Re: Hoe een reis te boeken
Je kunt er echt gerust van op aan hoor, wij hebben het afgelopen mei nog gebruikt en je betaalt vooraf, gaat in de rij staan op Orlando Airport, je geeft je papieren af die je hebt uitgeprint (zegt verder overal nee op) en dan mag je naar de garage om een auto uit te zoeken uit het rijtje auto's die bij de categorie hoort die je hebt gehuurd. Het werkt allemaal heel eenvoudig.
Sylly, ik zie nu op de site dat ze veel meer townhomes aanbieden dan de 3 waar ik bekend mee ben :mrgreen: . Nouja, Club Cortile is zelfs de goedkoopste van alles zie ik. Kan zelfs nog goedkoper, ergens in september zag ik 'm ook voor 42 euro bij USAFV. Vind ik geen geld.
Heb ze in elk geval niet zo lang geleden een maitlje gestuurd en gebeld dat ik Club Cortile graag wilde hebben, zonder verder uitgebreid op de site te hebben gekeken wat ze tegenwoordig nog meer hebben.
Pascal, ik weet niet hoe ver jij je kunt verdiepen in plaatjes, maar als je vragen hebt over Club Cortile, stel ze gerust, volgens mij zijn er maar weinig mensen hier op het forum die ervaring met deze townhomes hebben. De meesten gaan toch voor de villa.
Wij gaan in augustus voor de eerste keer naar Club Cortile en hebben geboekt via USAFV. Wil je nog meer indrukken krijgen, moet je gewoon op youtube even zoeken op club cortile.
Wij hebben ons huis geboekt via www.homeaway.nl. Grote keuze in villa's appartementen etc. Ook de auto gehuurd bij usareisen.de De vliegtickets zijn van vliegtickets.nl en het scheelt toch allemaal wel aanzienlijk met het reisburo.....