-
Re: Restaurants in Orlando: Tips!
Wij togen een paar jaar geleden, vooral gelokt door de mooie neonreclames, ook naar Angels voor een vissie, maar zijn na twee treden naar binnen direct weer gevlucht.
What a dump. Deed ons denken aan een gaarkeuken in de bajes (geen ervaring ;-) )
Het zag er allemaal erg onaantrekkelijk, onsmakelijk en goor uit. En het stonk er ook nog.
Het aanpalende hotel is er al niet veel beter aan toe. Extended Stay, dus veel permanente bewoners, en niet van het fijnste soort, uitzonderingen daargelaten :mrgreen:
Wel erg veilig, want "de uitzondering" wist me te vertellen dat er regelmatig politiebezoek is, die vervolgens links en rechts kamers bezoekt :twisted:
Maar, dit gaat over restaurants, dus Angels Lobsterfest; geen aanrader.
-
Amaai, wat verschiet ik hier van al de reacties van die restaurant... Al maar goed dat ik de vraag hier gesteld heb... Zo zie je maar wat een nut een forum kan hebben 8-)
Dan gaan we maar eens op zoek naar een ander all-you-can-eat seafood restaurant.....
-
14 Jaar geleden zaten wij (Nixo en ik) in het hotel "Nikki Bird" dat hoort bij Angel's Lobster. Toen was het hotel "redelijk" en het buffet eigenlijk geweldig (maar we hadden toen nog niks soortgelijks gedaan).
Vorige week zijn we met de auto eens terug naar het hotel gereden. En idd wat een bucht was me dat geworden. De naam van het hotel is veranderd en het zag er serieus onderkomen uit. Vele ramen waren vervangen door houten platen en het zag er gewoon gevaarlijk uit... :-)
P.S. We zijn dan maar bij Boston Lobster gaan eten. Het was niet slecht, maar niet mijn ding. Ik vond het persoonlijk wel duur. Ik vond de aankleding ook maar sober... Maar goed, er zat veel volk en er werd veel gesmuld... :-)
Groetjes,
Davy
-
Mijn favoriete restaurant is Logans, geweldig. Sfeer is er leuk en eten is er lekker.
http://logansroadhouse.com/Default.aspx
en niet duur.
-
Re: Restaurants in Orlando
Outback Steakhouse geeft 1miljoen gratis steak dinners weg!
Ik heb er al 1 gewonnen, de coupon wordt over 4 weken op dit adres(Inverness,FL) afgeleverd... daar heb ik dus niet veel aan.
Voor de mensen die wel over minimaal 4 weken in FL zijn, en dus de coupon ergens kunnen laten afleveren.
http://www.outbackfreesteaks.com/
Succes.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ta2 Gerrit
Wel erg veilig, want "de uitzondering" wist me te vertellen dat er regelmatig politiebezoek is, die vervolgens links en rechts kamers bezoekt :twisted:
:D zie dit nu pas, ik ben een uitzondering hahahaha, maar wel lekker goedkoop :)
-
Citaat:
A.Hofman
Outback Steakhouse geeft 1miljoen gratis steak dinners weg!
Ik heb er al 1 gewonnen, de coupon wordt over 4 weken op dit adres(Inverness,FL) afgeleverd... daar heb ik dus niet veel aan.
Voor de mensen die wel over minimaal 4 weken in FL zijn, en dus de coupon ergens kunnen laten afleveren.
http://www.outbackfreesteaks.com/
Succes.
Te laat, alle steaks zijn op :lol:, nog wel $5 coupons, ook nooit weg.
@ vondutchga; je zit dus weer achter Angel's Lobster ?
-
Waar vinden we in orlando lekkere sushi?
-
Wij hebben verschillende restaurants geprobeerd voor sushi, erg goed
Seito Sushi (3 filialen) http://www.seitosushi.com/
of
Sushi Katana (vlakbij Florida Mall) http://www.sushikatana.com/
er is ook een afhaal sushi genaamd Sushiology.
Bij ons favoriete restaurant http://www.kobesteakhouse.com/ eten wij altijd aan de tepanyaki tafel maar ik heb van verschillende mensen gehoord dat de sushi daar ook erg lekker is.
Keuze genoeg, veel plezier.
-
Sora een van de restaurants van Gaylord Palms Hotel
Crave in de omgeving van Mall at Millenia
Beide restaurants kan je lekker maar ook gezellig eten.
Groetjes Henke.
-
Sushihouse of Orlando, nabij Florida Mall. We keren er elk jaar terug naar toe...O:)
-
-
Sushi genoeg dus :lol: Denk dat we kobe en-of seito gaan proberen. Bedankt voor de tips!
-
Citaat:
christophe
Waar vinden we in orlando lekkere sushi?
