Wanneer bieden ze dat precies aan?
Wij zitten ook op een standaard overboekte vlucht en kunnen op zich wel een dag later terug.
Afdrukvoorbeeld
Laat je niet gek maken, zo gemakkelijk gaat dat niet hoor. Als het al wordt aangeboden, zullen ze dit vlak voor of tijdens het instappen doen. Niet zo gemakkelijk, inmiddels loeren behoorlijk wat passagiers op dit soort "voordeeltjes".
Wij vliegen het meest met United en soms op propvolle vluchten en wij hebben dat nog maar 1 keer meegemaakt. En bij de gate hadden ze de problemen opgelost en ging het hele feest niet door. Als ze dit al aanbieden is het meestal bij de gate en heel soms bij de incheck balie. Ik zou er niet te veel op rekenen.
Bedankt voor de informatie.
Ik reken er zeker niet op maar info vooraf is altijd handig.
Die vlucht schijnt standaard overboekt te zijn en er worden regelmatig mensen afgehaald.
Je zult het altijd pas horen bij de check-in/baggage drop off of bij de gate.
Gewoon naar het vliegveld gaan, bij de gate staat dan aangegeven dat ze nog vrijwilligers zoeken, 10 min voor het boarden loop je naar de balie en geef je aan dat je eventueel wel een dag later wil.
Vraag wat het ze waard is eerst bieden ze $500,- zeg dat je dat te weinig vind voor dat je weer naar je stoel in de wachtruimte loopt bieden ze je al $ 700,- plus de ovenachting en eten.
ik heb dit in het verleden met Martinair gedaan en bij United lukt het ook.
Martinair bood standaard 600
Zover ik weet viel daarover niet te onderhandelen.
Alleen jammer dat ze tegenwoordig het bedrag aan bieden in de vorm van United Vouchers van US$ 100,- per stuk aanbiedenEr is een heleboel veranderd sinds de laatste vlucht van Martinair, de "Handje-klap-handel" werkt niet meer!Citaat:
ik heb dit in het verleden met Martinair gedaan en bij United lukt het ook.
Heeft iemand ervaring met het reserveren van stoelen bij United Airlines? Is dat kosteloos of zijn er net als bij Lufthansa flinke kosten aan verbonden?
Hallo, het reserveren van stoelen is gratis bij United. Wij doen dit via onze United account en het itinerary nummer wat je hebt. Of het zonder account ook wil weet ik niet.
Als je er niet uitkomt kun je altijd United Amsterdam bellen, je nummer doorgeven en daar de stoelen vast laten zetten. Over het algemeen zijn ze daar zeer behulpzaam.
Ik heb pas via Expedia geboekt en kon toen gelijk bij de boeking de stoelen voor United gratis vastzetten.
Ik heb een prangende vraag, we vliegen op 2 januari met de UA20 vanuit Houston naar Amsterdam met een Boeing 777-200. Ik vraag me af of ik voor dit stuk van de vlucht Premium economy zal nemen. De twijfel, op dit moment is het vrij prijzig USD 147- 199. Pp. Kan iemand me vertellen of er ook goede economy plaatsen zijn en of ook deze prijzen fluctueren of vast staan of mss nog wijzigen. Vanwege een trombosebeen op de terugvlucht in 2016 ben ik geneigd een ruimere plaats te boeken.
Ik vlieg morgen AMS-IAH met United 777-200.
Sinds ik boekte in oktober is de prijs voor Premium Economy vrijwel niet gewijzigd. De middenstoelen zijn iets voordeliger dan EUR 147 en de overige zijn rond de EUR 150 wat jij noemt. Ik vind het veel geld voor een beetje meer ruimte, maar als het voor je been noodzakelijk is zou ik het zeker overwegen.
Ik denk niet dat die 10 cm meer beenruimte de kans op een trombosebeen verkleind. Je moet veel bewegen en veel water drinken tijdens de vlucht.
In 2015 heb ik ook op een lange vlucht een trombosebeen opgelopen. Sindsdien gebruik ik een bloedverdunner(injectie) voordat ik een lange vlucht ga maken.
