Als je goldmember wordt is een tweede bestuurder gratis, vaak kun je gratis goldmember worden.
Afdrukvoorbeeld
Als je goldmember wordt is een tweede bestuurder gratis, vaak kun je gratis goldmember worden.
Wat ik kan zeggen is het volgende.
Maak een account aan vanuit Nederland aan bij Hertz.
Let op vanuit Nederland.
Dan wordt je Gold Member.
Boeken en natuurlijk eerst uitzoeken doe je met je account.
Er zijn vaak aanbiedingen!
Zoals Peter al zei je kan dan (ik dacht alleen spouse) een tweede chauffeur gratis laten rijden.
Hoef je zelfs niet speciaal aan te melden.
De eerste keer worden rijbewijs en creditcard gecontroleerd.
Daarna, op niet alle maar veel vliegvelden, krijg je na aankomst een mailtje met waar je auto staat.
Je kan dan gelijk doorlopen naar je auto en de garage uitrijden.
Vlak voor je uitrijdt wordt je rijbewijs gecontroleerd en krijg je je contract mee.
Waarom je dit allemaal met je Nederlandse account moet doen ben ik achtergekomen.
Ik dacht slim te zijn en mijn account over te hevelen naar ons huis in FL met een USA creditcard.
Toen bleken de prijzen met MEER dan 50% hoger uit te vallen.
Dit kan je zelf goed controleren door als je een account hebt te kijken naar de prijs via je account en dan een (met misschien een andere browser of computer) in te loggen als guest en dan moet je de prijs eens zien.
O ja, als je via je account een auto besteld krijg je de auto met alle noodzakelijke verzekeringen.
Op een paar na zoals Road Assistant en Persoonlijke verzekeringen.
Moet iedereen voor zich zelf weten maar ik neem ze nooit.
Even een voorbeeld.
Wij hebben net 9 dagen een auto (Toyota Camry) gehuurd in Las Vegas voor een totale prijs van $ 209,-- inclusief verzekering.
O.k., ik hoop dat je hier wat aan hebt
Is dat nieuw, dat je gelijk Gold Member wordt?
Destijds kon je wel member worden, wat gewoon betekent dat de website, als je inlogt, je voorkeuren onthoudt. Goldmember werd je pas als je meer dan x keer bij ze gehuurd had in y aantal jaren. En soms hadden ze acties, kon je je lidmaatschap tot goldmembership upgraden.
Dat je in een keer goldmember wordt, dat had ik gemist. En ik voelde me nog wel zo exclusief met dat nepgouden pasje in mijn portemonnee.
En ik maar denken dat ik Gold member was omdat ik zo enorm speciaal was.
Dat ik zo'n goede klant was dat mede door mij Hertz Sebring kon blijven bestaan.
Dat ze speciaal voor mij een rode loper zouden uitleggen.
Diep teleurgesteld.:(
Dat wordt weer een nacht niet slapen. :mad:
Jij kwam ermee, Frans.
En nou is mijn vraag nog niet beantwoord.
Vandaag de autohuur vastgelegd. Huurperiode is van 7 juli tot en met 27 augustus, auto is een toyota 4 runner of gelijkwaardig. Kosten voor deze periode zijn 1048 euro..... Erg goedkoop denk ik zo!
Denk dat het een zeer redelijke prijs.
Wel een vraagje.
Waar haal je de auto op en waar breng je hem terug?
En, niet onbelangrijk, moet je tussendoor nog "ergens" bij een Hertz garage langs?
Dit vraag ik omdat ik in het verleden meerdere malen een auto langdurig heb gehuurd (tot wel 12 weken toe) en daarmee toch verschillende malen moeilijkheden op mijn hals had gehaald.
..........en waar geboekt??
Het is zo'n EUR 20 per dag, daar heb je normaal nog geen economy voor.
@Knaapje, ik heb via Hertz een paar weken geleden een Toyota Camry gehuurd bij Hertz Las vegas
8 Dagen voor $209 inclusief.
Vond ik al goedkoop. :rolleyes:
Volgens mij kloppen de datums niet als je tenminste bij een ander topic kijkt:
Zojuist gebekt bij Air Berlin, 7 juli heen en 7 aug terug : Dusseldorf - Orlando rechtstreekse vlucht voor 480 euro per ticket. Superprijs, wordt weer wat om naar uit te kijken!
@groennom
Als ik via de ANWB code rechtstreeks bij Hertz boek kom ik zo'n 20% duurder uit dan via Expedia of Autoeurope.
Kan je bij Hertz op MCO een auto uit de geboekte categorie uitzoeken of staat hij voor je klaar?
Als ik voor mijn periode bij Expedia kijk, dan kan ik alleen maar van 7-7 tot en met 6-8 kijken, dan kom ik voor een Toyota 4runner uit op 1473 Euro bij Hertz, als ik bij Hertz boek kost deze mij voor dezelfde periode (eigenlijk zelfs 1 dag langer) 1048 euro. Welke periode kijk jij en naar welke auto? Kan dat het daar mee te maken heeft, Hertz is voor een volle maand ook goedkoper dan 30 dagen maar ik kan bij Expedia niet langer ...