HIER
Voor de rest , wil ik toch iedereen aanraden om bij Yellow dog eats te gaan eten , heel apart voedsel maar wel erg lekker :grin:
-
We zijn net terug en hebben genoten van oa bahama breeze, kobe, texas de brazil,... meer volgt in het reisverslag.
-
Hebben afgelopen vakantie ook heerlijke Sushi gegeten:
Citaat:
Na een U-turn komen we eindelijk in het juiste stuk van de International Drive en zien ineens sushi staan. Eigenlijk hebben we daar ook wel weer eens zin in. Weer eens wat anders dan steaks, steaks en steaks. We parkeren de auto bij Oishi Japans Restaurant. Helaas kennen ze hier in Amerika geen all-you-can-eat-sushi optie, maar de kaart staat vol met lekkere en speciale sushi’s. We zien een ‘loveboat-menu’ staat welke 45 dollar kost. Genoeg voor met zijn twee’tjes, maar als we de verschillende speciale sushi’s optellen, komen we ook aan die 45 dollar en heb je veel meer en vooral veel meer verschillende en aparte sushi’s. Als eerste bestellen we een bordje met Crunchy Spicy Tuna Rolls, Rainbow Rolls en een Ninja (zalm, witte tonijn, kaas, avocado, oishi saus en pittige mayo). Van de eerste krijgen we 8 stuks en van de andere twee krijgen we er 10 stuks. Na ieder 14 sushi hebben we nog plaats over. Dit keer bestellen we een Dragon Roll (gefrituurde garnaal, kaas, avocado met avocado- en palingsaus) en een Pink Lady (krokante pittige tonijn, asperges met daarbovenop weer een stukje tonijn en pittige masago saus). Twee bordjes met ieder 8 sushi’s. Nee, dat is niet waar. Bij de Pink Lady zit er nog eentje extra verstopt! Dan hebben we genoeg gehad en gaan we weer op weg naar huis.
http://halloweenflorida2011.files.wo...pg?w=644&h=484
En op de Universal Citywalk zit ook een heerlijke Sushi tent. Echt hele goede Sushi!!
Vooral de Specials zijn om je stokjes af te likken :) Dit is wel een soort Sushi Diner. Je kunt buiten zitten of aan de bar waar je de Chef de Sushi's ziet rollen..
Locaties:
Oishi Orlando, FL
11025 International Drive
Orlando, FL 32821
Oishi Tampa, FL
615 Channelside Drive, Upstairs #204A
Tampa, FL 33662
Fusion Bistro Sushi & Sake Bar
Fusion Bistro Sushi & Sake Bar is more than just fresh, delicious sushi in a trendy, fun setting – it is the future of sushi. With brand-new wireless technology, “sushi cameras” and a robotic sushi-roll making machine, this walk-up bistro is like nothing you’ve ever seen before. Fusion Bistro blends the finest ingredients and best sushi combinations with a rock’n’roll Asian-fanfare attitude. Located above the Cineplex
-
Dat lijkt meer op een aangereden komkommerdiertje ~@###!!
-
Ik ben geïnteresseerd in Bahama Breeze, lijkt me best lekker!
-
Citaat:
Briggy
Die willen wij in februari ook gaan proberen.
-
Citaat:
Briggy
bahama breeze is helemaal TOP, mijn favoriet
afgelopen vakantie buiten florida heb ik special een hotelovernachting ingelast in kennesaw,ga omdat er daar ook een BBrestaurant zit..
en ook daar hebben we genoten van een heerlijk diner
dus ik zeg DOEN !!!!!!!! en dan vooral het toetje chocolate island proberen
**weet iemand of er in Orlando een `Melting pot`(fondue restaurant) zit
krijg steeds een error melding op de site
-
Yep, die zit er! Vrienden van ons hebben daar gegeten...
-
Citaat:
Briggy
Niet alleen lekker, ook heel gezellig en betaalbaar!
-
-
Citaat:
christophe
Niet alleen lekker, ook heel gezellig en betaalbaar!
Wat noem je betaalbaar, dit is toch voor iedereen verschillend ?
-
Citaat:
Ritchie
Wat noem je betaalbaar, dit is toch voor iedereen verschillend ?
Inderdaad!!!
Wij zijn met zijn vijven en inclusief de fooi betalen we dus eigenlijk voor 6 personen dus wij letten toch ook wel op de prijzen van de restaurants.
Dure restaurants zitten er voor ons sowieso niet in. Dat geld besteden we liever aan andere dingen.
Wel gaan we elke dag uit ontbijten (ik vertik het om op vakantie te koken) en omdat wij meestal 's avonds geen zin meer hebben om ergens te gaan eten doen wij dat 's middags als late lunch (na een uitgebreid ontbijtbuffet heb je om 12-13 uur nog echt geen honger).
