Tickets Orlando: vertrek 19 okt 2009 t/m 13 feb 2010
Natuurlijk weer niet t/m juni grrrrrrrrrr...
Afdrukvoorbeeld
Tickets Orlando: vertrek 19 okt 2009 t/m 13 feb 2010
Natuurlijk weer niet t/m juni grrrrrrrrrr...
Nee, jammer voor je... maar misschien kan iemand er toch nog net van profiteren die eerder wil gaan.
Zojuist geboekt:
vertrek: 3 mei 2010 vanaf Düsseldorf rechtstreeks naar Miami
terug: 15 mei 2010 vanaf Miami rechtstreeks naar Düsseldorf
aantal personen: 3 volwassenen en 2 kids
hallo
wij hebben voor zijn zessen vorige week geboekt bij americane vacations.
wij vliegen met united airlines op 28 april naar orlando via washington.
en terug op 15 mei en voor ons allemaal kwamen we op 2740 euro uit.
dit is voor 5 volwassen tickets en 1 kind.
dit vonden we een leuke prijs dus dat hebben we maar gelijk gedaan.
dus de vliegreis is geboekt nu de rest nog maar dat komt wel.
Voor de late beslissers, avonturiers en koopjesjagers die het niet erg vinden om vanuit Brussel te vliegen: Connections heeft weer aanbiedingen voor dit najaar en 't vroege voorjaar. Orlando 'doet' 408 euro, je kunt al naar Miami voor 389.
Paar steekproefjes genomen en het is wel oppassen met boeken want de vluchttijden, aansluitingen en overstappen zijn deze keer niet altijd even gunstig.
Ik heb vluchten met United gezien voor 408 euro, met een overstap in Washington, dan naar Chicago en vervolgens naar Orlando. Maar ook de Air France variant (trein vanaf Brussel naar Parijs Charles de Gaulle en dan naar Miami) voor 389 euro is weer terug.
't Kost me een beetje moeite, maar ik moet toegeven dat de Bijenkorfactie van Martinair met deze prijzen en reistijden, weer iets aantrekkelijker lijkt. Ik las wel op een ander forum dat Martinair op de vluchten naar Orlando een 767 met een speciale stoelconfiguratie in kan zetten. Daar word je niet vrolijk van; in plaats van de toch al niet riante 2-3-2 opstelling, schijnt er een toestel met een 2-4-2 opstelling gebruikt te worden. Zeker Comfort Seats boeken dus, of schoenlepels bij de hand houden :-k.
Ik krijg toch steeds het idee dat de hele lage prijzen slechte vluchttijden of enorme overstaptijden hebben. Als je een leuke prijs hebt gevonden zit je met een reistijd van 15 uur of meer!
Het blijft oppassen, maar ze zijn er best wel hoor! Dit najaar hebben we zelf ook weer een prima schema bij United, met een lay over van 2 en een half uur op de heen- en 2 uur op de terugweg, blijven we ruim onder de 15 uur reistijd. Voor 327 euro pp...
Ik ben wel benieuwd hoeveel stoelen er zijn voor de Bijenkorfactie maar dat weten we pas donderdag natuurlijk. Wij gaan in mei met Martinair maar heb voor de terugweg wel ComfortClass geboekt... als ik ergens nog een zakje geld vind komen ze er misschien ook nog voor de heenweg maar voor 6 personen is het een aardig bedrag.
Zou het niet kunnen zijn dat ze maar een x aantal stoelen per vlucht tegen een lagere prijs wegdoen...of is dat een rare gedachtenkronkel?
Ik heb net geboekt via Iberia
Dusseldorf -Madrid- Miami supergoed verbinding voor Euro 2478 inclusief vliegticketverzekering voor 4 volwassenen.
Vertrek op 11 juli 2010 tot en met 2 aug.2010
Op 25 dec eerst nog even naar New York.....................wat zijn we weer verwend !!!
Geen rare gedachtegang hoor, maar Martinair onderhoudt een lijndienst met de USA... Dan gaat het niet op, wat jij bedoeld...
Als het een charter was, zou het wél kunnen...
Er is binnenkort een actie van martinair en de bijenkorf.Kijk op www.martinair/debijenkorf.nl Indien je nl op 1 en 2 oktober een vlucht boekt naar orlando betaal je 399euro all in.Niet duur,en een rechtstreekse vlucht.Voor ons echter te laat,wij betalen 535euro,in februarie.
Ik heb het al ontdekt.
