Re: Vliegtickets 2011: Hoogseizoen (juli/aug.)
Ik kreeg zojuist een mailtje van connections.be. "Superdeal zoekt snelle beslissers"
Misschien kan je daar(met enig puzzelen) nog een goede deal uitslepen. Schuiven met vertrek/aankomstplaats en reisdagen wil nog wel eens een mooie prijs opleveren.
http://www.connections.be/Pub/Superd...beslisser.html
De echte deals van connections vallen allemaal buiten het hoogseizoen helaas. En in juli zit je nog steeds op rond de € 850 per ticket met nog 2 (!) tussenstops (bijna 24 uur onderweg). Wij wachten ook nog maar in de hoop dat er in april/mei nog aanbiedingen voorbij komen...ik heb eerlijk gezegd weinig hoop :-(
@ faith1, ik heb daarnet even voor je gekeken maar inderdaad de prijzen zijn hoog erg hoog. Bij WTC 1e week juli + 3 weken 911,- met United mooie tijden. Komen wel kosten bij, boeking, dossier ed maar met een telefoontje lukt het altijd wel om daar flink wat af te krijgen.(lukt bij ons altijd,zijn met 6) Wij hebben zelf in Dec geboekt (voor juli/aug) voor ons iets aan de late kant ,kwam omdat de prijzen zo hoog bleven maar lager zijn de tickets volgens mij niet meer geworden, de tickets zijn gewoon erg duur dit jaar. Ik heb dan ook geen idee of er nog een leuke deal zit aan te komen,..
Wij betaalde 737 voor volw en 12+ en 594 voor onze 2 jongste. Andere jaren waren wij ook steeds goedkoper uit en dan moeten we dit jaar ook nog via Dusseldorf (wel rechtstreeks) het is lastig om een keuze te maken, nu boeken of wachten,.....als ik nog ergens een leuke prijs zie zal ik het hier wel even neerzetten.
ps Het gevoel is inderdaad heel bekend haha ook wel het Florida virus genoemd.
Toevoeging:
Vliegtarieven vanaf brussel naar mco 888,- (1 overstap) juli 5/juli 25
Vliegtarieven vanaf amsterdam naar miami 799 tap air (1 overstap) juli 5/juli 25
Vliegtarieven vanaf brussel naar miami 749 tap air (1 overstap) juli 5/juli 25
Bedankt A. Hofman en Angelique100 voor het meedenken/ zoeken.
@ A. Hofman de deals van connections zijn voor ons toch aan de dure kant, maar het scheelt wel met de overige prijzen van rond de EUR 950,00. Rond de EUR 850,00 met AirCanada heb ik gezien.
We wagen het ook maar om tot april/mei te wachten en regelmatig de sites, deals tips in de gaten te houden.
@ Angelique100, bedoel je dat we evt. moeten bellen met WTC. De vliegtarieven onder toevoeging zien er wel aantrekkelijk uit, is dat ook via de WTC site. En nog een vraag is tap een Portugese maatschappij ofzo?
Nogmaals bedankt voor de tips.
Ps. Keep me posted!
@Faith1: TAP Portugal (Transportes Aéreos Portugueses) is de nationale luchtvaartmaatschappij van Portugal met als basis Lissabon. Het vliegt op bestemmingen in Europa, Afrika en Noord-, Midden- en Zuid-Amerika.
Ze hebben vrolijke vliegtuigen :)
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...cs-toe.arp.jpg
@ Angelique100, bedoel je dat we evt. moeten bellen met WTC.
Ja dat heb ik nu 2x gedaan ik heb nu steeds 30 euro totaal moeten betalen op de werkelijke prijs ipv 45 pp.
De vliegtarieven onder toevoeging zien er wel aantrekkelijk uit, is dat ook via de WTC site deze prijzen vond ik op vliegtarieven.nl .
En nog een vraag is tap een Portugese maatschappij ofzo? Ja klopt maar ik heb er nog geen ervaring mee, misschien andere mensen op het forum wel,..
Nogmaals bedankt voor de tips. Graag gedaan.
Vandaag zijn de terugvluchten vanuit Forida met Air Berlin (Dusseldorf) rond 25 juli ineens een stuks lager...nu nog de heenvluchten...misschien boffen we nog als we even wachten...:-)
Kon niet langer wachten op evt. hoogseizoen aanbiedingen, we hebben maar geboekt voor 5 pers. via Exit Reizen, 7 juli t/m 28 juli 2011
I quanto costa ;-), want daar gaat dit topic tenslotte over; prijzen willen we zien ! :mrgreen:
Hahahaha, EUR 799,= volw. en EUR 699,= kind, tov van verleden jaar maar liefst EUR 200,= meer. Niet goedkoop, maar we konden niet meer wachten plus we zijn gebonden aan deze periode. Btw volgens mijn spaanse collega is het - questa costa - ;)