-
Re: Everglades
Wij hebben de tram in Shark Valley genomen en een dag later een airboot tour.
De tram vonden we leerzaam, mooi en toch wel een beetje saai. Onze gids sprak zijn medeleven uit voor de fietsers die in de hete zon de tocht aflegde.
De airboottocht was voor ons veel intressanter. De geweldige snelheid en eigenlijk veel dichter bij de aligators gekomen. Ze worden een beetje naar de boot toegelokt met marsh mellows. Heerlijk, volgende keer zeker weer.
-
Hoi allemaal,
Ik blijf het toch lastig vinden om uit al deze verhalen nou een soort conclusie te trekken van wat we nou het beste kunnen doen. We (2 volwassenen en 1 kindje van ruim 3 jr.) vertrekken 's ochtends uit Keywest en dan richting Naples waar we aan het einde van de dag / begin avond willen aankomen. Wat geeft ons nou een goed beeld van de Everglades, zie je al rijdend ook al vanalles en mogelijk plekken die mooi zijn om zelf te stoppen (en misschien een gator te spotten?) of is het echt beter om bij 1 van de echte 'attracties' te stoppen? Een airboat ride lijkt ons leuk (mits niet al te wild i.v.m. de kleine) en natuurlijk willen we wat alligators zien maar is er, buiten dat, zelf vanuit de auto nou ook wat te zien? Ik geloof dat men het over de 41 (weg) heeft?
grtjs
-
Hallo allemaal,
Ik heb nog geen reactie gehad op dit bericht maar heb inmiddels een beter plan, hoop ik ... de rit van Key west naar Naples is al behoorlijk pittig dus misschien is het een idee om vanuit Naples waar we ook een dag en nacht verblijven, apart naar de Everglades te gaan?
Ik weet niet of jullie verder nog tips hebben. Is er bij Naples nog meer de moeite van het bekijken waard?
Groetjes,
Greeneyes
-
Genoeg te doen en zien in Naples. Had je deze website al eens bekeken? http://www.naples-florida.com/
-
Ik wil graag een airboat tripje maken.
En eigenlijk in de buurt van Miami. Zijn er een paar bedrijfjes die goede recensies van jullie krijgen?
-
Speedy Johnson in Everglades city. Het is vermoedelijk 1.30 uur rijden via US41.
Je kan bij de toerist infomation (everglades city) de kortingscoupons halen
Susie One
-
Hmm oke :)
Er zit er niet eentje wat dichter bij Miami in de buurt?
Of zijn die allemaal wat toeristisch ingesteld dan?
-
Als het je alleen maar te doen is om de airboat tour dan kun je dat ook in de buurt van Orlando / Kissimmee doen. Kijk maar eens in dit topic.
-
Ik heb deze plaats nog gevonden voor een airboattour met show: Gatorpark
http://www.gatorpark.com/
Als je je kaarten via internet bestelt, krijg je ook nog korting.
Iemand ervaring met dit park?
-