-
Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking
Ik ga er even van uit dat je niet dezelfde kaartjes aan het vergelijken bent. 2-daagse basetickets zijn nog steeds iets boven de € 90, daar is helemaal niets aan veranderd.
En zoals al vaker hier op het forum gezegd: 1- en 2-daags tickets koop je het beste gewoon aan de kassa bij WDW. Andere aanbieders hebben ze soms ook wel, maar ze rekenen exact dezelfde prijs als aan het loket bij WDW, en gooien daar een opslag op van minstens $5.
-
Welke tickets nodig?
Een vraagje. Wij willen 1 dag Seaworld, 1 dag Animal Kingdom, 1 dag Epcot of Universal (weten we nog niet) en 1 waterpark.
Wat is dan het voordeligst? kaarten ter plekke daar kopen? of via American Estates?
Wie kan mij adviseren?
-
Re: Welke tickets nodig?
Eerst zul je moeten beslissen wat je wilt gaan doen. Welk par je gaat doen Epcot of universal....
Dan kun je pas gaan kijken welke tickets je nodig hebt 2 dagen disney of niet en dan dus ook war het het goedkoopste is om ze aan te schaffen.
-
Epot is toch ook van Disney?
We gaan met een kind van 6 jaar, ik had gehoord dat Universal dan leuker is. Dus zeer waarschijnlijk wordt het Universal.
-
Ja Epcot is ook Disney!
Voor een kind van 6 jaar zou ik toch kiezen voor het Magic Kingdom boven Universal studio's, veel leuker en mooier voor een kind.
-
Bij universal kun je nu een orlando flex ticket kopen voor Seaworld, Universal studio, Islands of adventure ,Wet and wild and Aquatica voor $235 voor volwassenen en $ 195 voor kids te gebruiken binnen 14 dagen.
Je kunt dan nog altijd een disney ticket los kopen.Ik denk dat Magic Kingdom leuker is
voor een kind dan Animal kingdom. Ik vond dat park een beetje tegenvallen. Maar dit is natuurlijk subjectief.
-
WDW-tickets voor Florida residents met korting
tot mijn grote verbazing heb ik net een nep boeking gemaakt die voor fl residents is.
Vreemd genoeg kon ik die maken en ook nog afrekenen ook.
Had disney kaarten besteld 7 dagen met water fun.
Wat zou er gebeuren als je deze kaarten besteld en betaald....
Worden deze gecontroleerd.
Wie weet hier meer vanaf...
Pascal
-
Re: WDW-tickets voor Florida residents met korting
Ja, dat wordt gecontroleerd. Je moet een photo-id waaruit je Florida-citizinship uit blijkt overleggen.
-
Hier in ieder geval een topic van vorig jaar (waar je zelf ook op gereageerd had ;)):
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3575
Ik zou het risico in ieder geval niet nemen ik denk dat de controle nl ook wel scherp is.
-
De reden dat ik dit vraag is, dat ik ook altijd tickets van universal koop met een uk korting.
Voorgaande 2 jaren heb ik universal tickets geboekt waar kids free bij waren.
En hier was geen controlle op.
En het vreemde was, dat als je inlogt op de disney site je gewoon zo'n boeking kunt maken.
Je geeft allereerst een florida postcode in en dan gaat alles vanzelf.
Je zou eigenlijk verwachten dat je alleen een florida adres kunt ingeven.
Maar dat is niet het geval.
Vandaar.....
Pascal
-
Magic Kingdom zijn we al geweest toen hij nog een stuk jonger was. Vorig jaar zijn we ook naar Eurodisney geweest. Vandaar dat we nu niet meer naar MK willen.
Volgens mij is het goedkoper als ik de kaartjes daar los koop ipv bij American Estates.
-
Als je voor 1 dag een ticket nodig hebt voor Disney kun je die inderdaad het beste ter plekke kopen. Helemaal met deze koers ;-)
-
1 dag epcot of universal. Ik zou dan kiezen voor epcot. Toch disney sfeer, maar dan heel anders.
