Ik zou het ook nooit durfen te wagen!
Liever zekerheid dan dit, Ik geloof dat mijn vakantie er door zou verpesten als het ongeldig zou zijn.
Liever meer betalen voor zekerheid.
Wat vragen ze er dan voor?
Gr marisca. :?
Afdrukvoorbeeld
Ik zou het ook nooit durfen te wagen!
Liever zekerheid dan dit, Ik geloof dat mijn vakantie er door zou verpesten als het ongeldig zou zijn.
Liever meer betalen voor zekerheid.
Wat vragen ze er dan voor?
Gr marisca. :?
Hallo
Voor mij is Amerika dus ook Florida nieuw
Ik ben in Totaal 3 dagen in Orlando en ik wil deze dagen ook benutten om naar Disney,Universal,Seaworld te gaan op dit moment zie ik tussen alle verhalen en verkoop site de "De bomen het bos niet meer"
Hoe is het om gewoon s'morgens voor Disney park mijn entree kaartje te kopen of ben ik dan zoveel extra tijd en geld kwijt dat jullie zeggen bestel maar via internet dit scheelt een hoop...
Als je "maar" drie dagen in Orlando bent en de drie door jou genoemde parken wilt doen, dan raad ik je aan losse tickets te kopen. Dat kan vooraf maar dat levert je geen $$-voordeel op (m.u.v. Seaworld, zie dat topic voor details), wel voordeel in wachttijd bij de kassa. Als je nergens aan vast wilt zitten en op het laatste moment eventueel je plannen wilt kunnen bijstellen, koop dan gewoon op de dag van bezoek je tickets aan de kassa.
Als je maar drie dagen daar bet (dus minimaal 18 te weinig, maar ja) zou ik gewoon lekker niets van te voren regelen, maar daar ter plekke je kaartje kopen.
Je kan dan in je hotel rustig door de foldertjes bladeren, en in veel hotels verkopen ze de kaartjes.
Dan kun je er rustig over nadenken en de hotelmensen om advies vragen.
Je bent dan wel iets duurder uit, maar zoveel scheelt het voor die drie dagen nou ook weer niet, vooral niet als je dagje disney, dagje universal en dagje seaworld + iets anders doet.
Eric
@ Eric: Aan deze info heb ik iets,ik zit ongeveer 1.5 mijl van de pretparken en er gaan s'morgens gratis shuttellbussen van hotel naar de pretparken dus welicht dat het hotel (Clarion Hotel) ook kaartjes verkoopt of aanbiedingen heeft ik ga ze hierover mailen.
De meeste hotels verkopen entree kaarten voor alle parken en anders het hotel ernaast wel.
Je hebt ook van die wazige hokjes langs de wegen, Maar daar heb ik nooit een vertrouwd gevoel bij! ( waarom weet ik ook niet).
En bij de parken zelf kun je ze in jullie geval bij de ingang aanschaffen!
Ik denk ook dat je met drie dagen niet veel voordeel zult krijgen! :D
Groetjes marisca :D
Hallo allemaal,
Wie heeft er ervaring met American Estates betreffende de koop van Disney tickets. Is dit een betrouwbaar adres?? Tickets zijn hier inderdaad goedkoper dan op andere plaatsen. Kloppen de tickets die ze aanbieden ? Hoe gaat het met de bezorging van de tickets?? Worden de Tickets op naam gesteld?? (in verband met de vinger scan??)
Nicole :D
American Estates is op dit en andere forums al een heel lang bekend adres, en staat als heel betrouwbaar bekend.
Eric
American Estates is een op dit forum zeer goed bekend staande reisorganisatie. Menigeen heeft zijn/haar reis, auto en hotels of villa via AE geboekt, ik val daar ook onder en heb alleen maar goed ervaringen.
Dus betrouwbaar: Ja!
Wat betreft de tickets heb ik geen ervaring met AE. Het lijkt mij echter niet dat ze op naam worden gesteld. Wel zal bij je eerste bezoek je vingerscan op het ticket worden vastgelegd. Hoe dat werkt heeft Njit een keer op dit forum uitelegd, gewoon even zoeken op "vingerscan" of zo.
Qua prijs zijn ze inderdaad één van de goedkoopste. Ze hebben zelfs een laagste prijs garantie voor verkoop van tickets in EURO's. Door de goede dollarkoers kan bestellen bij een buitenlands ticketcenter (zoals www.undercovertourist.com) nog wel eens gunstiger zijn. Maar dat is aan jou of je dat "buitenlandrisico" aan wilt gaan. Ik heb daar wel goede ervaringen mee.
Vragen over verzending en zo kun je ze het beste zelf stellen, je kunt ze gewoon bellen (nummer op de website).
Deze: http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=1791Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael66