hee
Welkom terug!
Als je foto's van de villa hebt ... altijd leuk.
Afdrukvoorbeeld
hee
Welkom terug!
Als je foto's van de villa hebt ... altijd leuk.
Er zit hier op het forum ene Ton, die weet er wel wat van.
Lange Ton of zo, oh nee Teleton ;-) Kijk maar eens op zijn reisverslag.
Hallo Lea,
A.s. vrijdag hebben wij bij AV een afspraak en gaan op aanraden van "Teleton"
(hoogstwaarschijnlijk) ook een condo boeken op Cane Island.
Wij zijn in juni tijdens onze vakantie even wezen kijken op het resort en het ziet er prachtig uit en ligt lekker centraal.
Dus wij houden je op de hoogte, ik heb Ton in Kissimmee persoonlijk gesproken
over Cane Island en hij is er zeer tevreden over ;)
Groetjes,
Petra & Pieter
Een geweldig complex...
Hartstikke mooie condo's... mooie echte luxe interieurs.... echt een topper...
heeft iemand ervaring met Holliday lettings co.uk?? een site die villa's in florida verhuurt.
Het huis wat wij hebben gehuurd staat ook op Holiday Lettings (hier). Het is gewoon een verzamelsite van particuliere eigenaren dus verder regel je alles particulier.
Onze kids waren afgelopen vakantie 5 en 6 jaar en wij verbleven in Windsor Hills in een townhouse van Storytime Orlando Rental. Is ons echt perfect bevallen. Leuk huis, splashpool bij het huis en het grote zwembad op loopafstand. Verder ook superdicht bij de parken. Ik heb er voor komend jaar weer naar gekeken maar het enige nadeel van WH is dat het zo gewild is en dus ook relatief wat duurder. Volgend jaar gaan we dus naar BellaVida Resort.
Hoi Pieter,
In BellaVida zijn idd ook townhomes maar we hebben nu een villa gehuurd (opa en oma gaan nu ook mee dus wat meer ruimte 'nodig'). Ik vind BellaVida wel lekker gunstig liggen zo vlak achter de Walmart!
ik ben nu aan het uitzoeken wat we willen en waar we willen zitten.
wij zijn van plan om in july 2010 de vakantie in Orlando te vieren.
het is alleen nog niet duidelijk welke datum we kunnen en met hoeveel personen we gaan (vriend en vriendin van de kids wel of niet mee?) maar ik heb het idee dat er zoveel villa's zijn en als we niet al te kieskeurig zijn dat er in januari of februari ook nog wel een villa voor ons zal zijn of is dit iets te optimistisch?
Volgens mij is er altijd wel een villa te vinden maar als je hele specifieke wensen hebt (voorkeur voor locatie, prijs en wat er in een huis moet zitten) dan kun je het maar beter vastleggen. De datum moet je natuurlijk wel weten, hoeveel personen er mee gaan is minder belangrijk ...meestal zijn de huizen toch al snel met minimaal 4 slaapkamers!
Is zeker de moeite waard. Goed kijken en vergelijken loont de moeite. Toch vonden wij de laagste prijs voor 'ons' appartement echt bij één de bekende aanbieders hier. Nadat ik de particuliere verhuurders netjes had bedankt voor hun offerte, kreeg ik nog berichtjes van sommigen dat ze tegen die prijs niet op konden en wilden. 't Is een vreemde handel, dus vraag ook bij de grote jongens offertes aan......
@Teleton met de grote jongens bedoel je American Eastate ?
En American Vacations, USAFunvacations, Exit, D-reizen etc. etc.
Zie ook deze pagina :-) (te lui om zelf de links te koppelen)
Mijn ouders gaan over 3 weekjes naar Orlando, en hebben ook een villa gehuurd. En totaal niet duur.
Het is van een Engels stel, en ze hebben een villa in Eagle Point.
En ik weet niet of ik nou de site hier neer mag zetten, maar stuur anders maar ff een pb'tje.
Ik zelf heb ook een offerte bij hun opgevraagd voor september volgend jaar en ik zou volgens de koers van nu €683 kwijt zijn voor 2 weken.. nou das niet duur toch \\:D/
hallo allemaal.