Als ik jou was belde ik wel even met United in Amsterdam. Gewoon uitleggen wat er aan de hand is en misschien willen je wel wat voor je doen, stoelen bij de nooduitgang ofzo. Ze zijn voor ons altijd erg behulpzaam. 020-346-93-81 Je kunt ook ‘s avonds bellen.
Ik gebruik niets meer. De werking van bloedverdunners of een steunkous is volgens de internist niet bewezen.
Maar de angst zit er nog steeds in. Dat is dus meer mijn drijfveer om voor een upgrade te kiezen dan iets anders.
Mag je wel vliegen van de arts??
Ja hoor, ik ben heel kritisch geweest richting Internist en die vond het wel grappig. Resultaat na 3 maanden bloedverdunners en steunkous overal mee kunnen stoppen.
Trombose is een groot en mss wel onderschat risico op lange vluchten. Het komt kennelijk ook veel voor bij vliegtuig personeel. Enige advies wat hij echt gaf is; regelmatig bewegen. Veel water drinken, geen of weining :-) alcohol of koffie en voor de rest is alles een gok... maar ja er wordt wel zo ongeveer een economie op draaiend gehouden. Dit geldt overigens voor mensen die maar 1 malig trombose hadden, niet voor mensen met een stollingsstoornis, zoals Factor V Leiden of die al vaker trombose hebben gehad.
Vorige week tickets geboekt op schipholtickets.com
9-25 okt asd-ord-mco 336 euro zonder bagage(met United)
Zo irritant dat je bij een broker alleen het basic/light tarief kan boeken.
Er komt nu nog 50 euro per koffer enkele reis bij.
Dat wist ik wel van te voren en dan is het nog een goede prijs. Bij United .com was het incl koffer meer dan 500 euro
Op mijn e ticket staat dat ik alleen handbagage mee mag nemen.
Als ik dan bij United kijk blijkt dat dat alleen iets ter grote van een rugzak mag zijn en geen personal item extra bij het basic tarief.
Vraag me af hoe ze gaan controleren wie een gewoon economy tarief heeft geboekt en dus grotere handbagage mee mag nemen en wie niet.
Misschien komt dat wel op je boarding pass te staan. Dat lijkt mij althans logisch.
Ja, dat kunnen ze doen. maar ik bedoel meer op welk moment gaan ze dan je handbagage controleren. Lijkt mij dat dat bij de bagdrop het geschiktste moment zou zijn.
Dan zou dus aan de balie van iedereen zijn handbagage op grootte en gewicht gecheckt moeten worden. En dan is er natuurlijk soms ook self service bij de bagdrop.
Vraag me echt af of dit daadwerkelijk gecontroleerd gaat worden.
Ik zit een beetje met het zelfde probleem, tickets gevonden naar New York, heen met brussel airlines waar je een trolley van 12 kilo mee mag nemen maar terug met United en daar staat idd alleen een rugtas en anders extra betalen. Dat is wel jammer want als we deze tickets boeken moeten we waarschijnlijk daarom wel een extra koffer bij kopen.
Bij dit tarief hoort volgens mij ook dat je je stoel niet mag kiezen van tevoren.
Heb wel zelf stoelen kunnen kiezen bij United.
Wel goede prijs Hannie! Zoiets nog niet gezien voor mei volgend jaar.
Maar wat een onduidelijkheden toch op deze manier...
Halloooo,
Beetje on en off topic:
Normaal vliegen wij van AMS naar MCO in het hoogseizoen juli/aug.
Moment van boeken ligt de ticket prijs tussen de € 550,- en 650,- inc. bagage
Nu willen wij heen vliegen van AMS naar IAD Dulles Washington en terug van MCO naar AMS.
De eerste vlucht is rechtstreeks en de tweede met een overstap van 2 uur met op beide vluchten goede tijden.
Ticket prijs € 702, pp
Dat ligt hoger dan ik normaal betaal maar komt dat misschiem omdat ik verschillende luchthavens gebruik?
Dus is mischien deze prijs wel ok..
Graag jullie advies
En hoe ga je dan van Dulles naar Orlando?
Je weet dan ook dat daar best wel fiks hoge kosten (Drop Off Costs) aan verbonden zijn? Die betaal je bij het inleveren.
