Maar geheel volgens de regels..
Afdrukvoorbeeld
Maar geheel volgens de regels..
Ja maar of het slim is. Wij zijn er daarna niet meer geweest.
Bovendien weten veel mensen het niet. In alle parken mag je eigen brood meenemen behalve hier, ik kan me voorstellen dat veel mensen het niet weten. We hebben veel mensen eten weg zien gooien. Er stonden zelfs containers om het in te gooien. Zelfs babyvoeding mag niet naar binnen, dan zeggen ze dat ze het binnen verkopen wat niet zo is.
Onwetendheid is in deze een beetje naief. Het reglement is immers na te lezen op de website. Eten hoeft niet te worden weggegooid, je kan het ook bewaren in de lockers die voor de ingang staan.
Nou ja naief, ik ben al 7 keer in Orlando geweest en ik ben niet op het idee gekomen om op de site te kijken of je wel of niet een boterham mee kan nemen. En al helemaal niet als het in elk ander park wel mag.
Overigens moet je verse produkten wel wegooien zoals brood, vlees en aardbeien. Dat ga je niet in een warme kluis of auto leggen.
Ik zou er ook vanuit gaan dat je het mee mag nemen gezien het overal mag, maar hier dus een uitzondering.
En babyvoeding lijkt me iets wat ze juist moeten toestaan, anders moeten ze de baby's ook maar niet toestaan.
Maar ja, das mijn mening.
2 Jaar terug zeiden ze dat ze het in het park verkochten en dat we het niet mee naar binnen mochten nemen. Bovendien zat het in glazen potjes.
Maar binnen bleken ze het niet te hebben en werd er een medewerker naar de Walgreens gestuurd om voor ons nieuwe potjes te kopen.:p
Wij zijn net terug uit Florida en zijn ook naar Aquatica geweest. Bij de ingang de standaard controle van Bag Inspection gehad, maar er werd niets gezegd over de inhoud van onze koeltas. Eten, drinken, snacks, fruit konden zonder problemen mee naar binnen.
Er is overigens wel een bord vlak voor de ingang, waar staat wat er wel en niet mee naar binnen mag.
Wij konden 2 weken terug alles weg gooien zie ons reisverslag.:cry:
Wij zijn de afgelopen 2 weken 2 keer naar aquatica geweest. En hebben geen eten of iets dergelijks meegenomen, dit vonden wij niet nodig omdat wij er toch maar maximaal 4 uur waren.. Wij waren niet met kleine kinderen dus daar hoefden wij geen rekening mee te houden natuurlijk.
Maar wij vinden het wel vrij logisch dat er geen glas mee naar binnen mag genomen, je loopt immers wel de hele dag op blote voeten. En dat je dan brood meeneemt kunnen wij ansich wel begrijpen maar zijn het niet nodig geweest, en als we honger zouden krijgen hadden we wel iets gekocht.. (ons motto is: we zijn niet op vakantie om geld te besparen). Maar ik snap wel dat wanneer je met een gezin bent dat je dan beter op de centen gaat letten.
Voor de rest was dit ons favoriete zwempark. het had leuke glijbanen, het is allemaal prima te belopen en qua aankleding vonden wij het ook erg aangenaam. Dat er in oktober geen lange wachtrijen zijn is natuurlijk ook aangenaam ;)
Als je met een gezin bent kan je inderdaad niet meer met geld smijten zoals vroeger en de prijzen in een park zijn natuurlijk duur. Maar dat niet alleen, er word vaak fastfood verkocht en dan is brood toch wel fijn. Bovendien is de cuban bread en aardbeien van de Publix zo lekker dat je het wil meenemen.
Wat betreft glas klopt het alleen dan moeten ze het wel verkopen binnen. Overigens is het glas van zo'n potje wel onbreekbaar lijkt het;)