Geboekt bij: AE
Met: United
dd: 25 juli 2011
Periode: 13 november tot en met 28 november 2011
Route: Ams-Washington - Orlando en v.v
Aantal personen: 2
Totaalprijs: € 1028,00
Afdrukvoorbeeld
Geboekt bij: AE
Met: United
dd: 25 juli 2011
Periode: 13 november tot en met 28 november 2011
Route: Ams-Washington - Orlando en v.v
Aantal personen: 2
Totaalprijs: € 1028,00
Geboekt bij: vliegwinkel.nl
Met; Arkefly
d.d.: 04-07-2011
Periode : 16/09/2011 - 10/10/2011
Route: Amsterdam - Orlando (Sanford)
Aantal Personen: 2 volwassenen
Totaalprijs: 1495 euro
Inclusief 24 dagen autohuur bij Alamo (Economy)
Hallo,
Zoals jullie al zien ben ik hier nieuw en dit is mijn eerste reactie. Wij willen (4 personen) in de kerstvakantie naar Florida. Nou hadden we een aantrekkelijke vliegticket gevonden op een site. De datums zijn: 25 dec 2011 vertrek en 8 januari 2012 weer terug. Denken jullie dat 890 euro goedkoop is voor een rechtstreekse vlucht van Dusseldorf naar Miami? En hebben jullie nog andere aantrekkelijk vliegtickets (mag ook met tussenstop)? Ik hoor graag zo snel mogelijk van jullie!
alvast bedankt!
www.skyscanner.com
AMS-MAD-MIA vv 25/12 - 8/1 € 560 :-\"
Boeken bij Govolo.nl, vliegen met Air Europa.
De vraag is alleen... Wil je vliegen met Air Europa...
wat is air europa ?? :-P
Vandaaag in optie gezet:
Ams-Mco(en terug natuurlijk)
Vliegen met Ua, via AV
€495 pp
Heen op 11-11-11
Terug 25-11-11
Sjon,Bianca en Romy
Dat was de vraag volgens mij. Of iemand met Air Europa wil vliegen is een hele andere vraag.
Maar om daar antwoord op te geven. Nee. Even snel wat recensies gelezen, en het is niet best. Met name de service, zowel aan boord als op de grond is zwaar onvoldoende.
Maar er zijn voldoende andere mogelijkheden om op bovengenoemde data naar/van Miami te reizen voor (veel)minder dan €890.
Moet het trouwens perse Miami zijn, of is MIA het begin van een rondreis die je ook ergens anders zou kunnen beginnen? Flexibiliteit scheelt vaak in de kosten. Beetje schuiven met de data ook.
Hallo,
Alvast bedankt voor de snelle reactie! Zo goedkoop heb ik hem nog niet gezien (ook al heb ik echt uren en uren gezocht!). Het hoeft trouwens niet perse Miami te zijn. Eigenlijk mag het overal zijn in Florida.... Zolang het maar geen Key west is (of het moet heel voordelig zijn) en het maar niet boven Daytona Beach ligt! Dus Tampa kan bijvoorbeeld ook wel! De 24e vertrekken en de 26e kunnen ook (alleen als het wel extra voordelig is). In ieder geval moeten we uiterlijk zondag 8 januari thuis zijn. (hier geld ook weer: als het echt voordelig is dan kan 9 januari misschien ook wel)
Alvast bedankt!
Update: Helaas zie ik dat de ticket van 560 euro die u had opgegeven al is volgeboekt....jammer... het gaat ook allemaal zo snel.....
Air Eurpe is een spaanse maatschappij die lid is van het Sky Team waar ook KLM, DELTA en AIR FRANCE lid van zijn. Een betrouwbare maatschappij. Niet echt veel beenruimte maar verder ok.