yeah gelukkig :)
dan zijn we er nog een paar dagen :)
Afdrukvoorbeeld
yeah gelukkig :)
dan zijn we er nog een paar dagen :)
tja, zoals elke opening ,lopen we ook deze net mis....pff moeten we weer terug naar Orlando...wat erg:p
Wij vertrekken helaas de 19de mei maar kopen jaarkaarten zodat wij het eind september/ begin oktober kunnen zien.
Helaaas voor de kids die moeten dan maar op een later bezoek de komende jaren.
Eind september gaan wij met 8 oudjes nog 14 dagen en dan nog 7 dagen op cruise.
Aah, drie weken te laat! Balen! Maar misschien is hij voor die tijd soft open. Maar drie weken van tevoren is wel lang, dus we rekenen er maar niet meer op.
Achja, dan moeten we maar snel weer terug! :D
Heb ik effe mazzel, ben er nog een week na de opening
Berichtje voor diegenen die naar Seaworld willen gaan en een jaarkaart overwegen. Wij zijn nu 3dagen terug, maar gaan in oktober weer naar Orlando en het leek ons dus ook handig een jaarpas te kopen. Toen las ik over de Fun Card, waarbij je vanaf nu tot 31 december 2013 onbeperkt kan bezoeken. Voor deze pas betaal je slechts 89$ ex tax, terwijl 1 dag 79$ kost en een annual pas zelfs 149 $. Er zitten wel wat extras bij, bvb gedeelte van parkeren vrij, 10% op eten en drinken, maar aangezien wij onze kinderen ook wel eens afzetten bij de ingang, hebben die extra parkeerkorting niet echt nodig. Ik besloot om via de site van Seaworld te Fun Card te boeken, maar het liep steeds mis bij de betaling. Dan maar in Orlando regelen, dacht ik. Telefonisch contact opgenomen en na een kwartier alle namen gespeld te hebben, liep het wederom mis met de betaling. Bleek dat het alleen kon met een Amerikaans adres, gekoppeld aan je creditcardgegevens. Bij de kassa van Seaworld zelf ging het echter vanzelf! Niks geen legitimatie of Amerikaans adres, nee gewoon 4 Fun Cards gevraagd, correcte namen ingevuld, 89$ ex tax pp betaald met CC en dat was het. Er zijn, zoals de meesten hier al lang weten allerlei combi's met bvb waterparken en Bush Gardens in Tampa, dus het loont echt de moeite om even speurwerk te verrichten, maar mocht je interesse hebben voor die Fun Card, dan weet je in elk geval dat die bij de kassa te koop is.
Groetjes!
Gaat wel met debet cc kaart die is niet gekoppeld aan een bankrekening.
Bedoeld u dat het met een "prepaid" creditcard wel gaat? Wij gaan namelijk in april. Zou deze Fun Card actie er dan ook nog zijn of is het verstandig deze kaarten nu al aan te schaffen? Anders koop ik ze in april gewoon aan de kassa. Aanvankelijk wilden wij 1 dag naar Seaworld, maar met deze kaart is het ook leuk om nog een keertje terug te gaan. Al is het maar een middagje ofzo.
Maar ik zie inderdaad op de website dat deze voor Florida Residents is. Misschien kunnen we ze dan toch beter bij de kassa kopen. Als ze daar dan toch niet om een legitimatie vragen. Maar als ik dan weer op de Seaworld website kijk, kan ik deze fun card inderdaad wel naar Nederland laten sturen voor $ 20,- extra (of e-ticket is gratis). Dilemma haha!
Ik keek net op de site van Seaworld omdat ik graag het character breakfast Elmo & friends of Shamu & friends wou reserveren maar nu vind ik dit nergens meer terug op de site.... Wordt dit niet meer gedaan misschien of is dit seizoensgebonden ofzo?
Niemand die hier iets meer over weet????
Bedoel je dit:
http://www.orlandofuntickets.com/Cha..._Sea_World.php
http://www.bestoforlando.com/bestof/...World-Orlando/
Ik kan alleen vinden: DINE with Shamu in Orlando en breakfast with Shamu in San Diego.
Ja die bedoel ik, heb ondertussen een mail van Seaworld gekregen dat dit enkel de laatste week van juli tot de eerste week van augustus loopt.... Geen geluk dus :(
Nog even een vraag over de Orlando Fun Card, waar "Shopaholic" het over heeft in dit forum. Vragen ze bij binnenkomst (controle-poortjes) ook om legitimatie, of als je dan de Fun Card laat zien is dat voldoende? Anders zouden ze alsnog zien dat je niet uit Florida komt. Ik overdenk ook die Fun Card, zodat we in onze vakantie misschien wat vaker dan 1 keer kunnen gaan.
Mijn vriendin komt vandaag terug uit Florida en vertelt me dat ze bij Seaworld erg moeilijk deden over broodjes die ze hadden meegenomen en zelfs over snoepjes?? Wij nemen altijd een zakje mee met muffins of zo en dat was nooit een probleem. Is SW in dat opzicht veranderd? Mag het nu allemaal niet meer?
