Tickets bestellen in de US
Weet iemand of er invoerrechten en/of BTW aan de postbode in Nederland moet worden betaald als tickets voor attractieparken online in de US (bv. www.undercovertourist.com of www.orlandoattractions.com) worden besteld en per post (TNT) worden afgeleverd?
Re: Tickets bestellen in de US
Volgens mij komt dat niet per post, maar per email.
Die tickets, of nummers print je uit en die neem je mee.
groetjes Syl
heb vorig jaar bij undercover tourist disney tickets bestelt
en heb ze per post gehad en er kwamen geen kosten bij
Tickets zijn geen "product", alleen maar een bevestiging van de af te nemen dienst. Aangezien zowel de betaling naar de VS gaat en de dienst in de VS gaat plaatsvinden: geen invoerrechten en BTW.
Na de geruststellende berichten heb ik tickets bij
http://www.UndercoverTourist.com besteld. Die kwamen -zoals op hun site staat -keurig na zo'n 2,5 week per post thuis. De betreffende brief kwam echter uit de UK (Edinburgh), dus uit de EU en niet direct uit de USA.
Voor alles wat uit een EU-land komt hoeven nooit invoerrechten en/of BTW te worden betaald. Als ik eerder had geweten, dat undercover tourist via de UK levert, zou ik mijn vraag niet hebben hoeven te stellen ...
Michael, toch bedankt voor je reactie. Het was een geruststellende gedachte dat er ook bij direct verzending uit de States geen risico op deze extra kosten wordt gelopen.