Via Martinair.com/de. Shit, toen ik enkele dagen geleden via deze site Amsterdam als vertrekhaven invulde, bekwam ik hetzelfde bedrag als op de nederlandse site. Ik heb toen dus maar als vertrekhaven Dusseldorf gekozen.:???:
Nu kan het plots weer wel via Amsterdam, voor een wel zeer gunstige prijs.
Raar... Niet te volgen, dat Martinair systeem.:roll:
Nu ben ik €2.370,40 kwijt. Had ik enkele dagen gewacht en had ik vandaag geboekt, was ik €2.267,20 armer geweest en was de extra vlucht van Dusseldorf naar Amsterdam overbodig geweest.
Màààr... ik ben tevreden met mijn geboekte vlucht, want ik had nooit verwacht dat ik voor die prijs, in het hoogseizoen een vlucht naar Orlando zou kunnen boeken.
Zoals hier al enkele keren op dit forum werd aangegeven, indien jij tevreden bent met de geboden prijs kun je beter boeken, want anders zou je er wel eens bekaaid van af kunnen komen. :wink:
Ik heb dit ook gezien bij Martinair, heel vreemd systeem, ik vond voor 11 juli echter nog een goede aanbieding met Iberia Euro 562 !!
Dusseldorf _ Madrid_ Miami, in overleg met gezin toch gekozen voor tussenstop en vliegen op Miami, vanwege onze rondreis !.
Kwamen nog wat Dossierkosten bij !? en uiteindelijk zaten we op 2458 of te wel Euro 615 per ticket in het hoogseizoen.
beste Belgske, goede vlucht toch en vliegen via Dusseldorf vind ik vanwege parkeren geen straf, stuk goedkoper en handiger dan op Schiphol !!
Hallo allemaal,
vanmorgen geboekt via martinair.de : 4 volwassen Amsterdam orlando vv voor € 642 pp. Heen 26 juli en terug 14 augustus. Ik durfde niet langer te wachten voor goedkopere vluchten...
Als ik nu zou boeken voor 31/07-19/08 ben ik €2.168,20 kwijt. Gisteren was het €100 duurder en toen ik een kleine week geleden boekte was het nog €200 meer. :-?
Daarentegen was de kostprijs, afgelopen do. of vr., weer €400 meer dan mijn prijs. :-k
Daarom heb ik mij vanaf nu een verbod opgelegd om niet meer op de Martinair site te surfen voor het vergelijken van de ticketprijzen. :-\"
Ge wordt zot van die niet-te-snappen prijsschommelingen. #-o
ja en via martinair.de maar 1697,40. Toch wel raar dat dat zoveel scheelt met de .nl en .com site (en dit voor dezelfde vlucht)
Gisteravond geboekt via Martinair.de!
4 personen vertrek 31-7-2010 t/m 19-8-2010
€2260,- incl. tax, prima prijs voor ons :grin:
En gewoon instappen in Amsterdam.
Groet
Nou, wij hebben voor onze dochter, schoonzoon en kleindochter ook via de Duitse Martinair website geboekt, voor de vlucht vanaf Schiphol rechtstreeks naar Orlando. En ook voor EUR 540, terwijl via de NL website dit EUR 850 kost ... Ongelooflijk :shock: !
Voor hen wel lekker, rechtstreeks naar Orlando. Ze vertrekken op 19 juli en terugvlucht op 5 augustus. Wij gaan een rondrit maken, waarschijnlijk vanaf Memphis of zo, en proberen rond 19 juli ook in Orlando te zijn (kan ook eerder of later, maakt niet zoveel uit). Wij huren dan lekker een villa waar zij in kunnen, en wij erbij kunnen dan.
We moeten alleen nog een kleintje bijboeken, want onze dochter gaat over (volgens planning) 3 weken bevallen. Die moet ik dan later bijboeken. Volgens Martinair GEEN PROBLEEM .... Ik heb het nog extra laten uitzoeken, want ik wilde het '100% zeker weten' ... Maar ik ben benieuwd.
Wel lekker hoor :lol: !
Jaaa, toch naar Florida volgend jaar. :) Wij zouden niet naar Florida gaan, omdat we dan in de bouwvak moesten, en we zouden met mijn ouders gaan, we wisten niet of die wel wilde.
Na wat forum berichten hier en op een andere site toch ook maar eens gaan kijken op de martinair.de site, en wat schetst mijn verbazing, 2627 euro voor 4 volwassenen en 1 kind!
