijks hoefde te zien. Maar je ziet ze zijn er wel allert op. Als het niet al te veel scheelt zou ik de camera toch hier kopen dus en evt. accesoires in Amerika.
Groetjes Monique
Vergeet de sales tax niet!
Het blijft desondanks interessant.
Apple heeft een vrij strak prijsbeleid.
iPods vind je ook bij CircuitCity of Wal-Mart
goedemorgen, waar kan je in de buurt van orlando een iphone kopen? En wat is er nog meer aantrekkelijk om daar te kopen? Mvg lesley
In de Florida Mall zit een grote Apple store waar je de Iphone kan kopen. Officieel gaat dit in combinatie met een At&T abonnement voor 2 jaar. Voor de prijs zal het interessant zijn al gaat de dollar op moment wel hard naar beneden. Je moet je toestel wel aanpassen om het in Nederland of Belgie te kunnen gebruiken.
Succes
Aan de 192 in Kissimee (o.a. tussen marker 11 en 12) zitten wat electronicashops waar je kan onderhandelen over de prijs (ook iPhone) en op International Drive idem. Met een bon uit het boekje wat gewoon langs de straat te vinden is krijg je sowieso 15-20% koring op je aankoop.
Als je een gadget freak bent zoals ik :razz: kom je in het paradijs terecht qua prijzen t.o.v. Nederland (helaas is de dollar nu wat duurder geworden). Zelf heb ik de ZUNE (80 GB) daar gekocht, ik vond de iPod toch iets te duur.
<<foto verwijderd; te groot. mod michael66>>
http://i152.photobucket.com/albums/s...h_P1000135.jpg
Je kan op het plaatje klikken voor een grotere afbeelding
De iPhone is in Amerika inderdaad alleen in combinatie met een AT&T abb te koop echter je dient ook in het bezit te zijn social securitity number en credit card maar als klap op de vuurpijl mioet je in de VS te wonen. Dus voor toeristen is het niet meer mogelijk deze in de VS te kopen.
Behalve 2e hands dat kan natuurlijk wel.
Yep, sinds de 3G kan je ze niet meer los kopen.
Helaas.
Beste optie is op dit moment Belgie :D
8GB, Simlockvrij, voor 525 euro, bij Mobistar.
dit vond ik net op een ander forum (http://www.iphoneclub.nl/)
Apple breidt het distributiekanaal voor de iPhone 3G in de VS steeds verder uit. Kortgeleden kwam Best Buy erbij en er gingen geruchten dat ook Radio Shack de iPhone zou gaan verkopen. Het nieuwste gerucht gaat over Walmart, de prijsknaller in supermarktland. Volgens Boy Genius Report zou Walmart de iPhone al vanaf 15 november in de schappen kunnen hebben. Als de deal doorgaat neemt het aantal verkooppunten sterk toe: de supermarkt heeft 3.500 vestigingen in de VS.
De timing op 15 november is ook slim gekozen: twee weken voor Black Friday, de drukste winkeldag vóór de feestdagen.
Pascal
Op DPReview hebben ze een test gehouden van 9 budget-camera's (tot $150). Handig voor diegene die nog gaat shoppen in de USA de komende tijd en nog 'een leuk cameratje voor weinig' zoekt :)
http://a.img-dpreview.com/reviews/Q4...ages/intro.jpg
De volgende zijn getest (van $90 tot ca $150):
- Canon Powershot A470
- Canon Powershot A590 IS
- Fujifilm FinePix Z20fd
- Kodak Easyshare C1013
- Nikon Coolpix L18
- Olympus FE-360
- Panasonic Lumix DMC-LZ8
- Samsung L210
- Sony Cybershot DSC-W120
De conclusie kun je hier vinden: http://www.dpreview.com/reviews/Q408...oup/page15.asp