Sh#t, helemaal niet gezien. Is dat nieuw, dat je op de datum kan klikken en dan de showtijden ziet?
Afdrukvoorbeeld
Weet niet hoe lang het al is maar het werkt wel. Maar uiteraard wel 'subject to change'.
En je kan niet echt ver vooruit kijken.
Leukste is gewoon om ter plekke lekker het schema te bestuderen en een mooie planning te maken.
Toch nog zelf gevonden: 19 en 26 april en 3 en 10 mei. Ik had het kunnen weten, dit moet rond 5 di Mayo gevierd worden natuurlijk. Helaas kunnen wij er dus deze keer niet naar toe.
Deze dagen zijn een aanrader! Het is er natuurlijk erg druk, maar vooral de Portoricanen weten hoe ze een feestje moeten bouwen. Wij hebben genoten \\:D/van de unieke zuidamerikaanse sfeer in het park maar vooral in het stadion.
Tot en met 8 maart is er wekelijks op zaterdag BUD & BBBQ met verschillende optredens. We gaan dit weekend eens kijken of we ons reisschema zo aan kunnen passen dat we hierbij aanwezig kunnen zijn.
Overigens voor de Bushgardenliefhebbers: Viva la musica en Bud & BBQ wordt in dezelfde periode maar dan op zondag in Tampa gevierd.
Vraagje: als groentje wat voor het eerst naar Florida gaat wil ik graag weten of het voordeliger is bepaalde entree bewijzen hier aan te schaffen of maakt het niet uit om dit bij de kassa's zelf te doen. Ik heb ook al gehoord of een een pas voor meerdere parken en meerdere dagen, alleen wij weten nog niet welke parken we willen zien en wanneer. Wij zijn niet van plan ( zeggen we nu) om de helft van onze vakantiedagen in parken rond te lopen. Eeen beetje relaxen op een strand is ook lekker en er is zoveel te zien en te beleven Nouja we zien wel.
Ja, dat hebben we dan weer mee Teleton (maar mijn man ging voor de Bud & Bbq haha), julie ook heel veel plezier!
Teiwes als je wat verder terug in dit topic kijkt zie je dat er codes zijn om korting te krijgen op bepaalde (niet alle) tickets die je online bij Sea World zelf boekt met je cc en de tickets kun je dan uitprinten.
Volgens mij zit er niet heel veel verschil in de tickets hier kopen of daar bij SW zelf. Soms hebben ze leuke akties waardoor je voordeliger kunt maar die staan hier bijna allemaal wel in het topic. Succes ermee!
Groetjes Mirrick
Hoe zit het met nat worden in attracties? Is het verstandig om een digitale fotocamera mee te nemen? Hij hoeft nog niet stuk namelijk ;)
Gewoon een beetje je gezond verstand gebruiken. Wij hebben zelf een rugzak die goed tegen spatwater kan. Voor extra bescherming kan er nog een Ziploc zakje om je camera heen.
Wij nemen gerust een spiegelreflex mee in het pretpark...
Voor _hele_ natte attracties is er altijd nog een kluisje.