Netjes hoor ! Dat wordt lekker genieten :wink: ! Enn ik moet toegeven, ook ik heb niet al te veel geduld ......
Afdrukvoorbeeld
Netjes hoor ! Dat wordt lekker genieten :wink: ! Enn ik moet toegeven, ook ik heb niet al te veel geduld ......
Ons geduld is al beloond.
5 en 6 juli is het Peabody geboekt via priceline voor $75,-. Het begint een aardig luxe vakantie te worden op deze manier!!! We hebben intussen 8 nachten geboekt via priceline.
Nicole
Wauw, gaat lekker zo ! En voor deze prijzen kan je ook niet in een villa zitten :wink: ! Peabody is echt TOP !
Ja, heel gaaf!!!
Mattrob, in snap helemaal dat je pricelinefan bent!!! Zijn wij intuseen ook, al hebben we nog in geen enkel pricelinehotel gelogeerd.
We gaan lekker door met bieden want er moeten nog 7 nachten worden ingevuld. :lol: Ik ben benieuwd of en wanneer we weer een winnend bod krijgen. SPANNEND!!
Nicole 8)
Heb me het schompes geboden voor twee nachten in St. Pete Beach / Treasure Island voor een 3/4 sterren hotel. Bel ik naar AV of zij nog wat weten, komen ze met een schitterend aanbod voor het Doubletree 3,5** (Hilton) voor € 80 per nacht .....
Geen geduld om nog beter aanbod af te wachten dus maar gedaan. Lekker aan het strand. Maar Don Cesar zou ook wel leuk zijn geweest ....
Weer een winnend bod!!!! 10, 11 en 12 juli zitten we in het Hyatt Regency Grand Cypress voor $97,-.
Onze vakantie ziet er alsvolgt uit.
29 juli Bonita Springs Hyatt Regency Coconut Point Resort (priceline)
30 juni, 1 juli Tarpon Springs Westin Innisbrook Resort (priceline)
2,3,4 juli Orlando Gaylord Palms (priceline)
5,6 juli Orlando Peabody (priceline)
7,8,9 juli Orlando Disney's Caribbean Beach
10,11,12 juli Orlando Hyatt Grand Cypress (priceline)
13,14,15,16,17 juli Orlando Disney's Port Orleans Riverside
18,19 juli nog te boeken (te bieden)
Ik vind het er super uitzien!!! :lol:
Er zitten echt geweldige hotels bij die we zonder priceline echt niet geboekt zouden hebben.
Nicole :wink:
Heel netjes. Die Hyatt heb ik nog nooit ingezeten overigens.
Die eerste op 29 juni had ik nog niet van je gehoord :lol: ! Dat is ook weer 1 van de toppers daar. Ik ben daar al een paar keer geweest (via priceline) en heel veel meer luxe kan je toch niet krijgen. Ze hebben een eigen boot die je naar een privé eiland brengt, waar ze strandstoelen, parasols en toilet hebben (waarvoor je kamersleutel nodig hebt). En een paar prachtige zwembaden bij het hotel zelf. Vergeet niet een kamer te vragen met uitzicht op het water :wink: !
We hebben onze laatste 2 nachten van onze vakantie vandaag ook ingevuld via priceline!!!
18 juli voor $93,- in het Gaylord Palms in Orlando en 19 juli in het Hyatt Regency Coconut Point in Bonita Springs voor $70,-. (De eerste en de laatste nacht dus in hetzelfde Hotel.)
We hebben nu alles geregeld. Vliegreis (LTU naar Fort Myers), auto (minivan bij Alamo), disney tickets (10 daagse hopper met extra's), en alle hotelovernachtingen zijn geregels. Nu maar wachten!!! Nog 11 dagen!!!!
Nicole :lol: :D 8) :P
Zier er inderdaad indrukwekkend uit, Nicole! Wordt er wel een beetje jaloers van :-)
Maar is het boeken van 8 verschillende hotels/resorts niet een beetje te veel van het goede?
Wij zijn met 6 personen, dus helaas zit het bieden via Priceline er niet in, want dan zou ik al 3 kamers moeten boeken. Maar is er geen site waar men op dezelfde manier kan bieden op een Villa?
Wauw ! Dat wordt wel een superdeluxe vakantie zo. Overigens, mooie prijs voor dat Hyatt :lol: !