Ik loop maar te zoeken naar de ervaringen van de villas op lindfields.
Ik kan alleen niets concreets vinden.
We wilen er volgend jaar heen gaan maar nu heb ik ergens gehoord dat dit vrij oude villas zijn.
Wie heeft er ervaring met de villas en omgeving?
groetjes!!!!!!!
Wij hebben de laatste reis, en zitten de komende reis, in een villa op Lindfields.
Het is inderdaad een oudere community, maar met de villa's is niks mis.
Wordt voor ons voorlopig de vaste verblijfplaats. Kijk maar eens in ons reisverslag.
Wij zijn 5 dagen geleden teruggekomen van een villa op Lindfields. Niets op aan te merken. De locatie is perfect!
even een vraag met betrekking tot het huren van een villa.
In princippe hebben we een optie (tot morgen) op 2 tickets vanaf 17 december t/m 7 januari via United van Amsterdam naar Orlando gereserveerd via America Estate (gevonden door dit forum waarvoor al onze dank :D) Nou willen vandaag de rest beslissen en hebben we onze voorkeuren op een rijtje gezet. Na lang dubben hotel/villa willen we vooral graag ergens zijn wat maximaal 20-30 minuten van de parken af ligt, maar wat wel in het groen ligt met het liefst een meer(tje) of een park. Bestaat dit uberhaupt ? en wie heeft er ervaring met het desbetreffende hotel/ of villa?? Alle info is welkom
We gaan met z'n 2tjes en hebben zelf geen kinderen maar houden wel van een beetje comfort (het liefste een waterbed hahahaha)
Een meertje??? en dan??? Watvoor park bedoel je...
hi
Misschien kun je eens zoeken naar een villa die gelegen is op een golfcourse, bv Southern Dunes. Verder is t mij opgevallen tijdens mijn "eeuwige" zoektocht (en die is nog gaande!) naar een leuke villa dat veel 'gated communities' een meer hebben en toch wel wat "aan natuur doen".
Ik overweeg Lake Berkley nu ... of Terra Verde .. want Southern Dunes is misschien toch net iets te ver weg van alle fun, zo'n 40 minuten.
Wij gaan wel met kinderen, anders koos ik wrschlk voor S.Dunes.
@ Corrus : een park is inderdaad een wat algemene benaming ...ik bedoel meer dat je niet aan een drukke weg beland, maar een soort (tja hoe noem ik dit nou precies???) resort?? waar je lekker een rondje zou kunnen lopen , iets wat rustiger is dan aan een drukke (snel) weg.
@ Mrloes :
inderdaad is southern dunes nogal ver weg van alles
@ iedereen : wie heeft er ervaring met boeken bij american estate en dan vooral welke villa beviel wel en welke niet en waarom wel of niet...
oooooo, ik voel me echt een newbey en een dommie omdat ik echt geen idee heb van alles wat er op me afkomt...er is zoveel info overal ik zie door de bomen het bos niet meer...
Misschien is Indian oaks Ridge iets voor jou.
Neem dan een villa aan de buitenzijde van de subdivision.
Deze liggen aan het eind van de Mystic Dunes golfclub en op een kwartiertje van Disney.
Lekker veel rust, groen en wijdse uitzichten.
Ik vond Windsor Hills ook wel groen aangelegd en vooral - lekker dicht bij de parken -. Maar het blijft aangelegd groen, het ziet er niet uit alsof je in een natuurpark verblijft.
Is heel Florida niet redelijk groen?
Ik vond 't ook een mooi park hoor maar of dat nou bedoeld werd met 'een villa in 't groen'? Ik zie dan meer een villa voor me waarbij groen het zicht van de buren wegneemt zeg maar... en dat zul je op WH niet vinden :) Maar verder vond ik het er top!
als je geinteresseerd bent in een woning ruil dan kunnen we wat regelen.
http://www.floridaforum.nl/showthrea...newpost&t=9895
dit is in Haines City, vlakbij heb je lake eva http://ci.haines-city.fl.us/content.php?page=407 en vanaf mijn huis zit je binnen 25 minuten bij Walt Disney World
Hoi,
Wij willen in mei/juni 2010 voor het eerst naar Florida en in de buurt van Orlando. Er zijn zoveel villa's te huur in even zovele parken en/ofin woonwijken.
