Re: Vliegen: Met kinderen
@hjrhaan Ik heb het daarom ook over rond lopende kinderen en niet over rond rennende. (het is dan aan de ouders met de kinderen aftespreken lopen mag en rennen is op je plek zitten). Het komt op mij dan vreemd over dat kinderen in dit geval niet mogen rondlopen omdat iemand anders wil slapen,...:-k maar goed zo heeft ieder zijn eigen mening, je zit nu eenmaal met een paar honderd man in zo'n vliegtuig en voor je het weet ben je op plaats van bestemming en ben je alles weer vergeten en kan je je slaapje rustig inhalen :p
@hockey Sluit ik me helemaal bij aan.
Vorige week met de twee kids gevlogen en ik kan zeggen dat het 100% is meegevallen.
We hebben drie overstappen gehad en niet één (wal)kind heeft lopen dreinen of huilen.
Ze kregen zelfs meerdere complimenten dat ze zo lief en rustig waren. We hebben 27 uur gedaan over de reis, dus ze hebben het heel zwaar gehad.
Nogmaals, het ligt dus gewoon aan het kind, wat voor bui heeft hij/zij.
Want ook al geef je de voorkeur aan een zeer strenge opvoeding, als een kind wil dreinen, doet ie dat toch wel, het blijft een kind.
Ik ben in ieder geval trots op de mijne!
Wij vliegen zelf ook met 2 kinderen, en drie overstappen en 27 uur onderweg overleven we niet ;)
Mooi hoor dat ze zo relaxed zijn geweest. Ik zou ze minimaal 1 dag heel erg extra verwennen :)
Re: Kinderzitje / autostoeltje in het vliegtuig
@goedhartl:
Mag ik vragen waar je dat heb gelezen/gecheckt?
Ik kan het namelijk niet vinden.. als ik bij Alamo kijk en dan een reservering plaats staat er bij extra opties autozitje huren voor $7 per dag en ter plaatse betalen..
Wij zitten namelijk ook erg te dubben of we het zitje nou mee moeten nemen of niet, maar als het maar €50 kost dan is de keus toch vrij snel gemaakt.
Op de Alamo site staat tot een maximum van $ 70 dollar voor de hele huur periode. Ik weet niet wat voor je kindje fijner is. Vorig jaar hebben wij voor Tijn onze kleinzoon ons eigen stoeltje meegenomen. Tijdens de vlucht heeft hij hier ook in gezeten.
Oh ok, nou ik moet beter zoeken hihi..
Wilde je kleinzoon ook alleen maar in de stoel zitten? En vond je het niet lastig omdat het toch een groot apparaat is wat naast je staat??
Neen Tijn bleef heerlijk in zij autostoeltje. Wat wel vervelend was. Dat de passagies voor hem naar achter ging en hij stond net in de slaapstand dus zaten ze voetjes/beentjes een beetje klem. Nu gaat ook Puck onze kleindochter van 13 weken mee. Ik ben benieuwd wij hebben voor haar een wiegje( martinair) maar ja om met de kleine meid op de arm te blijven lopen totdat je eindelijk kunt zitten in het vliegtuig! Voor Tijn nemen wij nu wel weer een verhogertje mee. Wij vertrekken de 11 2 en jullie 1 week later zie ik.
Volgens mij worden er geen basinettes (hangbedje) meer afgegeven,
ze blijken volgens de FAA niet zo veilig te zijn als men dacht. Vooral bij turbulentie en een noodlandingen.
Echter Martinair is nog de enige airline die ze nog wél afgeeft...
Als je een bulkhead seat hebt worden ze dáár aan opgehangen, anders onder je benen aan de stoel...
Ik vind het helemaal niets... (maar da's persoonlijk)
Zo even dit onderwerp naar boven schoppen.
We gaan in april van dit jaar met onze zoon van dan net 1 jaar vliegen naar Miami. Nu willen we hem tijdens de vlucht bezig houden met kleine cadeautjes. In deze discussie komen een aantal voorbeelden voorbij zoals boekjes, auto's en knuffels wat aan kinderen van 1 worden gegeven. Weten jullie nog meer leuke speeltjes voor in het vliegtuig?
Ook zijn we van plan om wat afleveringen van Bumba op de Ipad/laptop te zetten. Hij vind het erg leuk om naar Bumba te kijken.