Dit is een hele gevaarlijk topic voor smulpapen zoals ondergetekende. Ik ben net terug in ons land, maar nu wil ik wéér die zonkant op :-D
Afdrukvoorbeeld
Dit is een hele gevaarlijk topic voor smulpapen zoals ondergetekende. Ik ben net terug in ons land, maar nu wil ik wéér die zonkant op :-D
Wel eens de Alice Spring Chicken gehad? Ook in the Outback :
Grilled Chicken breast and bacon smothered in mushrooms, melted Montery Jack and Cheddar cheeses, with honey mustard sauce, served with aussie chips $12,99
Jammyyyy:)
groetjes Sylvia die nu ff aan Sonja Bakker doet...snik
ik zit dus nu met de menu kaart van The Outback op schoot, hij hangt normaal in de keuken, en ik stik van de honger.............sjucht, ik neem nog maar een glasie water
:mad:
Voor mensen die eens wat anders willen dan hamburgers en steaks. Ga eens een keer naar P.F. Changs. Hier serveren ze Aziatische gerechten. Ontzettend lekker voor relatief weinig geld.
Op aanraden van Yvet en Emiel zijn wij een paar dagen geleden naar the Melting Pot geweest en dat is nu mijn favoriete restaurant hier. Echt geweldig! Voor Amerikaanse begrippen niet goedkoop, maar het geld absoluut waard! :)
Krijg al honger bij het doorlezen van het menu....
http://www.meltingpot.com/download.aspx?q=44&r=77
Wij hebben vorig jaar ook bij de Melting Pot gegeten en hadden niet vooraf gereserveerd. Het is wel handig om dat wel te doen want het is niet zo groot en je zit vrij lang aan tafel. Wij konden wel terecht maar moesten 3 kwartier wachten.
Je kunt dus beter reserveren dan weet je zeker dat je plek hebt en niet hoeft te wachten.
Wij vonden het trouwens wel lekker en apart maar niet sensationeel. Misschien zijn wij er met te veel verwachting naar toe gegaan??
In Nederland heb je toch ook wel fondue restaurants? De Melting Pot vinden wij leuk, maar wel heel erg duur voor het zelf voorbereiden van je maaltijd ;).