Wij zitten nu in Florida en zijn naar Sea World geweest maar hadden geen probleem met broodjes en drinken konden gewoon doorlopen.
Bedankt Houtsie, dat is goed om te horen. Ik zag op hun site wel staan dat food and beverages verboden waren om mee te nemen maar ik weet niet of dit er altijd heeft gestaan.
Nog meer mensen met recente ervaringen?
Drinken heb ik nog nooit problemen mee gehad, wij hebben meestal een flesje bij, dat is een stuk goedkoper dan in het park.
Om misverstanden mbt de fun-tickets te voorkomen: deze kaarten zijn persoonlijk en staan op naam. Bij de entree kan je gevraagd worden om te bewijzen dat het jouw kaart is. Je wordt dan wel degelijk om een ID gevraagd.
Zowel bij SeaWorld als bij Aquatica zijn ze op dit moment heel erg strikt met de regeltjes mbt food en tickets.
@ Teleton ,hoe zit het nu met de super grover passen wij willen die eigenlijk kopen. Maar hebben net een belletje naar sesam straat gedaan omdat het niet duidelijk was/is of onze kinderen die op visite komen ook korting krijgen. Welke kaart geeft visite ook korting bij Seaworld???
Om te bepalen wat nu precies de voordeligste optie is, is een berekening nodig waarbij je alle aspecten van je bezoek mee telt. Veel bezoekers kiezen voor een slimme combi van annual pass en funcards maar alles valt of staat met de persoonlijke wensen. Ik blijf vanwege de voorwaarden en de speciale aankoopprocedure van de supergroverpassen buiten deze discussie. Het is en blijft toch een kwestie van de voorwaarden goed lezen en zelf beslissen wat je doet.
Wat ik wel weet is dat annual passholders van SeaWorld 50 procent korting krijgen op een dagpas voor hun gasten. Of dit nu werkelijk aantrekkelijk is, valt nog te bezien. Ga je maar een keer, dan zou dit wel eens voordelig kunnen zijn. Bezoek je het park vaker met je gasten, dan is een funcard wellicht toch een betere optie. Korting is maar een relatief begrip, uiteindelijk gaat het erom hoeveel geld je voor alle tickets samen betaalt.
Succes met de puzzel!
Even voor de volledigheid, antwoord van Seaworld:
SeaWorld® Orlando has clear limitations on what types of food and beverage guests may bring in to the park. Coolers are permitted, but they must be no larger than a soft-sided sixteen (16) quart cooler. The coolers may only contain snacks in individual serving size containers (crackers, chips, fruit snacks, bottled water, etc.) Baby food in plastic containers is also permitted.
Sandwiches, pizza, hot dogs, chicken, family size bags of chips, cookies, crackers and soda are not permitted. If you would like to bring a picnic lunch, you must store your cooler in your personal vehicle. There are a few picnic tables to the right of Pet Care that you may use. They are available on a first come basis. Please remember to have your hand stamped at the exit before leaving the park for your re-entry.
Wij zijn 14 dagen geleden ook geweest en de tassencontrole stelde weer niet veel voor hoor, gewoon drinken mee naar binnen genomen.
wij hadden de pech dat de achtbaan manta dicht was ( volgende dag toen we naar aquatica waren zagen we dat hij nog steeds dicht was)
SeaWorld Orlando launches reusable cup program
Nu waren we toch al van plan deze te gaan gebruiken in de diverse parken, maar deze cup gebaseerd op het nieuw te openen Empire of the Penguin is een leuk alternatief. Deze cup kost $9.99 incl. 1 drankje gratis en elke refill kost 0.99 ex tax.
http://www.themeparkpost.com/resources/seaworldcup.jpg
Leuke cups!
Maar elke refill kost nog wel 1 dollar....
Een link naar all earsnet maar het gaat dit keer niet over WDW. http://land.allears.net/blogs/kristi...ases_4_re.html Maar wel over de goede daden van SeaWorld :)
Petje af...respect....! Daar wordt goed werk gedaan. Ik blijf passholder. Wat er ook gebeurt.....Nou ja...het wordt wel tijd dat dat ijsberenverblijf wordt aangepakt...:p Maar daar hebben diverse oprecht dierenliefhebbende forumleden hun zegje hier en op de FB pagina van SeaWorld al over gezegd.
Over Empire of the Penguin gesproken, we hebben de attractie recent "gedaan" en ik was er niet kapot van. De wachttijd viel bij ons nog wel mee (geloof half uur, op andere dagen tot 2 uur wachttijd gezien) maar echt spectaculair vonden wij het niet. Het is feitelijk niets anders dan een kort ritje in een ronde wagen die glijdend links en rechtsom gaat langs enkele beeldschermen en de uitgang is uiteindelijk een vriescel waar de beesten zwemmen.