Mijn ouders waren ook zo overgehaald, dus we hebben vanavond geboekt, maandag 26 juli heen, donderdag 12 augustus terug.:)
Ok, we nemen een gok met Martinair, maar dat is het wel waard. ;)
Vorig jaar mei en dit jaar in juli naar Florida geweest en wilden volgend jaar maar een keer overslaan. Weer eens naar Griekenland met kids (17 en 11) totdat ik de prijzen zag (Iberostar 2009 all in).......Ja voor dat geld dan maar naar Florida YES YES YES YES!!!!
Gisteren op forum gelezen over Martinair.de site, kon het niet geloven, maar inderdaad hele goede prijs!!!! Tien minuten zitten staren naar computer en geboekt!
19-07-2010 t/m 09-08-2010
Amsterdam-Orlando en vv
Martinair
3 volw/1 kind
Bij Martinair.de
€ 2084,20
Laat de zomer maar komen!
Diana
aanbieding van de Dwaze dagen met Martinair gaat 1 oktober in, maar is nu al te boeken. € 408 in de kerstperiode
de aktie gaat morgen in, maar is nu al te boeken
Heb vandaag geboekt vertrek 30 januari retour 18 februari € 408,50 per persoon!
http://www.martinair.com/nl_nl/campa...f-Orlando.aspx
http://img340.imageshack.us/img340/1...otcm75773t.jpg
Vliegticket Orlando nu voor € 399
Drie dagen koopjes jagen in de Bijenkorf is zwaar. Nu kun je heel voordelig bijkomen in Orlando! Let wel: op = op. Deze dwaze aanbieding is exclusief te boeken op onze site van 1 t/m 3 oktober 2009.
De voorwaarden
- Verkoopperiode: 1, 2 en 3 okt 2009
- Tickets Aruba: vertrek 4 okt 2009 t/m 13 feb 2010
- Tickets Orlando: vertrek 19 okt 2009 t/m 13 feb 2010
- Aanbod is op basis van beschikbaarheid, dus OP=OP
- Wijziging van datum en/of naam is niet mogelijk
- Genoemde prijzen zijn op basis van beschikbaarheid, inclusief belastingen en toeslagen en exclusief € 10 boekingskosten
- Vanwege koerswisselingen kunnen genoemde tarieven variëren op moment van boeking.
Zag net op de site van AE nog tickets voor €493,- met United voor de zomer van 2010
Misschien iets voor de liefhebber/spelletjesfanaat :-)
Oke, t is en blijft een spel ... das waar. ("in de mallemolen van t leven ... ")
Het gaat bij vliegtickets naar de USA alleen om behoorlijk veel geld en als je met 4 of 5 personen gaat kan dat behoorlijk oplopen.
Ik werk zelf bij een tankstation en ja: daar is alles duurder dan bij de AH laatstaan de Aldi of Lidl. Maar dan gaat t misschien om 0,50 cent, een Euro of misschien 2 Euro.
En dat wisselt niet per uur ;).
Wij hebben de tickets voor 30 april binnen en ik vind t zelf een reële prijs: 542 E p/p + 26 E p/p kosten reisburo/vliegticketgarantie ed.
Voor mij is de zoektocht dus over maar wie weet een volgende keer?
In ieder geval heb ik hier veel geleerd over vliegprijzen! :p
Ik was bekend met de maffe acties van Ryanair maar wist niet dat t ook zo was, of nog erger, op verre reizen.
Meesters en juffen van dit forum: bedankt voor alle info.
Een gewaarschuwd mensch telt voor twee en ik heb hier veel opgestoken!
Daar hebde gelijk in. Neem mij nu. Ik boek een kleine 2 weken geleden voor 3volw. en 1 kind, (31.07-19.8) en moest daarvoor €2.370 betalen, vertrek Düss, een mooie prijs vond ik.
Enkele dagen later kon je, via -.de, ook boeken vanaf A'dam, ruim €300 goedkoper. Balen als een stekker, terwijl mijn prijs best ok is.
Elke dag keek ik wel even op de Duitse site van Martinair... EN gans die tijd die goedkope tickets in mijn vizier. De tickets met vertrek vanaf Düss. waren plots, voor mijn gezin, met€400 gestegen.
Nu lees ik dat,vertrekken vanuit A'dam,weer 'normale' zomertarieven worden gehanteerd.
Màààààr de tickets met startbasis Düss. zijn weer gezakt tot ca €600 per ticket.