= gewoon een heel leuk park. lekker slenteren, lekker eten en ook nog leuke attracties erbij.
Ga je toch naar universal, koop dan je kaarten online, scheelt altijd.
Seawlord zou ik ook online boeken ( rechtstreeks via de site). meerdere forummers zijn in het bezit van kortingscodes, hiermee kun je tot 25% korting krijgen. Dit kan geen enkel reisbureau voor je regelen.
Wat betreft waterparken keuze zat. Mij voorkeur gaat uit naar typhoon lagoon. Zeker met kleinere kinderen, alhoewel blizzard beach ook leuk is. Aquatica van seaworld, weet ik nog niets van af. Gaan we wel proberen over enkele weken.
Pascal
-
Hmm blijft moeilijk een keuze maken.
De promocode van Seaworld heb ik al, dus dat scheelt inderdaad.
De rest kopen we gewoon daar bij de kassa.
Pascal ik ben heel benieuwd hoe Aquatica jou bevalt, de foto's zien er iig goed uit.
Hoe diep is het zwembad bij Typhoon lagoon? mijn zoon heeft nog geen A-diploma namelijk. Verhuren ze daar ook van die zwemvesten dat je weet?
-
Even gesnuffeld op een Amerikaans forum.
Op de vraag die jou bezig houdt kwamen de volgende antwoorden.
If you were to buy these online or over the phone, your aunt would be shipped 'exchange certificates' which she would then have to take to the gate to redeem for the actual physical tickets. At that point in time, an ID will have to be seen for each person in the party age 16+ as proof of Florida residency. Alternatively, if she put the tickets at 'Will Call', the same thing would happen. And AGAIN the same thing would happen if she just tried to get the tickets at the gate.
There is absolutely no way around this, no strategy, and no possible loophole in the safeguards. It's pretty black and white - Florida state-issued ID for each person in the party (excluding children - who need to be accompanied by a FL-ID carrying parent/guardian).
---------------------------------------------------------------------------
Any time you buy any Florida Resident ticket, you have to show one Florida ID per adult ticket you buy. This is whether you are buying a one day, multi day, or Florida Res AP. If you are activating a voucher you received in the mail for a Florida Res ticket, you will have to show the ID at the ticket window when you exchange the voucher.
Once the ticket is purchased, you MAY be asked to show ID at the gate at any time. I've had to show mine a few times when the finger scanners were acting up, a couple times when my ticket was demagnetized, and one day when the ticket scanners themselves weren't working. I don't have to show my ID often, but it does happen.
If you are trying to use a resident ticket and you are asked for ID at the gate for some reason, they may confiscate the ticket or (more likely) require you to go to the ticket window and pay the difference to upgrade to a general public ticket. It's just not worth the risk to me.
-
Het maakt disney niet uit of jij bv tickets voor uk residents gebruikt als je geen uk resident bent.
Deze korting is maar minimaal (voor disney gezien).
De korting voor florida residents daarintegen is veel groter en hoger, daarom extra goede en strenge controles daarop.
Er zijn namelijk passen te krijgen als florida resident die voor het gewone publiek niet eens verkrijgbaar zijn (zoals de na 4uur Epcot pas).
-
Hi Michael,
eerst mij even swift voorstellen: Ben Caroline en ga in de meivakantie voor het eerst met mijn kind (9) naar Orlando alwaar we uiteraard diverse parken (zucht!) gaan bezoeken. Het wensenlijstje is: Epcot, Blizzard Beach, Nasa, Beach, Universal Studios Florida, en boottocht op het moeras (ben de naam van die boot met zon ventilator ff kwijt) en dat allemaal op een dag per park! Ruimte om te relaxen en te shoppen moet overblijven.
Vandaar dat ik op dit forum terecht ben gekomen en jouw mooie overzicht tegenkwam over disneyparken vergelijking.
