Re: Hotel gezocht: Orlando (levendige omgeving)
In dit topic vind je een heleboel links naar allerlei hotels. Kijk eens bij Orlando (I-drive), Kissimmee en LBV (Lake Buena Vista), dat zijn wel zo'n beetje de levenigste omgevingen.
Quality Inn Plaza en BW Movieland komen regelmatig terug als leuke, betaalbare hotels aan I-drive.
Als je voor levendig gaat zou ik je I-drive adviseren, daar is het 's avonds gezellig druk en kun je lopend, als je dat wil, naar restaurant o.i.d gaan.
We hebben oa.a overnacht in BW Plaza International en Quality Inn Plaza. Als ik tussen deze 2 zou moeten kiezen, zou ik geloof ik Quality Inn kiezen, net iets meer voorzieningen.
Misschien een tip:
Probeer voor oktober november via Priceline te boeken.
Meestal is dit een rustige periode en heb je grote kans voor niet teveel een goed hotel aan de I Drive te krijgen.
Je kunt op alleen dit gebied bieden zodat je op I Drive of er pal bij uitkomt en het geeft ook een beetje de lol en de spanning waar je terecht komt.
Een maand voor vertrek gaan proberen.
Succes
Knaapje
Re: Hotel gezocht: Orlando
Howard Johnson Maingate east of west, wat is beter?
Ik dacht er laatst wat over gelezen te hebben, maar kan het niet meer vinden
Groetjes Syl
Re: Welk hotel in Orlando?
hee hallo, ik ben mijzelf aan het orienteren voor een vakantie naar Florida, en nu zie ik dat jullie bij windsor hills zijn geweest, is dit leuk voor een gezin met 2 kinderen en volgens mij is het ook wel een beetje betaalbaar. Zijn de kinderkamers echt zo leuk, zoals ze op de site staan.
groetjes marion
Re: Hotel gezocht: Orlando
Ik weet niet of dat voor mij bestemd was, maar wij zijn er inderdaad geweest en we denken dat het zeer geschikt voor gezinnen met kinderen.
De kamers zijn daadwerkelijk erg leuk en de townhouses hebben een eigen, zij het wat klein, zwembad.
Maar je kunt ook gebruik maken van het grote gemeenschappelijke zwembad en clubhuis met allerlei activiteiten.
Of een villa nemen met een groter zwembad, alles is mogelijk, en werkelijk op korte afstand van Disney.
Wij zaten in een townhouse van Storytime , maar ook deze zien er goed uit.
Re: Hotel gezocht: Orlando Airport
Wij gaan het Best Western Airport hotel boeken voor de eerste overnachting.
Maar nu een tweede vraagje.
Hoe werkt het met de shuttle service busjes? Staan die al klaar aan de luchthaven of moet je dit nog eens doorgeven aan het hotel?
Wie heeft hier ervaring mee?
Re: Hotel gezocht: Orlando Airport
Ik heb ook via Priceline het Marriot Airport Hotel gewonnen. 1 nacht voor $69. Echt een super hotel, na het lezen van verschillende reviews!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Michael66
Quality Inn Plaza en BW Movieland komen regelmatig terug als leuke, betaalbare hotels aan I-drive.
Hoi,
IK zit (tijdens mij Florida Rondreis) met mij vrouw en 2 kids 2 nachten in de Quality Inn Plaza.
Na een beetje googelen ben ik een beetje geschrokken van sommige reviews (wat wel vreemd is, is dat sommige weer heel positief zijn).
Ik maak mij vooral zorgen over meldingen van vieze kamers etc.
Ik heb geen problemen met Basic (we slapen alleen in het Hotel) maat vies daar kan ik niet tegen. :(
Ik begrijp dat jij er wel eens geweest bent?
Wat is jou ervaring met dit Hotel, valt het mee of moet ik de reisbureau gaan bellen voor een andere Hotel?