Dus als wij klaar zijn in een park gaan we lekker ergens eten. Veel restaurants bieden op doordeweekse dagen voor de lunch bepaalde combo's aan. Echt de moeite waard en niet te duur.
Bahama Breeze heeft ook lunchcombo's.
Bij veel restaurants (o.a Chili's, Applebees en vele anderen) krijg je combo's vanaf 5-6 $.
En laten we eerlijk zijn... zelfs al neem je ergens een "small platter" , dan krijg je nog een bord vol.
En 's avonds doen we simpel: kant-en-klare salades of een pizza van Papa John's (jummie) of lekker gebakken kip van de Walmart en de meiden zijn al blij als er ijs in de vriezer ligt en chippen in de kast.
Na de vakantie doen we het dan wel weer zoals het moet en gezond.
-
@Ritchie: Uiteraard. Maar in het algemeen zit je rond deze prijsranges:
"Inexpensive" = Generally < $15
"Moderate" = Between $15 & $30
"Expensive" = Generally > $30
Wij hebben de afgelopen vakantie de meeste tijd op de kamer ontbeten. Lekker relaxed wakker worden en bijlezen met een bagel creamcheese of een geroosterd broodje met Peter Pan Creamy Peanutbutter.
-
Citaat:
Njit
@Ritchie: Uiteraard. Maar in het algemeen zit je rond deze prijsranges:
"Inexpensive" = Generally < $15
"Moderate" = Between $15 & $30
"Expensive" = Generally > $30
Hier ben ik het wel mee eens, maar dat is toch voor iedereen verschillend.
-
Als je voor een gezin moet betalen is het uiteraard in totaal duurder. Maar het eten per persoon blijft even duur ;)
-
Citaat:
Ritchie
Hier ben ik het wel mee eens, maar dat is toch voor iedereen verschillend.
Ik denk ook dat het woord verkeerd is. Men had moeten spreken over 'gemiddelde prijs'. De één vindt een gemiddelde prijs wel betaalbaar en de ander niet.
Ofwel: Bahama Breeze is een restaurant met een gemiddelde prijs... Valt niet in de goedkope categorie, maar ook niet in de dure.
Of zo iets :)
-
Met betaalbaar bedoel ik de prijscategorie beneden 30 dollar pp (incl tip, drank en dessert of voorgerechtje). Wij hadden elk een cocktail als aperitief, fried shrimps als voorgerecht (1 voor ons 2), een hoofdgerecht en drank met refills. Voor de goede kwaliteit van ons eten betaalden we 51 dollar in totaal. Ik vind dat gezien de kwaliteit en de sfeer in het restaurant een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Voor de lunch zal de prijs nog wel wat lager liggen.
-
-
Jullie hebben het iedere keer over "incl. tip" ik geef alleen een tip als het ons waard is, maar komt ook vaak voor dat we geen tip geven.
-
Zie voor fooien dit topic: Fooien: Hoe en wat
Niet tippen is eigenlijk Not Done!
-
Citaat:
Njit
Niet tippen is eigenlijk Not Done!
Sorry Ritchie, maar daar moet ik Njit echt wel gelijk in geven. Lees dat topic inderdaad maar eens door [-X
Saskia
-
Citaat:
Njit
en hoe is het daar ,ben er heel benieuwd naar
in GSM zat hij vlakbij ons hotel,maar zijn er niet geweest
dus komende vakantie wil ik er graag heen
-
Ben nog nooit in die in Orlando geweest maar die in Atlanta was geweldig :)
We hadden toen 3 gangen maar de volgende keer doen we denk alleen de kaasfondue en de chocofondue. Die zijn het lekkerst :) En dan zit je denk ik ook al proppievol..
-
Ik ben zo blij dat er in Amerika ontzettend veel keuze is in restaurants en prijzen. Voor elk wat wils. \\:D/
-
Melting Pot in Orlando hebben wij bezocht met 4 volwassenen en 3 kinderen 14/16/18 jaar
het eten was prima, een serveerster voor twee 6/8 persoonstafels en een opgelegde tip van 18 %, zijn daar twee en half uur geweest en hebben genoten.
Groetjes Henke.
-
Citaat:
moonlight91
bahama breeze is helemaal TOP, mijn favoriet
Nu weet ik zeker dat ik daar een hap ga eten, en zal uw suggestie voor het toetje in gedachten houden!
-
misschien alvast even voorproeven ....=P~
http://img31.imageshack.us/img31/1373/img2223d.jpg
Uploaded with ImageShack.us
leuk die positieve reacties op de melting pot, die gaan we nu zeker proberen in mei