Re: Vliegen met US Airways
Ik heb gebeld,
Ze wisten ook niet waardoor het niet werkt op dit moment. We konden ook niet telefonisch choice seats nemen want dit was alleen voor online toepassingen. Het enige wat ik maar moest doen is morgen vroeg op schiphol melden en hopen dat het niet te druk is.
goede service tot nu toe :S
Nou, je bent in ieder geval onderweg...of misschien ben je er net.
Ik ben nu toch wel benieuwd of jullie wel bij elkaar konden zitten en of je nog moest betalen...
Geniet in elk geval maar flink.
Groetjes Marja
Alles uiteindelijk goed gegaan, we hadden op de heenvlucht de exit seats wat goed beviel.
Op de terugvlucht alleen op de MIA -> Phil vlucht de exit seats.
Het zijn wel wat oudere vliegtuigen van US Airways. We konden gelukkig bij elkaar zitten en zijn vriendelijk geholpen (zelfs champagne gehad omdat het onze huwelijksreis was :))
Jeetje zeg, het zit er alweer op voor jullie...hebben jullie eigenlijk nog moeten bijbetalen voor de Tax? ( dat stond bij mij nl. onderaan mijn boeking op de site van Us)
Volgens mij hebben jullie prachtig weer gehad, en ik ben blij dat jullie tijdens de vlucht gewoon bij elkaar konden zitten, ik denk zelfs dat ik ook maar ga melden dat we pas getrouwd zijn...moet ik wel even die puber wegmoffelen:D
Groetjes
Nope, niks hoeven te betalen aan tax voor de vlucht. Je kunt ook gewoon om de exit seats vragen zonder te hoeven trouwen :P.
Het zit er idd alweer op, morgen maak ik een uitgebreid reisverslag voor dit forum.
Heb al wat foto's verzameld zoals deze (ons vliegtuig US intercontinentaal):
http://i23.photobucket.com/albums/b3...sreis_1015.jpg
Er bestaat al een heel topic over;
http://www.floridaforum.nl/showthrea...hlight=airways
Voor de seats en overige voorzieningen kan je bijv. kijken op:
www.seatguru.com
Goede reis
Knaapje
Zijn er nog forummers met recente ervaring met US Airways en dan speciaal op AMS-PHL-MIA en MCO-PHL-AMS ?
Knaapje
Mijn nichtje was afgelopen kerst met us airways gevlogen heen AMS-phl-mco en terug omgekeerd had zelf op de terug weg 3 stoelen voor haar zelf. Heb geen klachten gehoord van haar.
Ook wij hebben geen klachten, hebben vorig jaar Juli heen en weer naar Mco gevlogen.
Ik had wel het idee dat de toestellen wat verouderd waren, geen eigen schermpje in je voorstoel en dat vond ik op de lange vlucht toch wel jammer, vooral op de terugweg als je niet kan slapen en er maar 1 film wordt vertoond.
Wat me wel op viel was de beenruimte, die vond ik best wel groot.