Zou dit alles met elkaar in verband staan, dat door de lage A'dam-prijzen, Düss. in het vergeetgat raakte ?
Als ik nu tickets van hetzelfde traject en dezelfde data zou boeken, dan had ik ruim €200 uitgespaard. Horendol worde ervan.
Slotsom : Kijk, dat bedoelde Njit nu. ;)
YES!!!! Geboekt!!\\:D/\\:D/\\:D/ Bij USAfunVacations
19/8 A'dam -Orlando (Tussenstop Washington van 2 1/2 uur )
2/9 Orlando- A'dam (wederom met tussenstop)
Met United Airlines
490 euro p.p
Prima prijs dachten wij zo!!
Heerlijk!! we gaan!!
Bedankt voor al jullie tips!!!
heb net even op de site van martinair duitsland gekeken
nu zou ik voor exact de zelfde vlucht (2 volw +1kind) die ik ingedachten heb via duitsland 500 euries goedkoper zijn:-k
ik snap er niets van want vanaf dusseldorf vlieg je naar amsterdam
daar stap je over op de rechtstreekse vlucht naar orlando
voor ons is dusseldorf even ver met de auto als amsterdam
dus het enigste `verlies `wat ik dan zou hebben is de tijd van de vlucht dusseldorf /amsterdam .. maar ja dat is denk ik qua tijd=geld snel terug verdiend toch ??
nu ben ik een totaal leek op het gebied van vliegen
en wil daarom voor onze eerste keer een rechtstreekse vlucht
maar dit loont denk ik wel de moeite of niet
Zo ook tickets geboekt bij Martinair, nog lang getwijfeld maar uiteindelijk toch maar voor rechtstreeks gekozen, lekker makkelijk plus de tijden zijn voor ons gunstig dat er gevlogen wordt aangezien we vanuit Kerkrade (zuid-limburg) met de trein moeten komen.
Periode : 22-05-2010 terug op 12-06-2010
route: Amsterdam - Orlando Rechtstreeks
maatschappij: Martinair
personen: 2 volwassenen
geboekt: via internet bij Martinair
totaalprijs: € 1.096,84
Wij zijn van plan om voor ons eerste verblijf in Orlando het volgende te boeken:
30-April 2010 heen, 14 Mei terug.
2 volw + 2 kinderen, Vlucht (KLM 1 stop) + Hotel € 2500, lijkt ons niet verkeerd als ik naar de andere tarieven kijk.
Ik weet niet wat je bedoeld met "+hotel" maar als ik kijk op joker.be dan kan je voor dezelfde datums al voor minder dan 2200€ met BA en met KLM voor 2265€ voor hetzelfde traject. Via Connections.be kan ik voorlopig niet controleren. Als je vanaf Brussel wil vliegen dan kan het zelfs voor 2105€ via AA.
Misschien de moeite om eens de Belgische sites te bekijken.
Voor de late beslissers, avonturiers en koopjesjagers die toch op het laatste moment beslissen om begin december nog naar Florida af te reizen, vond ik bij Cheaptickets een retourtje Miami voor 385 euro met US Airlines.
Cheaptickets brengt 20 euro kosten pp in rekening.
http://img193.imageshack.us/img193/1163/usairways.jpg
@desteijntjes
Gezien op de site van de KLM zelf.
Zogenaamde KLM-deals. Je kunt meerdere vluchten kiezen met overstap van 4 uur (New-york) of van 2 uur (Detroit).
De prijs is voor vlucht incl 14 hotelovernachtingen met keuzes uit bijna alle op dit forum besproken hotels. Onze keuze gaat vooralsnog uit naar het Radisson Orlando Celebration.
Overigens heb je hier al vlucht + 14 overnachtingen met 2 volw + 2 kind (10+11) vana € 2150
Als je vanaf Frankfurt vliegt, is het 1000 euro (duizend) goedkoper op dezelfde data. Met US Airways.
Vliegtickets geboekt voor Orlando, via Dusseldorf, Amsterdam met KLM en Martinair.
Periode 24 juli t/m 8 augustus.
Prijs 584,56 gemiddeld PP.all in(2volw en 1 kind)
Ik ben er nu erg blij mee.
Joepi, we hebben geboekt, we gaan weer naar Florida en wel op 1 mei t/m 15 mei!!=D> Geboekt bij American Vacations, 2235 euro voor 3 volwassenen en 2 kids!
Kan ik weer een nieuw reisverslag beginnen, wauw!O:)