Gerrit laat een cliffhanger van jewelste achter.........met andere woorden: ik ben mucho nieuwsgierig naar hun leuke uitje. Kan het NOG leuker dan al het voorafgaande dan?
Afdrukvoorbeeld
Gerrit laat een cliffhanger van jewelste achter.........met andere woorden: ik ben mucho nieuwsgierig naar hun leuke uitje. Kan het NOG leuker dan al het voorafgaande dan?
Leuker niet, harder waarschijnlijk wel. En het is niet de Discovery, want die staat net aan de grond. Live gevolgd. Hij is hier over komen vliegen (niet op verzoek hoor ;-)), maar op dat moment was er een dicht wolkendekje, dus helaas.
Maar gelukkig schijnt nu de zon weer :lol:
Wou net zeggen; mooie zwembroek, Gerrit! :)
Past helemaal bij de vakantie!
Jammer van het wolkendek... ik heb de landing gevolgd op m'n iPod touch met de Nasa app... geweldig, live beeld van zowel vanaf de grond als de HUD van de shuttle. Erg gaaf om 'm te zien landen, zeker toen een camera 'm mooi een tijdje kon volgen. Vraag me alleen af of dat nou gefilmd was vanaf de grond of uit een vliegtuig/helikopter.
Brilliant!
I said where you goin' with that gun in your hand..... Alweer een uitstekend shot! Where you gonna run to now?
Gaaf zeg :mrgreen: !
Hey Joe gaat vandaag niet naar Mexico, maar naar Altamonte Springs, ain't no hangman there :-)
Glock had een mooi grijs kleurtje nadat Gerrit er klaar mee was :)