nee ,is onze laatste
ik had ook al voorgesteld om op 23 april even binnen te springen
maar ik denk dat net als gerrit al aan geeft dat allemaal te veel geromslom is,
dus annuleer ik maar en boek op nieuw
Afdrukvoorbeeld
Op mail wordt wel vaker slecht geantwoord. Waarom niet even bellen?
... wou ik net zeggen. Als je belt word je in Amerikas vrijwel altijd goed en correct geholpen. Vergeet niet het tijdsverschil.
ik heb idd gisteren van hun ook een mailtje terug gehad met de vraag om te bellen naar het hotel...
Mmmm, zal dat nu om 9.15 maar even niet doen haha....
zal me er vanavond eens voor zetten
beste
welke kredietkaart werk het best, een visa of een master card
of werken ze daar beide even goed
misschien is er wel een verschil wat onkostenverrekeningen betreft bij de verschillende kaarten
welke kaart aanvaarden ze het meest
wie er slecht mee gevaren is , graag even reageren
dank u
paull
Visa en Mastercard worden beide overal geaccepteerd, on tegenstelling tot Amex, waarvan je nog wel eens "No Amex" bordjes ziet hangen bij winkels.
Ik heb alleen ervaring met Mastercard, nooit problemen gehad met betalen of acceptatie.
Beide kaarten worden overal geaccepteerd. Wat mij wel vaak opvalt is dat de koers bij VISA over het algemeen ongunstiger uitpakt dan bij MC.
Ervaring met Mastercard en Visa, nooit geen problemen meegehad.
Verschil in kosten?
Me nooit druk over gemaakt, het moet marginaal zijn.
Om het echt uit te vinden zou je op vrijwel hetzelfde moment met beide kaarten moeten betalen en dan kijken of er verschil in de omrekenkoers zit.
Knaapje
Wil ik toch even op reageren. Ben net terug uit Florida. Heb daareen hotel betaald met mastercard. Bij thuiskomst blijkt plm 400 dollar teveel afgeschreven te zijn. ING (mastercard) doet daar helemaal niets aan. Visa wel?
Wat staat er op het bonnetje wat je gekregen hebt?
Als het bedrag er op staat en je hebt getekend zal er niet veel aan te doen zijn.
Staat er wat anders op, dan binnen 1 maand schriftelijk protest met bewijzen aantekenen bij je cc (hier ING) en dan wordt het meestal opgelost.
Ik heb zelf een keer met Visa problemen over een betaling van Dollar car rental gehad en dat werd keurig opgelost.
Knaapje
Wat knaapje zegt. Je zult wel moeten kunnen bewijzen dat het onterecht is afgeschreven. En als je dat kunt dan kun je het echt wel terug krijgen.
Overigens zegt een getekend bonnetje niet zoveel. De meeste mensen kijken niet wat voor een krabbel er op staat. Zie hier hoe ver je kunt gaan met je handtekening: http://www.zug.com/pranks/credit/
Ik heb de officiele nota hier. ING doet er niets aan, moet het zelf oplossen bij betrokken hotel.
En wat staat daar op dan? Het juiste bedrag of een foutief bedrag?
Op de nota staat het juiste bedrag.
En heb je al contact gehad met het hotel?
Het reisburo is daar mee bezig. Is wel waardeloos hoor. Is afwachten.
Het reisbureau? Afwachten? Waarom bel je niet gewoon zelf naar het hotel? Het overkomt mij ook regelmatig dat er achteraf te veel van mijn CC wordt afgehaald. Eén telefoontje met het hotel is veelal voldoende om de zaak op te lossen. Het teveel betaalde is tot op heden altijd netjes teruggestort op mijn CC.
Dank mensen voor de adviezen. Reisburo heeft contact opgenomen omdat mijn engels niet zo geweldig is en dan uitleggen per telefoon wat er mis is? Zojuist contact gehad, hotel biedt excuus aan en geld wordt terug gestort. Toch vreemd zo'n "vergissing" , maar goed afgelopen.
We hebben een cc.
Maar iemand zei tegen me dat je in de bankautomaten gewoon kunt pinnen met je bankpas (wereldpas) tot een max van € 600 per dag klopt dit?
wij hebben vorig jaar gewoon met onze bankpas gepind.
kon overal bij de automaten waar we geweest zijn.
kon maximaal 500 dollar per keer pinnen.
we hebben de cc alleen gebruikt in winkels waar we kleding of zo iets kochten voor de boodschappen en in de parken pinden we.
Wij hebben dit ook één keer meegemaakt met een Best Western Hotel in Tempe.
Een telefoontje was genoeg om het bedrag terug te krijgen.
We leven nou eenmaal in een wereld waar een foutje zo gemaakt is.
Maar als het je overkomt is het in eerste instantie zeker te weten schrikken.
Sjon, Bianca en Romy
Oke dank je wel Maantje dan weten we dat.
