Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)
nou ik was er nagenoeg al uit en wilde dit weekend dus een villa boeken maar
ik heb die beste meneer toch maar even een mail gestuurd met een prijsaanvraag.
het vreemde is dat hij op de kalender nog nergens geboekt is en dat de tarieven alleen van 01-06 t/m 08-06 was.
even zijn reactie afwachten
Homeaway - vrbo - vacationrentals kennen trouwens ook de Carefree Rental Guarantee:
http://www.homeaway.com/guarantee/home.html
Don't leave anything to chance.
While most vacations go as planned, life is full of surprises. The Carefree Rental Guarantee from HomeAway protects you up to $10,000 if:
The home has been foreclosed or is in bankruptcy
The owner inadvertently double-books the property
The owner wrongfully withholds your security deposit
The property is misrepresented
You are the victim of Internet fraud, including phishing
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Schil
nou ik was er nagenoeg al uit en wilde dit weekend dus een villa boeken maar ik heb die beste meneer toch maar even een mail gestuurd met een prijsaanvraag.
Nou, dan ben je door het oog van de naald gekropen. Los van het feit dat je je twijfels over 's mans bezettingsgraad hebt.
Er wordt hier op het forum immers altijd geadviseerd vooraf een offerte met het beste tarief aan te vragen. Je zal zien dat in veel gevallen daar andere prijzen of andere condities uitrollen dan er op de site staan.
En wees nou verstandig, vraag voor een stuk of drie vergelijkbare villa's een offerte aan. Op die manier krijg je niet alleen inzicht in de prijs, maar ook in de werkwijze van de verhuurder. Nooit vergeten de afvallers even te laten weten dat de deal niet doorgaat. En niet gek staan te kijken dat er wellicht daarna nog een ultiem aanbod komt met nog aantrekklijker tarieven of condities.
Boeken voor de vraagprijs. Je lijkt wel mal.....:-&. Enne...heb je nu al wel vliegtickets? Het is in de regel handiger om eerst je tickets te boeken, want als je de villa al hebt gehuurd, zit je aan die exacte data vast. Het aanbod villa's is enorm, de keuze is reuze dus waarom die haast?
nee Teleton ik had dus al een andere villa op het oog en toen ik deze posts zag
met villa #3004846 heb ik die meneer dus even gevraagd een goed tarief neer
te leggen.
de vliegtickets doe ik dit weekend en niet eerder dan dat zal ik de villa boeken.
Ik heb al vele offertes gehad en die dan ook veel lager zijn dan het gevraagde tarief.
Ook daarna nog betere offertes gehad en uiteraard ook zo netjes geweest om de mensen
die een 2e mail stuurde te antwoorden.
Villa ben ik dus wel aardig uit nu de strijd om de tickets :)
Citaat:
Nicolette01
Wat is een foreclosure addertje overigens??
Zie de engelse en de nederlandse wiki pagina's. In het kort: bank wil zijn geld terug en verkoopt het pand om die reden.
@ Nicolette ,
nee ik had al een andere villa ( en nog 2 andere ) op het oog en deze meneer moet
USD 1620 dollar all in hebben en dat is voor mij te veel gezien die andere villa
goedkoper zijn.
wanneer ga je ? misschien kan ik je wat tips geven qua villa's die goedkoper zijn
en nagenoeg hetzelfde zijn ( zijn wel 4 kamers )
Citaat:
Nicolette01
Ik krijg nu aanbod van 1184,- all in voor 10 nachten. Dus incl tax en cleaning. Niet verkeerd toch voor zo'n mooi groot huis?
Is dit voor de villa in Silvercreek die je eerder noemde? Dat is dus 118 dollar inclusief tax per nacht. En de vraagprijs op zijn site is 100 dollar per nacht exclusief tax als je een week huurt. Cleaning is standaard in de prijs begrepen als je meer dan 6 nachten huurt. De tax zal toch geen 18 % zijn, vermoed ik zo.
Of het al dan niet verkeerd is, bepaal je zelf. Maar als je de aanbieding vergelijkt met de standaard prijs op de site, dan is deze vraagprijs niet echt 'stunning', toch?
Zit daar de poolheat ook bij?