Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)
Naar aanleiding van alle positieve reacties op dit forum heb ik dus afgelopen zondag ook onze entreekaarten voor Busch Gardens, Seaworld en Aquatica besteld in Ierland. Deze was pp 102 euro, op de duitse site 114 euro, dus ondanks de verzendkosten voor ons toch voordeliger in Ierland (voor 4 volwassenen besteld). Bovendien kregen we via Ierland ook de gratis Legoland kaarten, via Duitsland was dat pas bij een bestelling boven de 500 euro. Legoland stond eigenlijk niet op de planning omdat onze kids (14 en 12) wellicht iets te oud zijn voor de meeste attracties, maar ze zijn wel dol op lego (kan op zolder zelf bijna een legoland beginnen :p) dus met de gratis kaartjes toch de moeite waard om eens te gaan kijken. Zoals gezegd, zondag besteld, en vandaag (donderdag) al aangekomen!
Zonet besteld op de Ierse site van attractionsdirect:
- 1 VIP dine for less card Orlando
- 2 Seaworld and Busch Gardens entree (7 dagen geldig)
- 2 Seaworld ALL DAY dining
Gratis bij gekregen:
- 2 Legoland entree
- 1 Florida Mall GIFT&VIP voucher twv 350 USD
Totaal prijs = 310€ (incl verzekering tegen verlies met de post 37€)
Mocht er nou iemand kaartjes voor Legoland hebben gekregen en hier niet naar toe willen, dan wil ik ze wel overnemen als de prijs goed is. :-)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Totaal prijs = 310€ [B
(incl verzekering tegen verlies met de post 37[/B]€)
De verzekering is niet tegen verlies met de post hoor.
Ze zijn met of zonder verzekering verantwoordelijk dat je tickets aankomen.
Deze verzekering is als je de tickets kwijtraakt.
Ik heb de kaartjes al in goede orde ontvangen van de Ierse site.
Ze worden aangetekend verstuurd, dus verzekering daarvoor lijkt me niet nodig.
Zaten geen verzendkosten op verder.
Blij mee!
Ook wij hebben ze uit Ierland ontvangen. Donderdag besteld en vandaag binnengekomen. Netjes afgetekent met een duidelijk tracker systeem van Fedex erbij.
Kaarten besteld via de Ierse site. Zijn er goed geholpen, op vragen via email werd snel en correct gereageerd. Inmiddels zijn de kaarten netjes bezorgd. Weer een stap dichter verder, met dank aan dit forum!
Heb de combo 3 park Seaworld-Aquatica-Bush Gardens besteld en hierbij zijn Lego tickets toegevoegd. In de bevestiging worden de gratis Lego tickets niet vermeld. Klopt dit?
Bij mij stonden ze wel in de bevestiging.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Eljo
Heb de combo 3 park Seaworld-Aquatica-Bush Gardens besteld en hierbij zijn Lego tickets toegevoegd. In de bevestiging worden de gratis Lego tickets niet vermeld. Klopt dit?
Welke heb je gepakt (.de/.co.uk etc.)n voor wat voor prijs?