Echter op mijn internetquest viel mij op dat de prijzen van div. internetaanbieders soms hoger ($5) liggen dan de gateprijs! Als rasechte hollandse vraag ik mij dan af waarom dan niet gewoon bij de gate kopen? Misschien zie ik echter iets over het hoofd?
-
Zoals al vaker aangegeven: de internetaanbieders zijn pas goedkoper vanaf de 3-daagse Disneytickets. De 1- en 2-daagse tickets leveren sommigen wel, maar dan met een opslag (service-fee) op de prijs die je normaal aan de gate betaalt.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Michael66
Ten opzichte van het meest uitgebreide 10-daagse kaartje is 't iets meer dan $15 (bij UCT): $30/$25kids.
Ik kon dat niet direct vinden, maar kreeg deze week de Mousesavers link, en dan krijg je ongeveer 5% (dus $ 15) extra korting. En die krijg je niet op de 14 Day Ultimate tickets helaas (ik heb het nog wel gevraagd, maar mocht niet baten). Dus inderdaad is het verschil dan $ 30 ....
Maar voor geïnteresseerd, de prijs in de UK is momenteel (of misschien wel altijd, maar ze doen het voorkomen alsof het een actie is) gelijk aan 7-daagse UK pas. Oftewel voor 165 pond kan je hem nu kopen, ten opzicht van 342 dollar bij UCT. En aangezien de euro / pond prijs ook flink in het voordeel van de euro opgelopen is, ziet dat er momenteel zelfs (ongeveer 10 euro) gunstiger uit in de UK =D>!
Alleen blijft moeilijk wat juiste moment is. Je wil zo graag onderste uit de kan :mrgreen: ! Maar ik ga dit weekend maar gewoon bestellen, het zijn natuurlijk eigenlijk belachelijk lage prijzen, maar ik heb 7 kaartjes nodig, dan is het toch ineens flink bedrag. Overigens, meeste UK operators versturen niet naar Nederland. Ik kwam bij tickets4fun.com uit, die overigens nav email van mij (hun prijzen lagen 15 pond hoger dan op de WDW UK website) gelijk op hun eigen website de prijzen verlaagd hadden naar dezelfde als WDW UK.
-
In 2005 hebben wij via het reisburo contact gekregen met Tim , een zelfstandig manneke dat bij ons langs de villa kwam om de kaartjes af te leveren voor een schappelijk tarief.
Ik heb de tarieven van hem voor dit moment opgevraagd, hij is niet de goedkoopste maar wel concurerend en het gemak dat hij de tickets op een afgesproken tijdstip (in ons geval op maandagmorgen om 8 uur) brengt is ook wat waard.
Ik heb de xls even naar mijn eigen server geupload : Prijslijst
De gegevens :
T.A.S.K Associates
P.O. Box 420543
Kissimmee, Fl. 34742-0543
Tollfree 888-300-2809 | Fax 407-846-4785
Email: taskassoc@aol.com
-
Maar UCT en ook andere aanbieder sturen het voor niets naar je op, ook in Nederland. Dat is ook makkelijk natuurlijk :-P !
-
Klopt,
Maar ondanks dat velen goede ervaringen hebben met deze aanbieders, vind ik het toch prettig om gewoon iemand te betalen (cash of met CC) en de kaartjes dan direct te ontvangen.
Bijkomend voordeel is dat bij de nog immer dalende koers van de dollar ik de laatste koers pak (kan natuurlijk ook een nadeel worden.....)
Ach, ieder doet het op zijn manier, ik heb geen belang bij deze verkoper, maar wilde het wel ff melden zodat anderen er ook gebruik van kunnen maken. Vorige keer hebben we trouwens ook Seaworld en Cirque du soleil bij hem gekocht.
