-
Re: Priceline hotel voor langere periode
Dat wordt lastig, aangezien de hotels voor verschillende dagen verschillende minimum-bedragen aan Priceline doorgeven. Als je bijv. een week wilt boeken en een hotel heeft voor bijv. woe/don een minimum van $45 en de andere dagen $70, dan zul je voor de hele week $70 moeten bieden om het hotel te winnen.
Ik heb voor mijn tripje vorige maand een aantal hotels voor meerdere dagen gehad, maar zo'n beetje voor alle nachten apart geboden. Met het risico dat ik niet alle nachten aaneengesloten in hetzelfde hotel zou zitten (uiteindelijk viel dat gelukkig mee). Maar met kids kan ik me voorstellen dat je niet op verplaatsing van het ene naar het andere hotel zit te wachten.
-
Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com
Priceline is in principe een kamer voor twee personen zonder ontbijt. Maar sommige hotels bieden voor alle gasten een gratis ontbijt, dat verschilt per hotel. Gewoon een kwestie van de website van je hotel(s) goed bekijken en bij twijfel een mailtje sturen met verzoek om info hierover.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Michael66
Maar met kids kan ik me voorstellen dat je niet op verplaatsing van het ene naar het andere hotel zit te wachten. klopt helemaal
Vorig jaar heb ik in orlando 2 keer 5 dagen en hotel geboekt ( priceline)
1 keer het amerisuites en 1 keer lakeside.
Normaliter kun je het verblijf verlengen, vraag mij alleen af of je dan nog een week kunt bij boeken voor dezelfde prijs.
Wij hechten eigelijk niet zoveel waarde aan een hotel
Heb overigens in Orlando geen slechte ervaringen hiermee.
alle voorgaande keren altijd 2 of 2 1/2 ster geboekt en tot nu toe tot aller tevredenheid.
Vorig jaar werd veel amisuites en lakeside gewonnen in deze catagorie.
Hotels waren prima, vooral het amerisuites. Grote kamer, keukentje en slaapkamer apart
Vandaar mijn vraag eerder vandaag (ander topic) welke hotels worden veel gewonnen in deze catagorie...
Heb begrepen uit jou antwoord dat het Orlando Sun Resort by Lexington tegen viel.
Foto's zien echter niet verkeerd uit.
Is dit een hotel dat veel wordt gewonnen of maakt dat nu niets uit.
Pascal
-
Ik heb dit jaar via priceline een hotel voor 8 nachten geboekt in New York. Het is dus mogelijk maar je zit wel met de prijs per dag. Het bod wordt pas geaccepteerd als de prijs gelijk is aan de hoogste prijs in die periode.
Succes
-
Citaat:
pascalbrouwers
Heb begrepen uit jou antwoord dat het Orlando Sun Resort by Lexington tegen viel.
Foto's zien echter niet verkeerd uit.
Is dit een hotel dat veel wordt gewonnen of maakt dat nu niets uit.
Pascal
Voor een enkele nacht is er niets mis mee. Maar als je gebruik wilt maken van de faciliteiten die ze pretenderen te hebben valt het erg tegen. Matig ontbijt, niet zo fris zwembad, winkeltjes die ze zeggen te hebben maar meestal gesloten zijn, internet-PC's die niet werken danwel continu bezet zijn, restaurant met zeer beperkte openingstijden, wasmachines zijn oud, frisdrankautomaten buiten werking etc. En veel problemen met de kamersleutels: electronica werkt vaak niet.
Dit hotel was voorheen een Hyatt en heeft enkele jaren "stilgelegen" met alle gevolgen van dien. Sinds oktober zijn ze nu weer open en de opknapbeurt is nog helemaal niet voltooid.
Foto's zien er wel leuk uit, komt m.n. door een verfbeurtje aan de buitenkant en het in beeld brengen van de opgeknapte kamers.
Dit hotel heeft trouwens wel drie voordelen: locatie, locatie en locatie. Op de kruising van de I4 en de 192 zit je onwaarschijnlijk snel bij alle grote parken. En Old Town is ook vlakbij. Geen winkeltjes in de directe omgeving (loopafstand), dat dan weer niet.
Of en hoe vaak een hotel "gewonnen" wordt kun je nagaan bij biddingfortravel.com. In de periode dat ik aan het boeken was werd dit hotel regematig "gewonnen" voor rond de $35+tax per nacht in de 2,5* klasse in de Disney World Vicinity (DWV). Mijn advies is om DWV te bieden op minimaal 3*, grote kans dat je het Holiday Inn wint voor rond de $42+tax per nacht. Of een andere omgeving.
-
Michael,
welk holiday inn zou dit zijn.
Zal je advies gaan opvolgen.
Pascal.
ps,
Heb je het geld binnen..... vorige week over gemaakt
-
Staat allemaal in het grote Priceline-topic. O.a. Mattrob heeft dat hotel te pakken.
