Dan is er grote kans dat de OYJ in Maart al naar Jetair gaat ipv april. Ik zal dat nakijken.
De rest van de maanden zowiezo niet en volgens mij krijgt Arke in maart haar 3e dreamliner dus zal goed kunnen.
Afdrukvoorbeeld
Dan is er grote kans dat de OYJ in Maart al naar Jetair gaat ipv april. Ik zal dat nakijken.
De rest van de maanden zowiezo niet en volgens mij krijgt Arke in maart haar 3e dreamliner dus zal goed kunnen.
Waar gaat die 3e dreamliner op vliegen dan eigenlijk? Toen we boekten voor 1 mei, stond er inderdaad dat we zouden vliegen met een dreamliner, maar dat is inmiddels alweer veranderd in 767-300.
Wij hebben voor september 2015 geboekt. Naar Sanford en konden ook gewoon premium economy boeken. Als vliegtuig staat vermeld: Boeing 767-300.
Dat klopt! Vanaf het voorjaar heeft Jetair een machine van Arkefly overgenomen.10x Antillen 3x Mexico/Cuba 2x Dominicaanse Republiek/Jamaica.
Je kan maar 5 op en neertjes per week maken omdat vluchttijden en ondraaitijden per leg zon 25-27 uur zijn (heen vlucht plus omdraai plus terugvlucht plus omdraai voor volgende vlucht)
De onduidelijkheid op de site van Arkefly duurt voort. Nu zijn de vluchten naar Orlando Sanford voor na maart 2015 überhaupt niet meer te boeken (ook via JetAirFly niet). Miami is nog wel mogelijk tot en met mei 2015....
Maar gaan ze nu samen of splitst Arke Sanford helemaal af? Wij maakte steeds gebruik van die aanbiedingen, 9 dagen + hotel, vaak voor maar 500 euro, dat kan je straks dan niet meer boeken bij Arke?
Ze gaan samen verder op de route. Hoe dat staat nog even in de steigers.
Overigens zijn ze de vluchten naar Sanford opnieuw aan het doorladen want enkele data zijn alweer boekbaar en voor de terugreizen alle data alweer.
Voor Miami idem dito.
Ja, ik had het inmiddels gezien. Gelukkig maar. ;-)
Ze hebben er nog wel steeds staan dat Miami-Amsterdam rechtstreeks (non-stop) is op 16 mei 2015.
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren met het aanpassen van de schema's kan nu wel 8/5/15 heenvlucht kiezen maar retour pas ergens in juni ?, in mei kan ik geen retourdatum kiezen ??
Gewoon even bellen.