Er worden nog al wat staatsgrenzen overschreden... Ga in ieder geval maar van minstens US$ 500,- uit.
@ corrus bedankt voor de reactie.
Jazeker maar wij willen die route gaan rijden. Leveren de auto tussendoor in op Sanford en huren direct opnieuw.
Dat scheelt alweer $ 230,- en drop oof zijn $ 400,-
Maar het gaat mij om die ticket prijzen ben je duurder uit omdat je geen retour boekt?
Je boekt het als een multi city ticket. Die zijn idd vaak wat duurder.
We zijn voornemens om volgend jaar mei met United naar Houston te vliegen en dan terug met Lufthansa van Tampa naar Amsterdam met een tussenstop in Frankfurt.
De laatste jaren hebben we steeds met Delta gevlogen. We zijn ook weleens met United naar Amerika gevlogen. Maar ik neem aan dat de service niet veel veranderd is toch?
Hoe zit dat met het eten? Krijg je ook chicken of (vega) pasta aangeboden?:p
En hoe zit dat met films etc. Is dat net zo geavanceerd als met Delta?
Ik heb geen vergelijking met Delta, maar wij hebben vorige maand voor het eerst met Lufthansa/United naar Tampa gevlogen, ook via Frankfurt. Verzorging aan boord was prima, voldoende maaltijden, inderdaad chicken or pasta. Entertainment is ook aan boord, met eigen schermpjes. Beenruimte in Economy was ook prima. Let wel op met boeken! Wij hadden geboekt via Schipholtickets en toen bleek dat wij een code-share vlucht hadden en pas 24 uur van te voren de stoelen vast konden leggen. Beter is het om rechtstreeks bij Lufthansa of United te boeken, want dan kan je gelijk bij het boeken je stoelen reserveren.
Bedankt voor je snelle reactie. Een aantal jaren geleden zijn wij ook met United/ Lufthansa naar Tampa gevlogen via Frankfurt. Maar nu vliegen we heen echt met United rechtstreeks op Houston. Terug vliegen we wel met Lufthansa vanuit Tampa.
Ik neem aan dat jij op een Lufthansa vlucht zat zowel heen als terug? Ik ben benieuwd hoe tegenwoordig de service is aan boord van een United vlucht.
Met de service is niks mis, gewoon ouderwets Amerikaans. Ook het entertainment is er stukken op vooruit gegaan. Individuele schermen in de stoel voor je met een uitgebreidt keuzemenu. Ook kun je via de United app met je tablet inloggen zodat je op je eigen scherm kunt kijken. Dat is met name op de binnenlandse vluchten wel handig omdat daar vaak geen schermen in zitten. Wij zijn in ieder geval erg tevreden met United.
dank je wel Gerrit, dat klinkt goed.
Hier ook nooit met Delta gevlogen, wel 2 keer met United, eerste keer paar jaar geleden naar MCO, toen een ouder toestel met wel een scherm in de stoel, maar je had geen invloed op filmkeuze. 2 jaar geleden (dacht ik...) met United naar NY en toen ervaren zoals Gerrit het omschrijft. Ben ook tevreden over de beenruimte, geen zee van ruimte, maar ook niet heel krap. En goede service. In mei vlieg ik weer met United naar MCO, overstap in Newark.
De vluchten van LH naar en van Tampa af Frankfurt worden uitgevoerd door LH Cityline, geeft dat nog bijzonderheden, of gewoon Lufthansa service?
Ik heb deze Lufthansa vlucht via Frankfurt een keer of vier gedaan.
Niks op aan te merken, Frankfurt is een prettig maar wel heel groot vliegveld waardoor je soms een flinke afstand moet afleggen en dus moet doorlopen
Aankomst was bij mij meestal ergens achteraf, van het vliegtuig de bus in en dan ver weg van de gate waar je moet zijn de bus uit moeten en dus een flink stuk wandelen. Als je tijd over hebt kun je nog een lekkere curryworst halen:rolleyes:
Op de vlucht van en naar de VS altijd prima service, zelf het eten is soms te pruimen.
Wij zijn ook wel eens met Lufthansa naar Tampa gevlogen. Ik vond de service prima aan boord.
We vliegen nu heen op Houston echt met United, zonder overstap.