Echt positief kun je een niet werken website nu ook weer niet noemen.....
volgens mij delen we op dit forum positieve en negatieve ervaringen met elkaar.
Afdrukvoorbeeld
Echt positief kun je een niet werken website nu ook weer niet noemen.....
volgens mij delen we op dit forum positieve en negatieve ervaringen met elkaar.
Ik bedoel te zeggen, dat men aangeeft wat er mis is.
Ik koop een auto, en kom na een week terug en zeg "de auto doet het niet" , daar heeft de man van de garage toch ook niks aan.
Maar als het dus zo op het forum mag, zoals Penpe, dan ga ik dit vanaf nu ook zo doen helaas :(
Ik heb ook eens gekeken maar alles wat ik doe of aanklikt werkt perfect. Maar volgens mij zijn PenPe en úsafunvacations 2 dingen die niet samen gaan, dat maak ik in ieder geval op uit zijn vele toch veelal kritische (negatief geladen) reacties op usafunvacations. Ik vraag me dan eigenlijk af waar dit vandaan komt want dan kunnen mensen er wat mee maar de oorzaak heb ik niet kunnen lezen in dit topic of ik moet het gemist hebben.
Wat een raar bericht, lijkt me niet terecht om PenPe zo neer te zetten. Ik heb de posts ook doorgelezen, maar ze zijn nergens negatief over USAFV.
Ik heb afgelopen weekend veel gesnuffeld op de site, maar ben geen mankementen tegen gekomen.... Vreemd
Laten we het niet op de man spelen maar gewoon even afwachten op de reactie van Penpe. Meteen van het negatieve uitgaan vind ik erg voorbarig.
En vooral opbouwend proberen te schrijven, want we zijn hier ten slotte om elkaar te helpen.
Kortom: Pieter (of Petra?), kun je aangeven wat het volgens jou niet doet op de website?
Natuurlijk wil ik dit toelichten :
Omdat er in dit topic dit weekend een bericht is geplaatst over de nieuwe site met ook nog een kortings-aanbieding ben ik eens gaan kijken bij deze reisorganisatie. Om een vergelijking te kunnen maken heb ik aan de hand van mijn eigen reeds gemaakte boekingen een offerte gemaakt, althans proberen te maken...
Zoals jullie op de site kunnen zien is er de mogelijkheid om aan de hand van een wensenlijstje een offerte samen te stellen.
Dat wensenlijstje bestaat uit 3 delen en hierin kun je aangeven : 1-vliegtuigmaatschappij , 2-accommodatie, 3-huurauto
De eerste stap (vliegtuigmaatschappij) gaat zonder problemen, ik geef mn gewenste data in en druk op 'zoeken' en netjes verschijnen de tarieven van de tickets.
De volgende stap (accommodatie) gaat minder, dat wil zeggen : als ik na het ingeven van de data op 'zoeken' druk, gebeurt er totaal niets....
Vreemd is echter dat de 3e stap (huurauto) dan weer wel zonder problemen verliep en dus voor de gewenste periode een auto kon selecteren.
Ik ben natuurlijk niet van gisteren dus heb bovenstaande acties een aantal malen (ook met andere data) herhaald met hetzelfde resultaat als gevolg. Ook gisteren heb ik in de loop van de dag nogmaals geprobeerd om een complete offerte te maken wat niet lukte. Hierop heb ik besloten om dit kenbaar te maken in dit topic welke overigens ook ongetwijfeld wordt bekeken door de reisorganisatie zelf.
Blijkbaar heeft dit toch resultaat gehad want toen ik vanmiddag weer een poging op de website ging wagen was volgens mij de layout iets veranderd en ook de bewuste zoek-button bleek nu wel zn werk te doen.
Kortom al dat negatieve gedoe over mij is zoals Michael zegt wel erg voorbarig en het zou leuk zijn als er namens deze reisorganisatie ook nog een reactie komt ;-)
Bedankt voor je toelichting! En gelukkig dat het bij je hernieuwde poging vanmiddag wel lukte. We zijn volgens mij allemaal gebaat bij een goed werkende website waar je goede vergelijkingen kunt maken.
Kortom: Opgelost.
Als je - of iemand anders! - nog eens foutjes o.i.d. tegenkomt op deze website (of andere websites) schroom dan niet om het te blijven melden hier op het forum! En als het even kan ook aan de betreffende reisorganisatie. Zo helpen we elkaar en wie weet heeft de reisorganisatie nog wat aardigs voor je in petto ....?!?
Het vreemde is dat ik reeds eerder de site heb bezocht en daar ook een offerte heb gemaakt voor een vakantie en deze zonder problemen heb kunnen maken en hem even later keurig per email kreeg toegezonden. Wellicht lag het probleem in het gebruikte apparaat of de browser en dan is het inderdaad fraaier om dit bij de organisatie te melden dan op een forum te kwakken.
En een reactie van het bureau in kwestie ? Als je ze rechtstreeks een email gestuurd zou hebben zou je die vast gekregen hebben :D .