Voor ons is het heel belangrijk dat we wel privacy hebben en dat het rustig is. We hebben geen trek in schreeuwende en/of dronken toeristen, gillende kinderen.......................
Misschien heeft iemand een goede suggestie voor een bepaald park en/of villa?
Groeten,
Fresco
Als je het idee hebt dat je hier alleen in vakantieparken terecht komt heb je het fout. Over het algemeen is het zeer rustig in de woongemeenschappen, soms zelfs zeer rustig Verder lijken alle communities op elkaar, soms gated soms niet. Dus ..... de CenterParcs gedachten zijn niet juist. Vaak is ligging t.o.v. winkel- cq horicavoorzieningen en parken bepalend voor keuze van veel Floridagangers Voorzieningen in en bij de villa (internet, gameroom, pool, ouderdom villa, enz.) zijn prijsbepalend. De grote keuze maakt het moeilijk maar op dit forum kun je heeeeel veeeeel ervaringen vinden wat een goed beeld geeft. Succes met jullie keuze!
Precies... ik had ook al geen beeld bij dronken vakantiegangers in relatie tot Florida, maar ik ben er dan ook pas 1x geweest. Volgens mij zijn de meeste communities niet te vergelijken met een 'hollands' vakantiepark. Sommige FLorummers klagen zelfs dat het soms een beetje 'te' rustig is, door de recessie. Op youtube kun je ook filmpjes terugvinden van een aantal communities, misschien dat dat je wat meer gerust stelt? Afgelopen jaar zijn wij naar Windsor Hills geweest, komend jaar naar Bella Vida. Maar zo zijn er nog een stuk of (minimaal) 50 communities.
Dronken toeristen? Het is geen Spanje, Griekenland of Turkije waar je last hebt van andere hotelgangers bijv.
De afgelopen 2x vond ik het zelfs erg rustig in de communities waar ik zat (Club Cortile en Fiesta Key), maar ik ga dan ook buiten het seizoen om.. keertje maart, een keertje september.. en nu dan weer september. Ik heb in elk geval geen buren naast me gehad. Heerlijk!!!! Geen herrie waar je van wakker wordt.
Dronken Engelsen kom je alleen tegen op I-drive en dat is altijd 's avonds laat.
Enkele parken waar ik ben geweest zijn: Hampton Lakes, Highland Reserve in Davenport en Windsor Palms in Kissimmee. Zeer rustig overal, en volgens mij kom je er om te slapen en een heerlijk rust dagje houden bij je zwembad.
OK OK, ik word alweer wat geruster....... bedankt alvast. Nu nog een villa uitzoeken waar we wel wat privacy hebben. Ik bedoel dat we niet op 1 meter afstand van de buren zitten en dat we onze buren kunnen natspatten......... dta heb ik hier ook ergens op het forum gelezen....
Als er iemand suggesties heeft voor datgene wat wij zoeken, we houden ons zeer aanbevolen. Stuur anders een PB.
Als je b.v. je key moet ophalen bij HotelBeds zit je meestal in villa's tussen gewoon huizen van amerikanen die daar wonen, het zal je dan ook opvallen dat het doodstil is in je straatje en er een goede kans is dat je je buren nooit zult zien, ook al staat hun auto dagelijks voor hun garage.
Wij zaten de laatste keer in een villa, gehuurd via AE, compleet aan alle kanten ingesloten door andere huizen. Wij vonden dat niet prettig en ik denk dat jullie zoiets dus ook niet zoeken i.v.m. privacy.
Wij hebben voor nu een villa gehuurd, via een particulier, in een nieuwe rustige community (Aviana) en met de achterkant helemaal vrij.
Daar kun je je villa op uitzoeken, uitzicht op een conservation area, een lake of golfbaan.
Succes en plezier met zoeken.