Kost dit extra ? zo'n bestelling ?
Afdrukvoorbeeld
Kost dit extra ? zo'n bestelling ?
Dan hebben ze hun leven gebeterd.
Ongeveer een jaar geleden werden bestellingen categorisch geweigerd.
Mail hierover werden kort afgedaan.
Men stond geen buitenlandse cc's meer toe. Ook voor mensen die al eerder besteld en al jaren een account hadden.
Als ik probeer te bestelling zie ik bij "billing address" geen mogelijkheid anders dan Amerika?!
Je kunt gewoon geen land invullen dus ook geen internationaal billingaddress.
Lekker makkelijk ,:mad: maar je moet wel eerst ter plaatse een prepaid CC (giftcard) aanschaffen omdat je eigen CC de bestelling niet pakte.
Dus als ik het goed begrepen heb, dan heb je met je NL CC, met Nederlands billing address (+bank) een bestelling kunnen plaatsen ? Dan ben ik wel benieuwd welk loophole je gevonden hebt want dat is ons (en anderen) met 3 pagina's correspondentie en in telefonische samenwerking met Walmart's Customer Service al een tijdje (sinds vorig voorjaar)niet meer gelukt. De laatste tijd niet meer geprobeerd (en afgaande op Penpe's verhaal is er niks veranderd), maar misschien is er een nieuw truukje, dus ik ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt.
Ik weet niet of Walmart vragen hier ook echt thuis horen, maar welke van de Walmart Supercenters is de beste/leukste om een keer te bezoeken. We zouden daar dan wel met de taxi of openbaar vervoer naar toe willen, aangezien wij waarschijnlijk geen auto huren. Ik zag er 1 aan de Vineland Road in Kissimmee of Turkey Lake Road Orlando. Alvast bedankt voor de tips!
Niet dat er erg veel verschil is in de diverse Supercenters, en het ligt er aan waar je verblijft, maar die aan Turkey Lake Road oogt wat ruimer en netter. Althans dat was ons gevoel. Maar dat is dan ook het enigste, verder is het "één pot nat" ;)
Ben het helemaal met Ta2 Gerrit eens, die aan de Turkey Lake Road oogt zeker wat ruimer en netter, ik weet het niet helemaal zeker, maar dacht dat er ook een bus kwam
grtjes Mineke
Wij hadden een "oude" gevonden aan de Apopka vlakbij Buena Vista Outlet, dit was de grootste die wij gevonden hadden. Ze voeren nog het oude rode logo en de winkel zelf ziet er wat rommelig en trubbelig er uit. Maar dit heeft wel weer iets.
Dat was echt geen oude Walmart, hoor. Zelfs één van de nieuwste in de omgeving, geopend in 2005. De gevelbelettering is idd rood, maar dat zie je veel vaker. Het logo is al meer dan 20 jaar blauw.
Oh ik dacht dat het rode logo een oud logo was. Het zag er ook allemaal wat "stoffiger" uit!