ik ga er nog even goed naar kijken...bedankt voor de tip!
Afdrukvoorbeeld
ik ga er nog even goed naar kijken...bedankt voor de tip!
Dit is de klasse die wij geboekt hebben bij Alamo, ben benieuwd of we hem ook krijgen.... En, ben nog meer benieuwd wat we krijgen als de PF-klasse (waar de Suburban onder valt bij Alamo) niet meer aanwezig is...... wil in ieder geval geen mini-busje of zo !
Die zijn altijd aanwezig, net als de fullsize SUV, want die staan namelijk apart gereseveerd.
@Ta2 Gerrit als wij dus via Alamo een Full Size SUV huren (Miami) worden we niet afgescheept met een mini-van?
Nee, dat dacht ik toch niet, alleen al vanwege het prijsverschil. Dat zou een downgrade zijn.
Nu heb ik geen ervaring met Alamo MIA, maar in Orlando staan de fullsize en premiums in een apart bakje (de contracten en de sleutels dan ;-)) bij de stationmanager (garagebaas) en worden de automobielen netjes voorgereden, zoals het hoort :-).
Ta2 Gerrit bedankt voor de info,
iemand evaring met Alamo Miami Full Size SUV???
Misschien kun je hier --> http://floridaforum.nl/showthread.php?t=10105 foto's van auto's vinden van mensen die recent een Full Size SUV hebben gehuurd?
Ja hoor, je kunt aan de balie in de garage gewoon aangeven wat je wilt, mits beschikbaar natuurlijk. Ons werd verteld wat ze hadden en gevraagd waar onze voorkeur naar uitging. GROOT, natuurlijk \\:D/.
Aan de balie in (onder) de aankomsthal werd nog wel een poging gedaan om ons te upgraden naar de Premium, maar als erkende Deekers hebben we dat beleefd geweigerd.
Was achteraf ook niet nodig, want die hebben we gewoon de volgend dag opgehaald :razz:
Ah dat is mooi. Hoorde namelijk van de usareisen.de-medewerker dat buiten de Chevrolet Suburban ook mogelijk de Lincoln Navigator tot de PF-klasse zou behoren en als ik mag kiezen...... heb ik toch t liefste de Navigator :p