Ja insider heet dat toch. Dat nummer heb ik. Alle gevraagde gegevens ingevuld. Ze vragen niet naar creditcard trouwens wel rijbewijsgegevens.
Member zie ik nu is er ook nog. Ik ben insider geworden???
Afdrukvoorbeeld
Ja insider heet dat toch. Dat nummer heb ik. Alle gevraagde gegevens ingevuld. Ze vragen niet naar creditcard trouwens wel rijbewijsgegevens.
Member zie ik nu is er ook nog. Ik ben insider geworden???
Wij hebben de online check-in en skip the counter gedaan op de dag van boeking en we gaan pas op 7 maart 2017. Je moet wel een confirmation number hebben van Alamo (alleen de cijfers gebruiken en iet "count" erachter). Ik heb alles gedaan volgend de Duitse uitleg. Dus eerst inchecken en vooral NIET afsluiten maar gelijk in je adresbalk deze link invoegen:
https://www.alamo.com/en_US/car-rent...in/bypass.html
Dan zou het moeten lukken.
Je insider gegevens zijn niet nodig.
Succes.
Dat zal het dan zijn. Ik heb een ordernummer van uscarhire en geen nummer van Alamo zelf. Ik begreep van ander forumleden die ook bij uscarhire hebben gehuur dat die ook wel skip the counter hebben gebruikt.
Als het goed is heb je een voucher ontvangen van uscarhire. Ergens onderaan staat dan een Alamo reference number (bij mij 10 cijfers).
Bedankt voor alle reacties. Ik heb dus inderdaad het nummer van Alamo niet. Deze kan ook niet zien op de (voucher) app van uscarhire. Ik heb alles al wel betaald. Nu een mail gestuurd dus wachten op hun reactie. We gaan nog niet dus alle tijd! :)
Afgelopen dinsdag de auto op Mco opgehaald. We hadden skip the counter, wat een uitvinding. Gelijk naar de garage en opzoek naar een midsize SUV . Die konden we niet vinden, stonden alleen maar minivans en hele grote SUV's. Even gevraagd en het antwoord was dat we konden pakken wat we wilden. We wilden echter niet zo een grote auto en toen kwam er net een nieuwe jeep Cherokee aanrijden. Deze genomen, prima auto.
Men vond het vreemd dat we geen grotere wilden, we waren blijkbaar een uitzondering.
Al met al, tot nu toe weer een prima ervaring bij Alamo Mco .
Wij hebben vorige week zaterdag bij Alamo in Miami met skip the counter een auto opgehaald. Inderdaad een super service. Er stond een behoorlijke rij bij de counter van Alamo, dus dat scheelde zo een uur, schat ik. Er stond een stuk of 10 auto's in de rij waaruit wij konden kiezen, inclusief een paar pick-ups, maar die wilden we niet. Er stond ook een Hyundai en een Nissan, maar wij wilden toch een echte Amerikaan, dus het is een GMC Terrain geworden. 13.000 mijl op deteller, leren bekleding, achteruit rij camera, etc. Helemaal super.
Net bij Alamo brits de auto gehuurd, alles ging heel gemakkelijk, en ook al helemaal online kunnen inchecken.
Ik zou willen een auto van alamo huren bij uscarhire.com met 2 drivers in Miami en mijn vraag is bij silver inclusive staat er dit Price includes drivers (email us for details) aged 25 and over. Collect full and return full. Add any extra drivers on collection. Hoe moet je dan de 2de driver bij voegen? Moet je dan een email sturen? En kan je dan ook nog de skip the counter doen. Alvast bedankt.
Dit kun je na je boeking doen op de alamo website (eventueel samen met skip the counter).