-
Citaat:
Michael66
Staat allemaal in het grote Priceline-topic. O.a. Mattrob heeft dat hotel te pakken.
ok ik ga zoeken
Pascal
-
Vanavond het Hutchinson Island Marriott Beach Resort & Marina gewonnen voor 74 dollar per nacht. Verschillende mensen waren hier zeer lovend over o.a. Mattrob. Wij gaan het ook voor twee nachten proberen zal wel lukken denk ik.
Didier
-
Citaat:
didierc
Vanavond het Hutchinson Island Marriott Beach Resort & Marina gewonnen voor 74 dollar per nacht. Verschillende mensen waren hier zeer lovend over o.a. Mattrob. Wij gaan het ook voor twee nachten proberen zal wel lukken denk ik.
Didier
Netjes, absoluut de moeite waard :mrgreen: ! Ik zie dat de dollar alweer ruim boven de 1.58 staat (olie schijnt weer nieuw hoogtepunt te hebben), dus wordt steeds goedkoper !
-
Het is eindelijk gelukt om het Newport beachside resort Miami te boeken via priceline.
Was al een tijdje aan het bieden maar het wilde niet echt vlotten.
Vandaag was ik van plan mijn laatse bod uit te brengen ,en als dat niet zou lukken zou ik een hotel langs de "normale' weg boeken.
Het lijkt wel of de prijzen (bij priceline) in Miami omhoog zijn gegaan in vergelijking met vorige jaren.
Op BFT zag ik voor dit hotel alleen prijzen uit 2006 schommelde toen tussen de $43 en $90 Vorig jaar stond er geen een winnend bod,en dit jaar 1 van $150.
Ik heb 'm voor $ 130 ex tax. Had het liever wat goedkoper gehad,maar mijn lagere biedingen werden niet geaccepteerd.
En ik wil erg graag naar dit hotel.
PS We gaan 26 april.
-
Wij hebben dag 0 maar vast geboekt, 3 op 4 november in Amsterdam:
Congratulations, your price of $90 was accepted by Courtyard By Marriott Amsterdam Airport.
Total charges: US$104.90
Nou, koopje lijkt me, circa 68 euro inclusief. Op Expedia.nl doet dit hotel 185 EURO per kamer/nacht. :mrgreen:
-
Mooi prijs zeg.
Ik heb laats al een vraag gesteld van mensen die in Europa hotels boeken via Priceline...en als je het zo ziet dan loont het zeer zeker.
Dennis
-
Echt wel, deze boekte we afgelopen week ook nog voor een tripje naar Hamburg:
(Nu alleen maar hopen dat het ook allemaal goed gaat als we bij het hotel aankomen met ons priceline-Confirmation Number.... voor ons 1e keer...)
Congratulations, your price of $75 was accepted by Hamburg Marriott Hotel.
Hamburg Marriott Hotel https://www.priceline.com/hotels/Lan...s/4star_rd.gif Hamburg
Abc Strasse 52
Hamburg, Germany
49 40 35 05 0
See Hotel Website
View Map and Directions Check-In Date:
Sat, Aug 2, 2008 / After 03:00 PM
Check-Out Date:
Sun, Aug 3, 2008 / 12:00 PM
-
Met het gauw doorlezen van dit onderwerp heb ik mijn vraag helaas nog niet beantwoord gezien. Bied je op Priceline op een prijs per nacht, of op de prijs van je totaal verblijf?
-
Citaat:
RCRC
Echt wel, deze boekte we afgelopen week ook nog voor een tripje naar Hamburg:
(Nu alleen maar hopen dat het ook allemaal goed gaat als we bij het hotel aankomen met ons priceline-Confirmation Number.... voor ons 1e keer...)
Congratulations, your price of
$75 was accepted by Hamburg Marriott Hotel.
Hamburg Marriott Hotel https://www.priceline.com/hotels/Lan...s/4star_rd.gif Hamburg
Abc Strasse 52
Hamburg, Germany
49 40 35 05 0
See Hotel Website
View Map and Directions Check-In Date:
Sat, Aug 2, 2008 / After 03:00 PM
Check-Out Date:
Sun, Aug 3, 2008 / 12:00 PM
Mooi man...
Ik heb dit jaar ook veel via Priceline geboekt en ook voor mij de eerste keer.
In New York ga ik mee maken of het ook allemaal gelukt is.
Ik ben nu bezig een hotel te krijgen op Brussel Airport maar dat is het volgens mij allemaal toch duurder een bod van $95 Dollar wordt niet geaccepteert....afwachten dus.
Dennis
-
Citaat:
cetje
Met het gauw doorlezen van dit onderwerp heb ik mijn vraag helaas nog niet beantwoord gezien. Bied je op Priceline op een prijs per nacht, of op de prijs van je totaal verblijf?
Het bedrag welke jij ingeeft is het bedrag, excl. bijkomende fee per nacht.
Je bepaalt zelf door het aantal dagen in te geven de lengte van je verblijf.
-
Bedankt voor de info! Eerst maar eens een creditcard aanvragen...
-
Vandaag in Panama city Beach het Bay Point Marriott Golf Resort & Spa gewonnen voor 2 nachten kosten icl. tax. $ 208 Dollar.
Volgens hun eigen site kost een nacht $ 209 Dollar dus heb ik eigenlijk een gratis nacht gekregen.
