Het feest gaat niet door, mensen die al geboekt hebben worden omgeleid via ATL.
Bron: Scramble.nl (dus dan is het waar) :sad:
Afdrukvoorbeeld
Het feest gaat niet door, mensen die al geboekt hebben worden omgeleid via ATL.
Bron: Scramble.nl (dus dan is het waar) :sad:
Niet op de KLM site maar op de volgende link. http://www.zakenreisnieuws.nl/nl-NL/...stregeling_KLM
En ondertussen ook in Amadeus.
Voor de liefhebbers: Ik zag zojuist in mijn mailbox dat KLM de komende 5 dagen tickets naar Miami (vanaf Amsterdam) heeft vanaf 600 euro die te gebruiken zijn tot half december. Wel met overstap, en dus met Delta of Air France.
Die aanbieding geldt ook voor Fort Lauderdale, en voor ietsje meer mag je mee naar Tampa.
Net met de KLM via JFK teruggekomen. Wat een top maatschappij is het toch. Als je dat vergelijkt met United of US Airways...
Koen zitten er schermpjes in de zetel als je met klm vliegt
Volgens mij inmiddels in alle KLM toestellen. Alleen soms boek je KLM, en vlieg je Delta. Dan kan je een toestel krijgen zonder schermpjes. Maar eens met Koen, ik ben toch ook wel erg tevreden als ik met KLM vlieg ;-) !
In de gehele intercontinentale vloot van de KLM zitten schermpjes per passagier. ( dus in de 747, 777, MD11 en A330)
En v.w.b. Delta vs KLM: Met welke maatschappij je nou werkelijk de plas over gaat is makkelijk te herkennen aan de vluchtnummers. Alle KLM vluchten naar de VS hebben een 600-nummer. Alle andere nummers zijn code-shares met DL.