Ik heb gisteren een midsize SUV voor 10 dagen in maart a.s. gehuurd.
De auto staat voor je klaar, als je gold member bent krijg je vlak vooraf bericht in welk vak.
ik meen dat je de auto nog wel kunt ruilen als je niet tevreden bent en er een alternatief model in dezelfde klasse aanwezig is.
Let op, eerst goldmember worden en dan boeken, dit kan later niet meer toegevoegd worden.
De eerste keer dat je huurt als gold member moet je nog wel langs de balie ivm je betalingsgegevens.
Een vaak voorkomende vraag gaat over de blokkering van een bedrag op de creditcard.
Bij Hertz op MCO werd (voor een midsize SUV) een bedrag van $ 246 geblokkeerd.
Dat was $ 200 voor de huur enz. en $ 46 voor de prepaid brandstof.
Geboekt incl verzekering.
Noot:
De blokkering was, zoals gebruikelijk, na 8 dagen verdwenen terwijl de auto langer gehuurd was.
Zie de melding dat nu definitief Hertz Failliet is.
Hoop dat niemand gehuurd heeft bij Hertz en al betaald heeft.
https://www.nu.nl/economie/6053176/a...d-amerika.html
Het bericht op Nu.nl geeft aan dat het faillissement is aangevraagd, niet dat Hertz failliet is. Ik heb geen bericht gevonden over een definitief faillissement en kan ook nog steeds auto's huren in de VS via Hertz.com.
Hallo allemaal , had een vraagje is er iemand bekend dat als je een auto heb huurt bij hertz hier jezelf moet aangeven betreft een tolpas of is dit automatisch toll by plate? Alvast bedankt
Volgens mij hoef je dat niet aan te geven , het wordt automatisch geactiveerd zodra je onder het eerste tolpoortje doorrijdt , tenzij je je eigen transponder achter de voorruit hebt zitten. Een eigen transponder is overigens een aanrader als je regelmatig naar Florida gaat ;-)
.........Een eigen transponder is overigens een aanrader als je regelmatig naar Florida gaat ;-).....................
Kan me hier helemaal bij aansluiten.
Maar........!!!!! vergeet hem er niet uit te halen als je de auto inlevert...(Ervaringsdeskundige)
daarom altijd einddatum invullen op je account.
En dat is juist het probleem wat ik nu heb , zie dit topic : http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post241988
Edit : Probleem is inmiddels opgelost :p
Bij Hertz is in sommige gevallen de huur per maand voordeliger dan bijv. 3 weken en 3 dagen.
Heeft iemand ooit gedoe gekregen door de auto eerder in te leveren?
Je mag altijd eerder inleveren. Maand tarief is inderdaad erg aantrekkelijk om in overweging te nemen als je langer dan 3 weken huurt: je kunt zelf even de berekening maken wat goedkoper is.
Eerder huren zou ik niet doen, omdat je reservering dan verloopt en automatisch geannuleerd wordt vanwege no-show.
Misschien zou je ter plekke zelfs nog om een teruggave (bv. in rental days) kunnen proberen te vragen als je de auto een paar dagen eerder inlevert :) Nee heb je, ja kun je misschien krijgen....wellicht de moeite van het proberen waard.
Je mag onder bepaalde voorwaarden eerder inleveren: https://www.miramarspeedcircuit.com/return-rental-car-early/
Hertz staat vroege terugkeer toe; voor huren die niet vooruitbetaald zijn, worden de tarieven herberekend op basis van de huidige huurprijzen op het moment van teruggave.
Met een rekenvoorbeeld: Soms kunnen de herberekende tarieven tot hogere totale kosten leiden. Als u een auto huurt tegen een maandelijks kortingstarief of via een speciale deal, worden de kosten herberekend op basis van het huidige dagelijkse huurtarief.
Bijvoorbeeld: als u een auto huurt tegen een maandelijks tarief van $ 1.047 en deze na vierentwintig dagen inlevert, en de huidige dagelijkse huurprijs op uw terugkomstdatum $ 55 is, betaalt u $ 1.320 voor de huur.
Lees hier wat er gebeurt als Hertz zich van z'n slechtste kant laat zien:
https://www.theguardian.com/money/20...charged-double
Op die pagina staat een beetje verwarrende informatie.
Vrijwel aan het eind van het artikel staat dit:Citaat:
Is there a penalty for returning a rental car early Hertz?
There is no penalty for returning a rental car earlier than stated in the rental contract at Hertz. Contact them and it should be an easy process from there. Note, however, that Hertz will not give you a refund for the number of unused days.
In de meeste gevallen heb je dus sowieso geen refund van ongebruikte dagen, dat blijkt wel uit het artikel.
Het is dus zinvol om even vooraf te informeren (via Hertz chat of e-mail) als je dit overweegt.
Ik probeerde een boeking bij Hertz te doen met code 510000, maar ik zie geen verschil met de prijzen zonder code. Weet iemand of deze code nog werkt? Of anders andere suggesties voor kortingscodes bij de grote verhuurbedrijven?
Bij mij geeft 510000 ruim €300,- korting op 17 dagen huur. Werkt dus nog gewoon.