En dan is er ook nog de Mall at Millenia, aan de Millenia Blvd.
Afdrukvoorbeeld
En dan is er ook nog de Mall at Millenia, aan de Millenia Blvd.
Wij zijn op dit moment in Orlando en als toerist merken wij er weinig van als je de parken, 192 en International Drive bezoekt, daarbuiten wordt het met de dag meer merkbaar, mensen zonder baan en zonder ziektekostenverzekering, sluiten van grote bedrijven als EXPO, Bath & Linen en City en veel kleine servicebedrijven hebben het door bijna geen verkoop van huizen,auto's en meubels erg moeilijk.
Wat blijft is de zon en het optimisme en werklust van de mensen.
Groetjes Henke.
Nog niet gevonden op dit forum. Maar zijn in Florida ook Havaianas slippers te vinden of moeten dit dan toch meenemen vanuit Nederland
Ik vond Altamonte Mall een hele leuke! Ligt in een mooie omgeving en je kunt er ook nog eens heerlijk rondwandelen in de mooie natuur, als je buiten bent (doh).
Vooral 's avonds de moeite waard met een mooie, grote, kleurrijke fontein:
http://activerain.com/image_store/up...0782337552.jpg
Meenemen uit NL kan uiteraard altijd, ze nemen immers weinig ruimte en gewicht in in je koffer.
Maar ze zijn ook te koop in Florida; gewoon even naar hun website en dan bovenaan op "store locator" klikken, dan "FL" kiezen en de plaats waar je in de buurt verblijft en je ziet direct welke winkel ze heeft.
Even voor de duidelijkheid,
Beltz Factory Outlet heet tegenwoordig Prime Outlets ?
Ja, al enkele jaren.
Ik ben momentheel in orlando en ik vond persoonlijk de prime outlets het beste waarom ik ben een jeansjager en betaal nooit de volle pot . In de prime outlets zit dus een sax fifth avenue outlet en heeft hier van alle merken jeansbroeken aan de helft van de prijs merken zoals true religion seven jeans en rock en republic er is ook een neimann & marcus last call en hier moet je geluk hebben ik heb er een rock & republic jeans kunnen kopen voor 70 euro terwijl hij hier 350 euro kost
Ik heb bij toeval een vrij nieuwe mall ontdekt bij de kruising van de I-4 en route 27. Op weg naar Winterhaven, net ten zuiden van de kruising met de I-4 rijdend, zag ik links van de 27 de bekende blauw-gele gevel van Best Buy en dat trok m'n aandacht omdat ik eerder een vergeefse poging had gewaagd om hun filiaal in Davenport te vinden.
Het blijkt een zogenaamde strip mall te zijn, waar alle shops op 1 lange rij zitten. Er zitten bekende namen tussen, zoals JC Penney, Ross, Target, Staples, Books-a-million en last but not least Best Buy. Een medewerkster van laatstgenoemde boekengrootgrutter vertelde mij dat ze er pas ruim een jaar zitten. Kanjers van parkeerplaatsen erbij. Nette zaak ook (met coffee corner), evenals Best Buy, die helemaal aan het eind van de strip zit. Lekker rustig..
De plek waarop deze mall zich bevindt is historisch. Voor 1988 heeft hier Circus World gestaan, om daarna plaats te bieden aan Boardwalk and Baseball. Die laatste naam zal velen wel bekend in de oren klinken. Dit was een vermaakscentrum compleet met baseball stadium waar de Kansas City Royals hun spring training hielden. Boardwalk and Baseball heeft het tot 2002 volgehouden, maar toen viel het doek door tegenvallende bezoekersaantallen.
Daarna besloot men om er een mall te bouwen, en er zijn plannen om er een hotel en appartementen aan toe te voegen. De mall heet Posner Park, en ligt aan de Victor Posner Blvd. Google maps laat nog de oude naam Baseball City Stadium zien en de satellietkaart een kaal landschap. Google streetview is het meest up-to-date; hier kun je de hele mall langsgaan.
Ik geef het maar even door. Weer eens een andere plek om te (fun)shoppen!
http://img16.imageshack.us/img16/567...lgooglemap.jpg
Inmiddels zijn er al 10 winkels gevestigd, en naar een 11e winkelier wordt nog gezocht. @Ebelix, als je de afslag op de I-4 bedoelt, inderdaad (Clermont / Haines City, exit 55)
By the way, het is geen mall in de zin van de Florida Mall (overdekt, met food court), maar dat hadden jullie denk ik al wel begrepen.
Hier is is een streetview foto van I-4 exit 55
http://img23.imageshack.us/img23/341/exit55.jpg
en ik scoorde daar eindelijk een fatsoenlijk netbooktasje, dat ik verder nergens kon vinden, ook in NL niet. De dollars vliegen je zak uit met al dat lekkers, maar dat is weer een ander verhaal (cq. topic).
Vorig jaar in de mei vakantie was oa de Best Buy hier al open, heb er 2 NDS'en gescoord.
Er werd toen nog volop gebouwd.