Goedemorgen,
Ik ben momenteel in Florida, en zit met het volgende, ik probeer met mijn creditkaart spullen te bestellen bij W*mart, en een andere zaak, maar krijg van beide een email terug: WE ARE UNABLE TO SHIP YOUR ORDER
UNTIL WE HAVE UPDATED YOUR BILLING ADDRESS TO MATCH WHAT YOUR
CREDIT CARD HAS ON FILE FOR YOU. PLEASE CONTACT US IMMEDIATELY TO
GET YOUR ADDRESS UPDATED WITH THE CORRECT INFORMATION. PLEASE NOTE
WE ARE UNABLE TO PROCESS INTERNATIONAL CREDIT CARDS OR SHIP
INTERNATIONALLY AT THIS TIME.
Wij hebben in het verleden al vaak op het adres waar we verblijven spullen besteld en nooit een email gehad zoals bovenstaand, weet iemand of de regels veranderd zijn ????
2 verschillende kaarten geprobeerd, maar voor beide krijg ik de zelfde melding, er staat op beide kaarten geen cent schuld dus dat kan het niet zijn. iemand dit ook gehad dit jaar ????????
Groetjes Toos
De onderste regel lijkt me duidelijk zat: PLEASE NOTE WE ARE UNABLE TO PROCESS INTERNATIONAL CREDIT CARDS
Ze accepteren dus alleen Amerikaanse CC's. Kan zijn dat er in het verleden teveel fraude mee is geweest waardoor ze het nu niet meer accepteren.
Bedankt Njit, dat dachten we zelf ook al, maar hebben hier meer Forum leden last van gehad dit jaar, er zullen er vast wel zijn die iets besteld hebben op de Nederlandse CC ????, als dit namelijk bij iedereen is weten we hoe het zit. En hebben ze inderdaad de regels veranderd.
Gtjes Toos uit een mooi en zonnig FLORIDA :-)
Wij hebben wel al eerder meegemaakt dat onze bank (SNS) de CC ineens blokkeerde omdat er "verdachte" transacties hadden plaatsgevonden, met name betalingen met CC bij Wal*Mart.
Tja, en daar sta je dan. Nu hebben wij meerdere CC's bij ons en het meeste wordt gewoon cash betaald, maar toch... niet echt leuk.
Dus dan weer moeten bellen om CC te laten deblokkeren.
Ze adviseerden ons om voor de volgende vakantie maar alvast te bellen om te zeggen dat we op vakantie gaan. Eigenlijk toch te gek voor woorden en totaal geen garantie dat de CC dan toch niet geblokkeerd wordt.
Klopt helemaal, NL CC werkt niet, ik gebruik altijd mijn USA CC, maar let op met het billingadres en shippingadres invullen....als je een USA CC hebt!
Ik moest even zoeken, maar heb het gevonden. Wij hebben dit voorjaar nog site to store besteld, eigen CC, gewoon Hollands, maar volgens mijn eigen bericht wel een FL zipcode ingevuld, misschien dat dat wel werkt ?
Ik heb in het voorjaar met paypal betaald. Geen probleem. Via paypal van mijn nl cc afgeschreven.
Hoi Gerrit,
Nee werkt niet, Florida Zip-code ingevuld op de bestelling, ik denk dat er nu echt wordt gekeken naar creditcard adres en verzendadres, dat is het enige wat ik kan verzinnen.
We bestellen al jaren op deze manier spullen als we in Florida zijn, en is altijd goed gegaan werd altijd keurig bij "ons huis" afgeleverd in Vero Beach, dit jaar voor het eerst met onze Nederlandse CC, deze problemen. Hebben ook een side to store geprobeerd werkt ook niet krijg je dezelfde mail.
Wij denken zelf dat er misschien de laaste jaren zoveel besteld is in de USA, met een verzendadres in de USA maar een betaling met een Europese CC, (en we weten allemaal dat de meeste winkels niet verzenden naar Europa) dat er nu een controle wordt gedaan.
Grtjes Toos
Ik zal vanavond eens kijken (overleggen :-)) of ik nog wat nodig ben bij Wal*Mart en dan de proef op de som nemen. Mocht het niet lukken dan komt toch de prepaid CC of DC (van bijv. Moneybookers of Visa Travel) weer om de hoek kijken.
Ik hoor graag van je Gerrit, anders zou dit inderdaad een oplossing kunnen zijn de pre-paid kaart.
Grtjes Toos
W zijn zwaar aan het nadenken wat we nodig zijn. Dat valt nog niet mee, we zijn er te vaak :lol:
Misschien dat een andere forummer sneller wat kan bestellen volgens mijn methode.
En anders hoor je het zo snel mogelijk.
Ken dat, ook wij gaan veel te veel:razz:, is prima wij hebben geen haast. weten we het niet voor deze keer, dan zeker voor de volgende keer.
Grtjes Toos
Lees ik dat nou goed?? Is dat ook bij de ING-bank?? Dat je nu moet bellen dat je in the us bent/gaat?(om te voorkomen dt er geblokkeerd word)
We hebben dat nog nooit gedaan en alles ging normaal.