Dennis
-
ik ga in december een rondreis doen en ben voor verschillende steden nog op zoek naar goede hotels met een gunstige ligging.
Welke zoekcriteria (gebieden,aantal sterren, bod) moet ik op priceline invullen voor de volgende steden om echt goede hotels te krijgen?
Miami
Orlando
Key West
Napels
Sarasota
ik heb al vaker via priceline geboekt, dus ik weet hoe het werkt. Ben in Florida alleen niet zo goed bekend met welke hotels waar liggen, welke biedingen redelijk zijn en hoeveel sterren ze hebben
hoop dat jullie me kunnen helpen!
-
Heb je wel eens op www.biddingfortravel.com gekeken?
Daar kan je zien welke hotels je kunt krijgen in welk gebied ze liggen en hoeveel sterren ze hebben.
Ook kun je zien voor hoeveel $ deze hotels "gewonnen"zijn door anderen.
-
ik heb daar wel eens gekeken, maar volgens mij kijk ik niet goed
Ik zie namelijk nergens een lijst met al die informatie. Alleen posts van mensen die gewonnen hebben
waar kan ik zo'n lijst vinden dan?
-
Op de site van BFT ga je bv naar florida-orlando.
Als je dat aanklikt,dan is het bovenste bericht de orlando hotellijst .
Succes!
-
Hoi
Vandaag voor 1 nachtje gewonnen in Tampa het Radisson Bay Harbor Hotel voor 60 dollar is een 3 sterren hotel en zoals de naam al zegt aan de baai, wel dicht bij het vliegveld maar dit schijnt niet voor veel overlast te zorgen en we zijn denk ik toch een groot deel van de dag de stad in. Zit nml redelijk dicht bij down town. Zitten daar 9-10 juli.
Didier
-
Worden deze bedragen gelijk afgeschreven van de CC of moet je die ter plaatse betalen. Dit i.v.m. de gunstige dollarstand, zou je al voor volgend jaar e.a kunnen boeken
Grz
Ton
-
Deze worden ineens afgeschreven
-
Ze bedoelen met ineens dat dat enkele dagen na boeking ten laste van je creditcard gaat en dan ligt het er aan hoe jij je creditcard uitgaven betaald wanneer het van jouw rekening afgaat.
-
Citaat:
cetje
Prijs per nacht, excl. taxes, event. resortfees en event. parkeerkosten
-
Even wat anders, weekendje dusseldorf Marriot Renaissance geboekt via priceline 67 dollar gaan pas in juni naar Florida.
-
Onze eerste winnende bod van dit jaar!! Wij zitten op 21-22-23 juli in de Peabody.
Winnende bod $100,-
-
Prima, heerlijk hotel ;-) !
-
-
Vanavond Four Points By Sheraton Studio City gewonnen voor 2 nachten a 60 dollar per nacht 4-6 juli. Iemand ervaring?
Gebruiken dit hotel mn als uitvalsbasis voor seaworld, discovery cove en aquatica.
Nog zo'n 6 nachten te gaan en dan bijna alles geboekt via priceline.
Didier
-
Citaat:
didierc
Vanavond Four Points By Sheraton Studio City gewonnen voor 2 nachten a 60 dollar per nacht 4-6 juli. Iemand ervaring?
Geen ervaring mee maar site ziet er goed uit: http://www.starwoodhotels.com/sherat...ropertyID=1142
Ook wel een apart hotel om te zien van bovenaf: http://maps.live.com/default.aspx?v=...cl=1&encType=1
-
Een van onze forumleden zit er nu, is redelijk positief. Hij zit er net in, komende dagen kan je vast een update verwachten.
http://menaldaflorida.wordpress.com/
-
Citaat:
didierc
Gebruiken dit hotel mn als uitvalsbasis voor seaworld, discovery cove en aquatica.
Nog zo'n 6 nachten te gaan en dan bijna alles geboekt via priceline.
Didier
Hi, zoals Mattrob zegt hebben wij daar begin mei gezeten. Is ons prima bevallen, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, gratis shuttle dienst naar Universal en Disney ook erg prettig. Op ons blog zie je nog wat opmerkingen (doorscrollen naar beneden).
-
Vandaag prijs in Orlando, pas in december de 25ste voor één nacht Renaissance Orlando Resort gewonnen voor $92 ex taxes, bij extended night gaf PL een nacht aan voor 129$ dit heb ik niet gedaan.
Kamerprijzen liggen op 199$, goeie deal dus.
-
Mooi zeg ! Die wil ik ook, heb al twee keer geprobeerd tot $ 100 (in juli dan), maar niet geaccepteerd .... Is echt een prima hotel !
-
Goeie Deal Arie. Vorig jaar zijn we er ook geweest en dat is prima bevallen.
Nou Mattrob, hier gaat het net zo!!! Wij proberen ook al een tijdje voor juli en het lukt ook nog niet.
Vorig jaar hadden we het Renaissance op 30 mei voor 19 juli. Misschien gaat het binnenkort wel lukken.
-
Idd, blijf gewoon rustig proberen, geen haast ;-) !