Ik kom wellicht wat negatief over, maar het is m.i. geen attractie waar je keer op keer in wilt gaan. Heb `t gezien en een volgende keer geloof ik het wel. Gezien de hele opzet liepen de kosten waarschijnlijk in de miljoenen$$ maar het is naar mijn mening geen publiekstrekker. De kinderen vonden het in ieder geval ook niet heel bijzonder. Wel lekker om bij 94F even af te koelen:D
Ik wil een los ticket voor alleen Sea world kopen voor 2 volwassen. Op de website van Sea World zelf hebben ze nu een actie, een Sea World Orlando weekday ticket voor 50 dollar p.p. Lijkt me een goede deal alleen er staat bij restricted to residents of US.
Maar als ik het probeer te boeken lijkt het gewoon goed te gaan als ik bij adres NL invoer. Wat ik me dus afvraag is of ze op één of andere manier een controle uitvoeren of je uit US komt.
Heeft iemand ervaring hiermee?
Ik kan niet vinden wat een ticket kost als het je het gewoon in het park zelf koopt. En kan ook niet vinden wat een parkeerticket kost als je hem daar koopt. Weet iemand dat?
Zie http://seaworldparks.com/en/seaworld...icketsTourists
In de rechterbovenhoek bij het one-day ticket staat "$10 savings". Dus aan de kassa van get park betaal je $10 (+tax) meer dan via de website.
Staat ook hier bij "know before you go": http://seaworldparks.com/en/seaworld...-Before-You-Go
Controle? Ja.
Parkeren kost $15.00 inclusief tax. Via de website vooraf aanschaffen ook $15 ($14.08 + 6.5% tax).
Ik heb nog een hervulbare beker van Seaworld die ik in 2010 heb gekocht. Weet iemand of ik deze nog steeds kan gebruiken in Seaworld? Is deze eigenlijk ook te gebruiken in Universal Studios en Islands of Adventures?
Ook vroeg ik mij af of deze te gebruiken zijn op de Coca Cola Freestyle apparaten die tegenwoordig in de parken worden gezet.
Hollander! ;)
Ik mag toch hopen dat dit niet niet mogelijk is.
Wat geeft je het idee dat dit tot de mogelijkheden zou moeten behoren?
O sorry, ik dacht dat je dit soort mogelijk illegale dingen hier niet mocht bespreken...
Kennelijk wel.
Hallo, ik heb dit gevonden, is van Aquatica San Antonio, volgens mij kun je je oude refill cup meenemen en dan is hij gewoon geldig. Hier staat er 1 tussen die een beker uit 2009 gebruikt. Ik heb het al meer voorbij zien komen op internet dat de bekers geldig blijven.
https://www.facebook.com/AquaticaTex...80533555294616
Niks illegaals of Hollandse zuinigheid. Waarom nogmaals betalen voor iets waarvoor je niet opnieuw moet betalen?
even nagevraagd bij Universal. Ik kan die van Seaworld daar niet gebruiken maar kan kiezen voor een van hun hervulbare bekers en deze kan ik dan ook onbeperkt laten bijvullen (ook al is dat over enkel jaren).
De hervulbare beker van Seaworld kan ik volgens de info van Seaworld gewoon blijven gebruiken in Seaworld en Aquatica (ook geen vervaldatum dus).
Ook dit nog gevonden over de hervulbare bekers in Universal. http://www.orlandoinformer.com/unive...opcorn-buckets Ook bij Universal kan je eerder aangekochte bekers dus blijven gebruiken!
Hier kan je ook extra info vinden over de Coca Cola Freestyle apparaten.
Hmm... de vraagstelling is anders best een bietje zuunig....
Daar zou de verwarring wel eens uit kunnen ontstaan. De marketinggedachte is natuurlijk gebaseerd op het loyaliteitsprincipe. Het voordeel gaat naar de vaste klant die voor 6,99 een plastieken beker heeft gekocht. Hoe ouder de beker, hoe enthousiaster de medewerker....!Citaat:
Is deze eigenlijk ook te gebruiken in Universal Studios en Islands of Adventures?
Het illegaal gebruiken van de bekers in andere parken is niet aan de orde. Ze worden immers gewoon niet gevuld. Het wachten is op de eerste grapjas die de bekers ter overname op het forum aanbiedt......:mad:.
Het idee achter deze bekers is ook een beetje milieu. Dan hebben ze minder afval. En mensen sparen ze. En dan nog, wie wil ze meenemen in de koffer, de meesten hebben zo al moeite om alles in de mee terug te krijgen:cool:
Wij hebben deze tickets voor Seaworld vorige week gekocht bij het Visitors Center aan de International Drive. Was inderdaad voor Amerikanen maar (zo vertelde men ons) zij mochten als enige deze tickets aan buitenlanders verkopen, dat klopt ook wel want eerder op de 192 zagen wij deze tickets ook en daar konden wij die niet kopen. Dus mocht je nog op een doordeweekse dag naar Seaworld willen kun je daar terecht $50 per ticket!
SeaWordl start aanstaande vrijdag op 29 November met hun Blue Friday actie (SeaWorls Black Friday aanbieding).
Tijdens deze actie beloofd men de beste aanbiedingen voor hun parken en deze actie is maar 4 dagen geldig (tot 2 December).
Zie:
SeaWorld Blue Friday link
Hopelijk bieden ze leuke kortingen of aanbiedingen voor de zomer... we zijn benieuwd!