-
Vorige week dinsdag diverse tickets besteld bij UCT (Orlando Flex Ticket Plus en WDW) en vrijdags al binnen :-D Echt hele goede service van UCT en omdat niemand thuis was belde de man van Fed Ex me op om te zeggen dat hij de tickets had en kwam ze naar kantoor (in Roosendaal, zelf woon ik in Etten-Leur) brengen =D> Als dat geen service is :-D
-
Disney Ticket: Hoeveel dagen?
Hallo allemaal,
Kan iemand ons adviseren wat te doen? Over niet al te lange tijd is het zover, daarom probeer ik nu een beetje fatsoenlijke planning te maken. Wij willen o.a. naar Magic Kingdom, Animal Kingdom, Epcot en Hollywood Studios gaan met een gezelschap van 6 personen. De leeftijd varieert van 9 tot 71, er moet dus een beetje van alles in zitten. De bedoeling is om resp. 2, 1, 1, 1 dag(en) per park uit te trekken, is dit voldoende of missen we dan teveel? Het hoeft niet allemaal achter elkaar we kunnen er nog rustdagen tussen nemen en extra dagen aanplakken:-k. We zijn uiteindelijk 2 weken in Orlando. :D
Groetjes,
SjonnieM
-
Re: Hoeveel dagen?
Tuurlijk kunnen we je adviseren.
Met een dergelijk gemeleerd gezelschap zou ik inderdaad MK twee dagen doen. Maar dat is wel afhankelijk van het seizoen. Ga je namelijk in juli/aug/sept dan is de temperatuur erg hoog en is het handig om niet al te lange dagen te maken, dus over twee dagen te verdelen. Buiten die periode is het afhankelijk van je eigen conditie of het haalbaar is om MK in één dag te doen.
Epcot ... ik doe er elke keer twee dagen over, maar da's persoonlijk. Ik neem graag de tijd voor de World Showcase en geniet van de relatieve rust en de sfeer. Van anderen weet ik dat ze dat deel minder leuk vinden en het park in minder dan een dag doen. En wel het vuurwerk 's avonds gaan kijken (heb ik zelf nog nooit gezien, shameshameshame!!!).
AK en MGM vind ik zeker wel te doen op één dag. Echter, als je daar een aantal attracties meer dan één keer wilt doen wordt ook daar je tijd wat krap.
Rustdagen ...
Als je in de zomer gaat zou ik die zeker inplannen. Rust hoeft niet te betekenen dat je helemaal niets gaat doen, maar wel dat je "rust" neemt van het klimaat en iets gaat doen waarvoor je niet in de buitenlucht verblijft. Dus shoppen of een andere indoor-bezigheid. Er is genoeg te doen in Orlando e.o. op dat gebied!!
-
Als je er al zo vaak bent gewwest moet je je inderdaad schamen voor het feit dat je het vuurwerk niet hebt gezien. Het vuurwerk is gewoon schitterend mooi, dat zie je niet veel in Nederland want er gaat heel veel de lucht in.
Ik zou ook minimaal 2 dagen uittrekken voor MK, epcot doen wij wel in 1 dag maar dat is net waar je interesse naar uitgaat. 7 jaar geleden zijn wij 16 dagen zoet geweest in en rondom disney, wij maakten toen wel wat kortere dagen ong. 10.00 uur in het park 's morgens en ik denk 17.00 uur weer terug, m.u.v. de dagen met de avondshows. Deze moet je van te voren even goed inplannen, zodat je weet wat er is en dat je er op tijd bent. Voor het vuurwerk moesten wij toen in een niet al te drukke periode toch echt 45 minuten van te voren rond het meer staan wilde je vooraan staan.
Veel van de attracties zijn zowel voor jong als oud, ik denk dat je het meeste rekening moet houden met de jongste qua keus van de attracties.
Als afwisseling tussendoor ook nog even langs de grote malls, er is er één met een super grote foodcourt in het midden. Dat is een absolute aanrader als je allemaal je eigen favoriete eten wil eten, rondom keus uit eettentjes om je eten af te halen en in het midden een groot terras, dus voor ieder wel wat lekkers.
