Top, zojuist ook 4 stuks besteld, dat scheelt toch weer een aardig bedrag met andere aanbieders. Lekker!! Bedankt allemaal voor het doorgeven!
Afdrukvoorbeeld
Top, zojuist ook 4 stuks besteld, dat scheelt toch weer een aardig bedrag met andere aanbieders. Lekker!! Bedankt allemaal voor het doorgeven!
ik heb ze ook gebruikt in de kerstvakantie top:D
Nou lekker dan, ik probeer keer op keer deze tickets te bestellen met mijn mastercard via die site maar ik krijg steeds:
The credit card transaction was declined. Please try again or enter a different credit card.
Wat ik ook doe, het helpt allemaal niets:mad:
Heb deze ook besteld voor mijn komende vakantie.
Wat balen Sniper, ik heb ook met Mastercard besteld, maar had geen problemen.
Ik ook niet, ook met mastercard betaald, het enige wat mij opviel is dat het systeem automatisch american express voorvulde en dat ik dat moest wijzigen in mastercard, maar ik neem aan dat je dat gewoon hebt gedaan :confused:
Ja. ik snap het niet. Vandaag nog maar eesn proberen. Het enige wat ik kan verzinnen is dat ik de credit card niet te snel achter elkaar mag gebruiken, ik heb namelijk vlak daarvoor ook een hotel betaald met de cc.
Bank gebeld, zat inderdaad een blokkade op vanwege alle boekingen die ik online heb gedaan in korte tijd (veiligheid). Moet aan het begin van de middag allemaal weer mogelijk zijn. gelukkig pffff
Als ik deze link gebruik kom ik uit op kaartjes voor 2 parken ( seaworld/ bush garden) voor 7 dagen onbeperkte toegang dus niet voor 3 parken zoals hier boven staat.
Klopt ze zijn voor 2 parken.
Er staat inderdaad 7 dagen, maar op de tickets 14 dagen
oke jammer helaas geen aquatica .