Leuke vakantie toegewenst.
-
Hey,
Bedankt voor je snelle reactie. Eh... mischien een stomme vraag maar wat is de World Showcase? :oops: Er zitten 'n paar rollercoaster-freaks bij dus mischien toch uitbreiden..
Groet,
SjonnieM
-
World Showcase is het gedeelte van Epcot rond het meer met de paviljoens die in het teken staan van verschillende landen. Kijk eens op de website van Epcot, daar zie je veel meer daarvan.
-
Hoi Jeroen,
Bedankt voor je bericht,
Welke van de parken is volgens jou het meest geschikt voor de jongste, je hebt inderdaad gelijk dat we daar het meest op moeten letten. De andere 2 (17&18) vinden hun weg wel. Weet je toevallig nog hoe die grote mall heet?
Groet,
SjonnieM
-
Citaat:
SjonnieM
De bedoeling is om resp. 2, 1, 1, 1 dag(en) per park uit te trekken, is dit voldoende of missen we dan teveel? Het hoeft niet allemaal achter elkaar we kunnen er nog rustdagen tussen nemen en extra dagen aanplakken.
Hoi Sjonnie,
Wij hebben net 1,1,1,1 gedaan en vervolgens nog een dag Hollywood Studios en Magic Kingdom. Was een prima combinatie en de afsluiting met MK was ook goed gekozen. Bij MK waren we overigens ook begonnen, omdat dat toch wel de meeste Disney sfeer geeft.
Ik snap de mensen die de Studio's en Animal Kingdom op een dag doen niet. Je hebt echt een volle dag nodig om alles te zien, doen en beleven.
-
Als je van 6 dagen uitgaat zou ik toch de 10-daagse tickets nemen. Het prijsverschil tussen beide kaartjes is maar heel erg klein en wie weet bevalt het je zo dat je toch meer dan 6 dagen gaat doorbrengen. Of je doet misschien iets minder per dag en gaat een volgende dag om de rest van het park te bekijken. Of je besluit na een dag shoppen nog eventjes vuurwerk te gaan kijken. Of ... er zijn zoveel mogelijkheden en die houd je allemaaal open als je de 10-daagse tickets neemt.
-
Sorry, misschien niet de slimste vragen maar kan nergens een antwoord erop vinden: ](*,)
Wat is een Magic Your Way ticket?
Wat is het verschil met een Water Park Fun and more ticket?
Heeft het zin de hopper optie te nemen bij een 10 days ticket? (omdat je in die 10 dagen alle parken kan doen?)
Kan je deze tickets ook upgraden in het park?
MYW 10 days 231,95 USD (via UCT)
Water Park Fun & More (10 day) 271,95 USD (via UCT)
Alvast bedankt, NormanP :)
-
Heb je de openingspost gelezen? Daar staat het volgens mij toch redelijk goed uitgelegd.
- Magic Your Way is de naam van het Disney Ticket systeem. Wil zoiets zeggen als 'Magie zoals jij het wilt'.
- Als je op 1 dag 1 park wilt doen heb je geen Hopper nodig. Sommige mensen willen overdag bijvoorbeeld naar Animal Kingdom en dan 's avonds het vuurwerk kijken in Epcot. Zonder Hopper is dit dus NIET mogelijk
- Ter plekke upgraden is mogelijk
Hier staat ook nog een hele uitgebreide uitleg: http://www.allearsnet.com/pl/ticket.htm
-
Oké, dus even voor de goeie orde, Njit. Je kan dus niet naar 2 parken op 1 dag als je geen hopper hebt? Ik dacht: we nemen gewoon een 10 dagen kaart, gaan overdag idd bijv.b. naar Animal Kingdom en dan 's-avonds bijv.b. vuurwerk kijken in Epcot. Dan ben je wel 2 dagen "kwijt", maar ach, je hebt er toch 10... Maar je kan dus zonder hopper echt maar in 1 park per dag. Goed dat ik het weet!
Groetjes, Claudia
-
Je mag inderdaad maar 1 park per dag bezoeken als je geen Hopper hebt. Zo werkt het systeem van Disney nu eenmaal.
Je kunt wel je Fun and More Options combineren met een park-bezoek (bijvoorbeeld Typhoon Lagoon en Magic Kingdom op 1 dag).
-
Citaat:
Dr. Phlox
Je mag toch wel een ander park in, maar dan kost het je toch gewoon een ticket?
Dit is wat heel veel mensen denken maar het mag toch echt niet!
1 park per dag met een Base ticket...
Zie ook hier: http://disneyworld.disney.go.com/wdw...Page&bhcp=1#q3
Citaat:
Q. What does the Magic Your Way Base Ticket include? A. With
Magic Your Way Tickets, you can select how many days you want tickets for - keeping in mind that the per-day price gets lower the longer you play. The basic ticket is a
Magic Your Way Base Ticket, which
gives entry to one Theme Park a day every day of your ticket, for each member of your travel party.
You can select three exciting Options to customize each ticket to meet the needs and preferences of your entire travel party or, when purchasing your tickets without accommodations, you can select different tickets for each member of your travel party:
- Add the Park Hopper® Option to your ticket to come and go through multiple theme parks on the same day as many times as you like.
- Include the Water Park Fun & More Option* (formerly the Magic Plus Pack Option) to add admission to your choice of other Disney excitement like the Water Parks, DisneyQuest® Indoor Interactive Theme Park and Pleasure Island!
- Select the No Expiration Option to ensure any unused tickets days are available for your next visit.
Again, when purchasing tickets only, you can arrange for all the members of your travel party to have the same tickets, or for members of your travel party who may have different preferences or schedules to have individually customized tickets. * Water Parks subject to seasonal or weather closures. Age restrictions may apply for access to certain facilities.
-
Ik heb net de 14 Day Ultimate tickets besteld. Kosten $ 342 bij UCT (dus ongeveer EUR 223 met de koers van nu), maar bij UK site die ook binnen Europa verstuurt (tickets4fun.com) kosten ze 164 pond (ongeveer EUR 209). Aangezien ik 7 kaartjes nodig heb, toch de moeite waard ;-) !
-
Disney 14 Day Ultimate Ticket
Wij hebben deze tickets voor een gunstige (pond) prijs besteld bij Tickets4fun.com, de enige UK winkel die het naar Nederland wilde versturen. Alles keurig netjes geregeld, krijg net alle spullen binnen. Zitten ook allemaal kortingspasjes en kaarten bij (bv de Macy's kaart, hoef ik nu dus niet zelf op te gaan halen. En een gratis goodie (zal wel niet veel voorstellen) bij de Mall at Millenia. En allemaal andere spulletjes.
Echt prima geregeld dus, wilde die ervaring even meegeven. Overigens, itt eerdere discussies die hier wel eens speelden, staat er met koeieletters op de verpakking van de Ultimate Tickets (die je overigens nog telefonisch moet activeren, slim van ze als ze onderweg in post kwijtraken), dat "IF LOST THEY CANNOT BE REPLACED; take care of your tickets". Blijkbaar werkt hier foto van de achterkant niet 8-[ ?
-
Re: Disney 14 Day Ultimate Ticket
Wij hebben ze daar gekocht 10dgn. met no EXP. DATE hebben nog 8 dagen over voor volgende keer, dit doen we nu al een aantal keer.
Moet je de 14 dgn kaart binnen de 14 dagen opmaken of kan je ze ook later gebruiken? nog een vraag kost dat?
-
Re: Disney 14 Day Ultimate Ticket
Citaat:
Seca
Wij hebben ze daar gekocht 10dgn. met no EXP. DATE hebben nog 8 dagen over voor volgende keer, dit doen we nu al een aantal keer.
Dat zijn dan niet de Ultimate Tickets, want die vervallen altijd na 14 of 21 dagen.